background: #444;

Kud ovaj svijet ide?!

Objavljeno: srijeda, 06.12.2006.

Eh taj Osijek....

Evo sam da se javim...vec je srijeda...kako dani lete:)a mi iz dana u dan klosarimo po osijeku i ubijamo se od dosade...jucer smo cjeli dan proveli na pokerima i u kladionicama...nemogu rec da nismo imali srece!u plusu smo 300 kn...ali kako to inace biva...vec smo pola potrosili:(
tako da danas krecemo opet u nove pobjede...posto danas nemam predavanja...od ranog jutra sam aktivan(prvi puta sam se probudio oko 6 sati kad je labo iso na praksu)...i bas kad smo kola i ja najbolje zaspali!zvoni mobitel...zovu batinic i hudi da su dosli u os pa da ih pokupimo na kolodvoru(oni znaju samo di je kolodvor u os:p pa smo mi njihovi vodici)pa onda neko zvoni na vrata...a mi ne mozemo otkljucat jer je kola zaboravio kljuc...a jedini koji imamo pokupio je labo...al uspjeli smo nac neki kljuc pa je kola otkljuco...a na vratima...ko drugi nego grga:)

spremili se na brzinu...i do kolodvora....pokupili hudija i batinica pa pravac gaudeamus(tam jedemo)nas petero a dvije ix- ce...(nas kolega kola koji studira vec 3 mjeseca nije u stanju otici do faxa pa da digne ix-cu...boze kakva je to drzava kad takvima da pravo na studiranje?)i tako mi za nekih 60 kn pojeli rucak vrijednosti 300 kn :)he eh(u ovom slucaju zivjela drzava:p)pa smo kranuli u najblizu birtiju na cugu...i zavrsili u nekoj pecenjarnici...sve smrdi na cevape ali kava je ok...i tako oni osli do stana a grga i ja do faxa...evo me sad sjedim i pisem ovo:)idem i ja sad polako do stana...ko zna sta ti mulci rade:)da se okladit da su negdje na pokeru...i trose pare...pozdrav ...:::M64:::...

- 15:00 - Say Something... (2) - Print My Post... - #

<< Arhiva >>