19.06.2007. / utorak

NAŠA SUBOTA!!!!!!!!!

e ovako sad sam malo pauzirala al mi je to malo dosadilo pa mi se neda više šutjetno!!!!!!!
pa sam sad odlučila da nešto napišem pa ovako:
puno toga mi se dogodilo u zadnje vrijeme pa sad mi se neda sve pisat pa ću ukratko reći što nisam rekla posjetite od moje frendice blog cobovka.blog.hr ( IVONA)!!!!!!!!! SUPER je blog skoro bolji od mog zato što ona puno piše a ja baš i ne smokin
e i onda!!!!!!!!!
malo sad o SUBOTI!!!!!!
moj razred je išao u subotu na bunarić i bilo nam je odlično nažderali smo se roštilja i najigrali se i stvarno bilo nam je odlično sam što je bio i jedan još razred pa su nam oni malo smetali ali dobro nama je uglavnom bilo odličnothumbupthumbup.... poslije ručka složili smo se u dvije ekipe dečki su išli sa razrednikovom ženom a mi cure smo išle sa razrednikom i otišli smo do šume i tamo smo morali naći neki put kako bismo prije došli do bunarića.... ali naravno pobijedili smo mi CUREsmijehnaughtynutrofl A NAŠA HIMNA je bila HIP,HIP HURA I JOŠ KADA SMO IŠLI KUĆ MISLIM DO škole VOZILI SMO SE TRAKTOROM i vikali U BOJ U BOJ ZA RAZRED SVOJ.... I HIP,HIP HURA.... ma šta da vam više pričam bilo nam je odlično ma ZAKON AL ETO SVE ŠTO JE LIJEPO KRATKO TRAJE....!!!!!!!!!!!!partynaughtydeadyes

pozzzzzzzzzzzzzzzzzz wave

- 21:13 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.