background: #444;

Kud ovaj svijet ide?!

Objavljeno: ponedjeljak, 29.01.2007.

Da sam cesto...

Dobro došli drugovi na našu malu maskaradu...
pozivnice imate, najbolje je tu u gradu...
šampanjac otvorite, otkačimo se do daske...
i da se goli skinemo, ostaće nam naše maske...

eh...da...dobro dosli:)pa gdje da pocnem!?:)
Bio je to samo jedan obican ali prohladan sucan dan. Ptice su pjevale na granama dok je lagani povjetarac prolazio kroz krosnje drveca. Ljudi su bili sretni i uzbudeni! Dan je jednom rijecju bio savrsen. Ljudi su uzivali u blagodatima ovog prekrasnog dana, sve dok se iz leđa dana nije pojavilo NE ISKUSTVO! Da da...ipak na kraju svega bio je to danak ne iskustvu.

hahaha...da da kakav danak ne iskustvu:)opet nas je alkohol pobjedio...nije nas dotuko!ali nas je pobjedio...evo s radoscu mogu reci da smo proslavili rodendan...nema se sta prigovoriti!cuge je bilo,ekipa,zajebancija,pjesma...makar za one koji su dosli ranije...recimo kao nas par koji smo dosli u 8 sati!i smrzo se ko p....kasnije mi je bilo toliko hladno...isuse...nikad se nisam tako smrzo!jednostavno sam moro otic...jer da sam osto duze mislim da bi mi se krv zaledila:)

pa kako je to pocelo?:)
oko pola 7 smo krenuli kupiti cugu...odlucili smo napunit blagajnu u presofleksu:)pa smo polako krenuli...cjeli put smo se zaj...nismo bili jos pod utjecajem nicega...ali je izgledalo koda da jesmo...tako dosli mi do presofleksa...ubacili 5 kn u ono "vozilo" i pravac na onaj odjel za cugu...u roku 30 sec...smo uzeli cuge za nekoliko stotina kuna:)mislim svako je prvo uzeo sebi nesto...:)a onda tek ostalo...eh da a onda su pocele avanture...neki ljudi su se ponasali ko djeca:)mislim pa ko se jos vozi u tim kolicima...pa matija naravno...ahaah...zaleti se...i onda stane na kolica i vozi se!jao...onda smo nasli neko bure piva...i odma to strpali u nasa kolica:)ali kad smo saznali cjenu...vratili smo bure!:)i tako nakon nekog vremena...stigli smo i do blagajne...rijesili cugu...potrpali je u auto i pravac kod cinglela po vino...rijesili i vino...i osli do marka...odigrali koju partiju bele,par banbusa...i doslo vrijeme da krenemo...u grad smo dosli u 8 sati i odma osli iz dvorca...bilo je zauzeto i ispred dvorca i iza dvorca...pa smo stali tam sa strane!sve dok nismo shavatili kolko je zima...pa smo ipak osli iza dvorca...kod nekih likova...kasnije su nam rekli da su neki koritari...ma sta ja znam!zicali su od nas cuge...dali smo im pa su osli...banda se pocela skupljati...skoro smo bili u punom sastavu...sam nam je labo falio!koji je oso u svatove...

i tako nakon nekog vremena...pojavio se neki lik s kapom na glavi...cjeli omotan salom...heh...ono LABO...jao...nije nikom javio da ce doc...htio nas je iznenadit!mene je:)ahahah...eto sastav se napunio s punom flotom...posto mi je bilo tolko zima da vise nisam mogo izdrzati...oso sam do stele...s labom naravno:)ponjeli smo si pelinkovac...i neku votku koju smo kupili za cure...kad smo dosli tam...odma me alkohol opalio...to valjd zbog onog...kad predes iz hladnog u toplo!rijesili pelinkovac...i onu votku(sorry sto smo vam popili)...i to je bilo to!bilo mi je super...ma svima je bilo...svi su se napili ali nitko nije pretjero...za divno cudo:)!e da osim hudija...koji je navodno zakuvo nesto!tuklo se nekoga...neznam ni koga...kad smo danas pricali...na kraju niko nezna kog se istuklo...zasto?ne zna se...al na kraju svega izbacili su nas iz stele...sve markovcane...i valjd ne smijemo vise dolazit!a to cemo jos vidjet....:)

osli smo do dancea...i tamo proveli ostatak veceri...bilo nas je svagdje:)i opet se sam pilo...itd.
necu u detalje:)

i na kraju svega...smo labo i ja osli kiki otpratit kuc...jer nam se zurilo da gledamo Filipovica....navodno neko je provalio da je u 3 i 20 pocinje borba...pa su svi osli kuc gledat...da naravno nije bilo nicega...to je tek iducu nedelju...
jao kad sam doso kuc...opet ko prosle subote...ne razumijem!svaki put kad dodem kuc onda sam najpijaniji...ajd fala bogu ovaj put je komp bio upaljen:)...znam da sam nesto cacko po msn-u...nest se s matijom dop...ma neznam ni sam!zakljucio sam da je najbolje da odem spavat...sto sam i ucinio:)

eto na kraju svega...bilo je super:)glava boli...ali ipak!
sto se tice slika!imamo nesto slika...al moram otici po njih...to cu sutra napravit...pa kad donesem slike odma cu ih staviti na blog...evo i stavit cu neku prigodnu pjesmu...za sve nas markovcane i koje nas poznaju:)pozdrav od...:::M64:::...

Ej živote ma kud si mislio,
kad si mi bas sve dopustao.
Sto put sam se zaljubio,
trijezan bio pa griješio,
ko na filmu sve izgubio.

Boli me a nisam nesretan,
jos se nisam sasvim predao.
kao mjesec suncem obasjan ponosan,
a ipak sasvim sam meni nije bilo suđeno.

Da sam cesto trijezan ne bi bio to sto jesam,
ne bi lijepe zene volio , zbog toga mi sada nije zao,
nisam varo niti krao,svakome sam pice platio.

boli me a nisam........

- 01:26 - Say Something... (9) - Print My Post... - #

<< Arhiva >>