koliko ima sati???




o meni:
ja sam vanja,a prezime nije važno
imam 11 godina



volim:
zivotinje
cokoladu
zezanje
moj mob
obitelj
zabavu
pustolovine
moj blog
bazene
msn
pjesme
sviranje
more
pizzunjami
i neda mi se vise nabrajat



nevolim:
laži
vrijeđanje
školu
nastavnike(neke)

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicpravila ovog bloga.
1.ak vam blog nije dobar nemorate ga ni posjećivat
2.ak mislite da na nekom postu mogu popravit napišite mi to u komovima
3.ako vec dođete ostavite par komentara...
i to bi bilo sve komajte mi jako puuuuuuuuuuno.pozz idi,maji, ani i mariji

Linkichy

mikac in lovecerekcerek
**€nn@**
dark angel
lusy
***anchy***=)
mawe cujice

petak, 24.10.2008.

ey

eeeeeeeeeeeey ljudi ja opet pisem novi post.
mi konacno dobli rezultate iz prirode ja sam
mislila da nisam dobro napisala al izgleda da
jesam dobla sam 4 moglo je bit i bolje al ja sam
zadovoljna sa cetvorkom al mama bas i nije kaze
mogla je bit i 5ica.al dobro i kod nje cetvorka jos
prolazi.hh.jos sam da dobijem rezultate iz pov.
nadam se da ce bit dobri rezultati je je test bio
pretezak.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

poZz:Idi Maji i Moniki

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨
_____****__________**** _______
___***_______________*_____
__***________****_______***___
_***__________**_________***__
_***_____________________***__
_***________JUST_________***__
__***_____SHOWING______***___
___***______LOVE_______***____
____***_______________***_____
______***___________***_______
________***_______***_________
__________***___***___________
____________*****_____________
_____________***______________



| Klikni budalo (9) | xD | =) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.