$tefa


12.12.2005., ponedjeljak

ISPOVJEDAONICA


Ejjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!! Cure moje !!! Evo me opet!! Nisam mogla prije jer sam morala puno učiti, a
odlučila sam ovo polugodište proći sa peticom (5).....i fala Bogu hoću i zbog toga sam jako happy!!
Zato sam odlučila napisati nastavak priče o Ivici i Marici.....pa čitajte ako vas zanima. Voli vas sve
puno i pozdravlja steffy.



Ivica i Marica


A što je sad to,Marice moja!?Nećeš mi valjda reći da si istovremeno prekršila i napravila štetu, a k
tome još i devetu božju zapovijed,pa bludno griješila i to još sa Ivicom neke druge Marice!?Pa jesi
li ti normalna,curo božja!?Gdje ti je bila tvoja pamet!?...Ostavila si je doma,kažeš!?....I onu stvar
si onda trebala ostaviti doma, i to pod ključem; onda se nebi dogodilo što se dogodilo......... tebe
čovjek izgleda ne može pustiti van,kad te,svoje stvari, daješ samo tako!...Ma što ja to čujem.......
kažeš mi da baš i nije bilo samo tako!? Nego kako!?.... Aha, znam već...bilo je to onako:....munje
sisjevaju,tutnji grmljavina,zemlja se trese,nebesa se otvaraju, a anđeli trube u nebeske trublje....
ma da, cure moje,stari vam je to film, sve smo ti mi to već doživjele i preživjele i opet bi sve to
preživjele ispočetka,samo da nas netko pita, a ne pita! I što čemo sada s tobom, nesretnom
preljubnicom!? Zašto nisi slušala svoju mamu!? Ona bi ti već rekla kako pristojne cure drže za
pimpača svog dragog, a ne tuđeg, ili nekog tko im usput naiđe i svidi se. No ti si misliš,što tvoja
mama uopće zna o grmljavini i nebeskim trubljima!? Ma zna ona, zna, ali zna i lokalnu politiku, pa
lokalni problem ne pretvara u globalni. No ti bi kažeš, htjela biti poštena!? Ma kako ćeš,luda glavo,
biti poštena, kad si već ..... 'ebena!? Ne možeš biti .... ebena i poštena, ne ide to tako! Ako ne
vjeruješ, pitaj svoju mamu. Znaš li što će ti ona reći!?.....Reći će ti primjerice ovo:...?????????????


E Cure moje!!! Nastavak i tijek događaja Ivice, Marice i njihovih mama slijedi u slijedečoj priči, pa
budite strpljive i čekajte kad ja opet budem imala vremena pisati dalje.A hoću jer još malo i dolaze
praznici pa će biti vremena na pretek. Puno vas volim i pozdravljam i zahvaljujem na vašoj posjeti i komentarima.

"STEFFY"



- 23:34 - Komentari (51) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



OPIS BLOGA


Ja!...sam jako mlada.Evo odlučila sam i ja imati svoj blog.Želim pisati o svemu i svačemu što mi padne na pamet. Rođena sam u znaku Blizanca, malo sam tvrdoglava i volim se izboriti za sve što poželim.Volim nogomet, rukomet, košarku, a pogotovo glazbu o kojoj ću vam sigurno pisati na blogu itd....itd......Dođite posjetite me, bit će mi drago, a i ja ću vas posječivati. Kisss svima blogerima od steffy. Eeee nešto sam vam zaboravila reči, da volim HIP HOP i REP glazbu,a posebno obožavam *50 CENT-A*!!!!...a da znate da ću vam puno pisati o njemu. Još jednom vam šaljem puno kisićaaaaaaaaaaaaa.







Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi