background: #444;

Kud ovaj svijet ide?!

Objavljeno: četvrtak, 25.01.2007.

Nece nista da te boli!samo ces da zaspes...

jao ljudi evo snijega:)makar kod nas...a bas sam se naviko na ono vrijeme...iskreno nije mi ni falio snijeg!i bas sad mora padat...nadam se da ce u subotu vrijeme bit ok...mislim mora!:)
hm...odvratno se osjecam cjeli dan...nekak sam mrzovoljan!doslo mi je da lupim nekoga...kolko sam bio zivcan...ne znam od ceg mi je to!mozda me to j.... vrijeme jebe...:)ma ko bi ga znao...evo sad me taj j.... snijeg prikovo za testaturu da napisem neki post...:)

posto nemam inspiracije...za pisati o necemu...evo napisat cu nesto o dogadaju koji mi se sad dogodio...

sad cu nesto reci o glumpavim amerikanicima...
posto igram vec par godina warcraft(igra) na netu...svasta sam dozivio s tim mutavim amerikancima...to svjet nije vidio!tako ne obrazovan i glup narod...zapravo sto zelim reci...u toj igri postoje 4 servera...east and west america,europa i azija...posto ja europa u 90 posto slucajeva zauzeta a na aziji je prevelik ping(velika udaljenost pa je sporija veza)...osuden sam igrati na eastu i westu...e sad problem je u tome sto amerikanci ne vole kad im na server dode netko s europe ili azije...jer kao navodno to usporava server...i sad se ja ljepo spojim na east recimo...pronadem neki server za dotu...udem!i cekam da se popuni svih 10 mjesta za igrace...kada se popune mjesta...onaj koji je napravio server pinga sve ostale igrace(znaci provjerava brzinu veze i lokaciju tj.drzavu)evo kako to recimo izgleda(ak mi se bude dalo napravit cu i print screan)

primjer:u zagradi su imena drzava...

igrac1(US);Igrac2(CA)igrac3(US);Igrac4(US)igrac5(CA);Igrac6(US)
member64(HR);Igrac8(US)igrac9(US);igrac10(CA)

he he i sta se sad desava...sad cu pokusat simulirat chat u igri:)


igrac1:hr?
igrac1:wtf
igrac3:kik him
igrac8:where is fucking HR
igrac2:Honduras?
igrac1:Hungari?
member64:hr=honduras
igrac2:yes i know it...
igrac10:he is noob

a gle sad ovo...

igrac1:where is honduras?
igrac1:is that in europe?
member64:no
igrac1:???
member64:honduras is in antartick
igrac1:u sure...
member64:yes i`m sure...that is my cuntry!
igrac1:ok then...do you lag?
igrac10:he will lag kik him!
member64:omg u stupid fucking americans...
member64 left the game...

evo koje su to budale...prvo sam im prodo da je hr=honduras...i onda da je to na antartiku...i na kraju sam izaso jel...su glupi ko k...ovo sto sam sad napiso nije nista....tj. server moze pingati zasebno svakoga igraca...i onda dobije drukciju poruku...

primjer:

member64 comes form hr (croatia)

i ono opet ista prica...

croatia?wtf
where the fuck is croatia...
omg he is from croatia...kik him
itd...

u 5 godina...igranja na netu...mislim da sam jednom ili dva puta dozivio da je netko znao di je hrvatska...cak mi je jedan lik napiso "davor sucker"...mislim nije bas sucker nego suker...ali nema veze...makar je nesto znao...
e sad zasto sam ja napiso da je hr=honduras...jednom sam isto tako iso igrati...i nije im bilo jasno sta je to hr!i jedan lik je napiso da je hr=honduras...i ja reko...yes!i onda je neki drugi reko "he is good let`s start"...i skuzio sam da kad napisem da sam iz hondurasa vecinom me puste da igram...tako da kad me uvijek pitaju ja odg da sam iz hondurasa...pa ak prode:)
kao sto sam vec reko bilo je tu svega...sad se i ne mogu sjetiti sta su sve pisali...evo idem sad po screan shotove...

Lik misli je hr=Hong Kong(ali pazite kako je to napiso Hong Rong)
Image Hosted by ImageShack.us
a ovi k.... ne znaju!
Image Hosted by ImageShack.us
Ni ovi nisu bolji...
Image Hosted by ImageShack.us

na moj upit...dali itko zna di je hr?
Image Hosted by ImageShack.us
dobio sam jednostavan odgovor!
Image Hosted by ImageShack.us

Zakljucak:
o boze hvala ti sto zivim u hrvatskoj...sto sam iso u skolu...mi jesmo blakanci...ali balkanci s mozgom:)

eto malo drukciji post od ostalih...:)htio sam jos staviti razgovor ivana i mene na msn-u...al necu!a jebiga decki su se napili...malo:)pa to onda ne treba ismijavati...jel ko zna kako ce sutra bit kad dodem tamo...heheh
pozz od ...:::M64:::...

- 00:28 - Say Something... (15) - Print My Post... - #

<< Arhiva >>