background: #444;

Kud ovaj svijet ide?!

Objavljeno: ponedjeljak, 26.02.2007.

Kazem da te volim...:P

naslov cu odabrati tako da stisnem 10 puta na winampu next song i koja pjesma bude to ce bit naslov:)

brbbrb

izfrustriran zbog disconnecta iz dote odlucih napisati post...sad ce mi propast moj savrseni score od 14 ne izgubljenih gameova...:(jao...kak me zivcira taj j.... t-com...ne mogu odrzati j.... vezu da ne pukne...ma necu nista vise rec o t-comu...popljuvo sam ih u ranijim postovima...i za mene je sada t-com zadnja opcija...nije da bas imam puno opcija ali ipak...oni ne shvacaju da se disc u doti kaznjava negativnim bodovima...mislim boli nekog k.... za to...ali ja potrosim veliku kolicinu sati da bi se probio medu najbolje...i ondato sve propadne...jao kak me to sad zivcira...ajd kad sam vec zapoceo:)

ovo je jos super kad u nekih 2-3 dana imas 1 disc...ali kad se vratim nekih par godina...kad nije bilo adsla...kad smo svi derali s modemima:)e to su bili dana...da ali dani zivciranja...mislim da sam u to vrijeme izgubio pola zivota kolko sam se znao nazivcirat...3 razbijene tipkovnice,2 misa,razbio onaj drzac od stola za tipkovnicu...a da nepricam sta je monitoru sve bilo:)...ili kako mi je komp proso...dan danas imam rupu na kucistu...tolko sam se nazivciro da ga sutnio i napravio udubljenje...ispravio sam to malo...ali i dalje je rupa:)u to vrijem bio sam spreman sve uciniti da imam dobru vezu...cak sam pljunio j....650 kn za modem...moram priznat da je bio puno stabilniji od ostalih ali i njega sam nekoliko puta suto po sobi...mozda je to nekom smjesno sto sam se toliko zivciro ali pokusat cu objasnit o cem se radilo...:)

war3 igram vec vise od 5 godina...tocnije...mal manje od 10 god ako uzmemo to da sam igro i war2...imo sam uspona i padova...ali najveci uspon je bio pri kraju mog 4. razreda srednje skole...bio sam toliko zaluden war-om da mogu komotno rec da nisam imo zivot...to je trajalo nekih 3 mjeseca...nisam ni u grad iso...ni van...cilj moga dana je bio samo da odem u skolu...vratim se i sjednem za komp i do ranih jutarnjih...i tako 3 mjeseca...u to vrijeme sam imo najveci uspon u gameingu ikada...prvobitna zelja mi je bila da udem u top 1000 najbolji u svijetu...i onda se to dogodilo...da uspio sam uc u top 1000...i onda me zaludio war...vjerovali ili ne...doguro sam do top 600...a najbolje je to da sam stalno napredovo...svakim danom sam se dizao jedno po jedno mjesto...zelja mi je bila igrati protiv nekog gosua iz top 100...tj. ljudi od kojih sam ja ucio...proucavo svaki njihov replay i potez...a najvise sam se divio igracu pod nickom "spirit.moon"...on jednostavno nije mogo pogijesiti...lik je igro savrseno...da ne mogu sad zaboraviti i "zeusa" definitivno najveceg hrvatskog gamera...koji mi je takoder bio jedan od uzora...i tako su dani prolazili a ja sam doguro do 38 lvl-a...max lvl je bio 50 tj. prvi je bio lvl 50...bio sam tako blizu:)sad se bas i ne sjecam ali mislim da sam imo oko 400 i nesto odigranih partija...svaka partija traje 15-50 min...ali nekad se znalo otegnuti i do sat i pol...hm znaci 400 * prosjecna partija od 30 min...hehe koliko vremena:)heh i sta se onda dogodilo...bio sam toliko isfrustriran discovima...da sam moro odustati...tj. u skoli sam toliko popustio da su mi prijetili da necu maturirati...i ipak sam donjeo odluku da prestajem...reko sam si da nema vise war-a dok ne dode adsl...uspio sam razred zavrsiti s vrlo dobrim uspjehom:)cak sam i maturiro s 4...hehe...i tako je doslo ljeto a ja sam se vratio u normalni zivot...war nisam igro vise od 5 mjeseci...sve dok nisam doso u os na fax...u stanu sam imo komp ali nije bilo neta pa sam war igro samo malo rekreativno da ne izgubim skil:)i onda se opet dogodila ta prekretnica...otkrio sam dotu:)e sad sta je to???dota je takoder war3...ali to je mod...to znaci da je custom game map...oni koji znaju nemoram objasnjavat...puno je jednostavnije od standardnog wara...jel zahtjeva manje skila...a vise pametnih poteza...ali timskim radom...igra se 5v5 ili 4v4 itd...dota je postala toliko popularna u svijetu...cak je uspijela pregazti standardni war...na pocetku sam je igro rekreativno...al u zadnjih 2 mjeseca je pokusavam igrati sa skilom...pokusavam se opet probiti medu najbolje(zato sam isfrustriran discom)...ali ovaj put ne igram toliko cesto...nego kad stignem...i kad mi se da...nadam se da se necu opet zaluditi:)hehe ma necu...

evo tu se moze vidjeti kako sam kaznjen s -10 bodova...a da bi to nadoknadio moram napraviti 2 wina...jel svaki win donosi 5 bodova...:(
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hm...znam da se vecini nece svidjeti ovo sto sam piso...tj. koga bi to i zanimalo?!:)ali bas me briga...ja od kad znam za sebe...od svoje 7 godine kad sam uzeo prvi put joistik u ruke...bolest je presla na mene...sada kad imam sve uvjete igranja...imam vrijeme,adsl,opremu...nista me nemoze sprijeciti u mom ownanju:)heheh znam da je to bolest ovisnosti...i ne samo da ja to mogu reci...vecina mojih ce to i potvrditi...nisam ja jedini...moram zavrsiti ovu temu:)eto pozdravljam se igrace i GL&HF...E DA I GG N000000000000000000000000000000000BS

EVO KAKO TO IZGLEDA hehehe
DoTa


evo da nesto i napisem:P

hm...vikend je bio ludara...od petka kad smo ja i moja biatch(VT) bili u nekoj rupi od kafica:)...sve do jucer kad smo malnar i ja zavrsili na K1 u dvorani...sve je teklo u najboljem redu...heheh...eto u subotu nismo isli nigdje prije grada...kupili smo si 2 l pelinkovca i osli iza dvorca...i opet smo se dobrano smrzli:)na kraju smo ko i inace zavrsili u danceu...gdje smo ludovali do fajronta...jedini bad mi je bio sto sam bio prilicno umoran...ali ipak sam izdrzo:)i da pozdravim moju kumicu kaju i bratica marka...koji su dosli iz os i proveli dio veceri s nama...i vozili nas do grada:)e kajo znam da marko ne cita ovo pa te mogu komotno pitati "jel bilo sta":))))...ja sam vecinu vremena proveo s slatkom malom:)sve dok mi je labo i kovac nisu preoteli...u vise navrata...gadovi...sve u svemu bilo je super...ima nesto slika...ali moram do jelene po to...bas mi se i neda...ali morat cu otici:)stavit cu ih kad donesem:)ajd ljudi puno pozdrava od...:::M64:::...

- 13:50 - Say Something... (45) - Print My Post... - #

<< Arhiva >>