background: #444;

Kud ovaj svijet ide?!

Objavljeno: ponedjeljak, 22.01.2007.

39 sa 2

da evo i mene u ove kasne sate...po obicaju:)odgadam post vec par dana...ali ako i postoji netko ko redovno cita blog...eto onda pisem za njega:)sad je 2 ujutro...nadam se da cu do makar pola 4 bit gotov...jer mi se flota u ogameu vraca oko 3 i 20:)pa da napravim novi napad!J.... ti onog ko je napravio tu igru jer je j.... zarazna...sad vec svaki put kad odemo pit negdje sam raspravljamo kolko ko ima metala,kristala,deuta...pa onda ovaj imam ovaku flotu...ovog je napo onaj...bla bla...sluzbeno smo osli u k....:)al eto da se pohvalimo savez tapiri su dobili i sluzbenu stranicu...ahahahah mocni smo,ne!savezda naravno moram se pohvaliti da sam je ja napravio:)ipak ja nemam zivot pa po cjele dane sjedim za kompom i pravim j.... stranice:)al dobro mozda ce mi to znanje nekad i posluziti...barem se nadam...ipak je jedan dio mog sna da imam web dizajn poslovnicu:)dao bog!samo polako...prvo skola pa sve ostalo:)iako se bas ne drzim toga ali ni ne idem ni u krivom smjeru...barem se nadam...ne znam sta mi se dogodilo!kada sam se ispiso s fakulteta na neki nacin bio sam sretan jer mi je to bila velika obaveza...koju sam skinuo sa sebe...kao sto sam vec reko!nije da meni nije islo na faxu...jednostavno nisam imo volje...a svi zaju kako je to ucit nesto sto te ne zanima...svi predmeti koji su mi bili imalo zanimljivi...te sam dao...a sve one ostale nisam se niti trudio...sam kad se sjetim fizike...od 15 rokova fizike...vjerovali ili ne ja nisam niti jedanput izasao...kako mrzim tu fiziku joj...(oce ko instrukcije:)haha)u biti htio sam reci...da sad nakon svega ovoga ja bih ponovo na fax...ne znam kako ali dobio sam ponovo volju...prico sam s starcima...i oni su se slozili da probam jos jednom:)tako da dragi osijeku opet cu ti se vratiti...i nadam se da ce labo na med fakultet u os...pa da budemo cimeri...:)i da kada izademo iz osijeka...izademo s novim imenima dr labo i dip.inz.dejan:)hahah (sanjaj dejane...da da labo i ti)...samo polako...ko nema snove nema ni zivot!!!aha ja se drzim toga:)haha...mislim da ovi koji me mal bolje znaju...znaju sta ja zelim!mislim da im vec idem nakur...s mojim pricama...eto mogu samo reci da sam vec na pola puta...trenutno sam ostvario jedan san!hehe..."kad nesto iz nicega stvoris onda se za to i do kraja boris"...jelda?hah al sam se raspiso...pa nije jos ni pola 3:)ma dobro je...imam cigara...mjuza lagano svira i stvarno mi se pise...al osjecam se nekako usamljno:("hajde nocas mi dodi svega mi donesi,nocas nesto ljepo treba da se desi,hajde nocas mi dodi,bit ce vina i pjesme,ja bez tebe ne znam ja bez tebe ne smjem" haha ajmo mi u novi red...


lakse je za citat kad je odvojeno...
buuu...ne nemogu da ne spomenem komentare na dizajn bolga...hahah kak sam se opalio smijat kad sam procito da blog izgleda kao spomenik...al stvarno i izgleda...sto je najgore:)al kao sto sam vec reko bas me briga meni je dobar...jedinstven je ak nista drugo (jao labo winamp je prebacio na pjesmu Nevaljala...ahahahha) vec sam dobio i ponude da napravim jos dizajnova:)hehe...i za one koji ne citaju ono sa strane...ako netko zeli neki baner,sliku,background...nek kaze pa cemo nesto rijesiti:)ipak ja nemam zivot???haha...ajmo opet u novi...

jao kak mi se pise...tek je pola 3...pa ak budem piso do pola 4 kolko ce to texta bit...necu onda pisat post sljedecih 3 mjeseca:)idem nest procackat na ogameu...da mal vremena prode:))hm...nista flote samo lete...ma idem ipak pisat:)al u novom redu...

ovih dana imamo velike pripreme...za sve koji neznaju moj bratic marko slavi rodendan...nagada se da ce bit neka velika festa...(sad svi koji ste se obradovali da imate dabe cugu u subtu...zaboravite!)jer necu reci di se slavi rod...hahah...ma salim se svi ste pozvani...mislim ipak svi koji citaju ovaj blog...makar vecina zna njega!a sto se tice onoga di ce se slavit...to ni ja neznam...a bome ni on!tak da kad saznam bit ce te obavjesteni...ma bit ce ludo...ali pod jedim uvjetom!samo da nam se slavljenik ne napije...jer onda sam ja najebo...svi odu a ja moram ostat...ma neka se napije...al sam da ne zaspi...jer znaju neki...necu u detalje:)
znaci ne smijem ovaj tjedan pit...moram se spremit za subotu:)vald ce kupit neku litrenku pelina...ah pa sta ja pricam...matija i ja mu idemo kupit cugu...pa cemo mi odlucit sta se pije:))kupit cemo jedno 10 boca pelina...i bit tamo do se sve ne popije...haha...joj jos me glava boli od jucer...ufff taj pelin...dobar je kolko je i los...al uvjek mu se vracam:)presto sam pit negdje oko 1...i kad sam doso kuc shvatio sam da sam pijan...jedva sam vrata otkljuco...kad sam to rijesio...iso sam pogledat sta ima na ogameu...nisam ni jaknu skinuo...sam sam sjeo za komp...skuzio sam da mi se monitor ugasio...ja ga upalim...ono nista...pa skuzim da je monitor bio upaljen...pa sam ga ugasio!i onda skuzim da mi je komp u screan severu...lupam ja po tipkovnici...mrdam sa misem...ono nista!i nakon 5 min skuzim da mi je komp ugasen...e onda sam skuzio da sam pijan...:)i to je bilo presudno...pobaco sam robu po sobi i oso spavat...i onda ono najgore...kak sam lego...a ono ringispil:)hahah i ne sjecam se kao ali uspio sam zaspat...i kao to biva...kad sam se probudio glava ko sepet:)eksiro sam pola litre mineralne...i ponovo zaspo...

danas sam cjeli dan kod kuce...bio sam ma manje od sat vremena s markom na cugi...tj.pili smo caj!hahah...doso kuc i kak sam sjeo...i nest se mal dop...dode poruka "ajd dodi na stanicu"...i onda sam oso mal do stanice...sve dok nas glad nije oterala...svi smo bili gladni...:)i oso kuc...i otad se nisam pomaknio...cak mi se neda ni po soka ic:(a zedan sam...hehe ma jedna stosa ce to rijesit...:)
bas se super osjecam ovih dana...cjeli ovaj tjedan je bila ludnica...bas mi je dobro...hahaha al sve sto je dobro kratko traje...pa treba iskoristit to vrijeme koje je dobro:)i pripremit se za lose dane...da...

necu vise pisat...imam jos nekog posla...a zelim to rijesiti makar do 4...jel pocelo mi se spavat...pa na kraju zelim pozdravit sve koji citaju,komentiraju i ostale:)puno pozdrava saljem nini i mariji koji su napokon komentirali...:)i svim ljudima dobre volje...ahahah kako sam puko...sad vec i gluposti pisem:)hahah
da i puno pozdrava jednoj...koju cu ubit...da doslovno ubit:)al ne salim se...ako cujete za neko ubojstvo u okolici...to sam bio ja:)i nemoj da me onda neko cinka...:)
ove subote nema slika...:(ali bit ce neki stih...:)puno pozdrava od mene!:)tj...:::m64:::...



I've never seen you looking so lovely as you did tonight
I've never seen you shine so bright
I've never seen so many men ask you if you wanted to dance
They're looking for a little romance
Given half a chance
And I've never seen that dress you're wearing
Or that highlights in your hair
That catch your eyes
I have been blind

Lady in red is dancing with me
Cheek to cheek
There's nobody here
It's just you and me
It's where I wanna be
But I hardly know this beauty by my side
I'll never forget the way you look tonight

I've never seen you looking so gorgeous as you did tonight
I've never seen you shine so bright you were amazing
I've never seen so many people want to be there by your side
And when you turned to me and smiled it took my breath away
And I have never had such a feeling such a feeling
Of complete and utter love, as I do tonight

I never will forget the way you look tonight
The lady in red
My lady in red
My Lady in red
My lady in red
I love you

- 01:49 - Say Something... (25) - Print My Post... - #

<< Arhiva >>