kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmOVi - YoUp/NoPE

....oPis BLoGa....

Ovo je jos jedan moj blog u nizu...Na njemu cu pisati svakakve lude i zanimljive stvari : SMS poruke,viceve,love stories,o poznatim,o mojoj raji,postavljacu neke downloade,...I tak...I josh nesh : nadam se da cete uzivati i ostavljati kommove...Pozzy!

....SaT....


....fUNny & loVe SMS....

Eh...da imam zlatan noz,
da rasijecem srce svoje,
sa svakom bi kapi krvi
napisala ime tvoje!


Nema poruka,nema poziva
a moja dusa tebe doziva,
strasno ubija ova samoca
u srcu bol i hladnoca,
zatvaram oci i mislim na tebe,
da sam bar sad tu kraj tebe...


Ovo je slatka poruka
pisana sa slatkim slovima,
sa slatkom namerom
u slatkom trenutku
jednog slatkog dana
i moze je dobiti
samo slatka osoba kao sto si ti!

Kad ti najteze bude ili
kad osjetis da te nesto boli,
sjeti se da postoji bice koje
te vjecno i duboko... VOLI!


Reci mi da me ne trebas i otici cu.
Reci da ti nije stalo i nestat cu.
Reci da ti ne znacim nista, preboljet cu.
Reci da me ne volis i umrijet cu.


Tek kad andeli postanu zli,
kad svi oceani presuse
tad ce srce prestati gorjeti
i ja su tebe prestati voljeti.


Prestat cu da te volim,
prestat cu da te gledam,
prestat cu da ti se divim,
kad prestanem da zivim!


Volim tebe i tebe hocu,
o tebi sanjam i danju i nocu,
kao da si stigao iz neke price
jer svi moji snovi na tebe lice...

Neka ti carobni veo
divnih snova ulepsa noc
kad u mekani krevet odlucis poci.
Bog neka cuva andjela mog
dok mu saljem poljubac iz srca svog.


Sjeti se da te volim
u svakoj usamljenoj noci,
pozeli me kraj sebe,
mozda cu slucajno doci,
mozda doletim i pokvarim ti snove,
mozda ti podarim neke dodire nove...


Sanjaj moje oci da te gledaju u tami,
sanjaj da smo negde zagrljeni sami,
sanjaj moje usne da te bude iz sna,
sanjaj jer kraj tebe nocas nisam JA!!!

U tihoj noci dok srce strepi
seti se mene moj andjele lepi,
i ne ljuti se sto ti pisem
jer bez tebe tesko disem
i jos jednom ja te molim
ne ljuti se sto te VOLIM.


Bilo gdje si,
svjetlo ne gasi,
ne zatvaraj vrata
vec slusaj kucanja sata,
a kad se kazajke spoje
znaj da su s tobom misli moje!

....lInKOvI....

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Raja iz Zdica
All about Britney

....CooL pICs....

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

....aNKeTe & chAt....

Svidja li vam se dizz??
Extra je!!
Dobar je!
Mogao bi biti bolji....
Nije neshto!!
Fujjjj!!
  
pollcode.com free polls


O chemu bi voljeli da pishem??
O meni i mojoj raji....
O poznatim....
O novostima u svijetu....
O svemu....
O cemu hochesh....
  
pollcode.com free polls


Koji od filmova u postu ste gledali?
House of Wax
Wrong Turn
Wrong Turn 2
Scary Movie 3
Mean Girls
Honey
Crossroads
She's the man
Nekoliko filmova
Nijedan
  
pollcode.com free polls


Slushate li Britney Spears?
Da!!Najvechi sam njezin fan!!
Slusham,ali ne toliko....
Ponekad....
Ne slusham....
  
pollcode.com free polls



Get your own Chat Box! Go Large!


utorak, 12.08.2008.

....pIsmO za ROdiTeLJE....

"Dragi roditelji,

vech 3 mjeseca je proshlo kako sam na fakultetu a josh vam nisam pisala.Stidim se zbog toga, ali vam obechavam,da chu sve to sad nadoknaditi!Ali prije nego shto nastavim sa pisanjem ovog pisma, molim vas,sjedite!Nikako nemojte dalje chitati ovo pismo stojechki!Vech su mi skoro potpuno zacijelile opekotine i vech sam se skoro potpuno oporavila od soka shto sam morala da skachem sa chetvrtog sprata.Provela sam samo 2 nedjelje u bolnici,vid mi se vech skoro u potpunosti vratio a i povracham samo jednom nedeljno.Poshto sam pozar izazvala sama,morachemo univerzitetu da platimo 350.000 eura odshtete,ali to nije nishta, jer je glavno da sam ostala ziva.Imala sam srecu, jer je chovek,koji stanuje preko puta, primjetio shta se deshava i pozvao vatrogasce i hitnu pomoch.I posetio me je u bolnici,a poshto nisam imala gdje da odem(moja soba je u potpunosti izgorijela),bio je tako ljubazan i ponudio mi da predjem kod njega.Ima jednosoban stan,ali nam je zato sjajno.Inache,on je dvaput stariji od mene,ali ludo smo se zaljubili jedno u drugo i planiramo da se vjenchamo.Josh se nismo tachno dogovorili kada, ali htjeli bismo da se venchanje odrzi prije nego shto se na meni primete tragovi trudnoche.Uistinu,dragi moji,bichu majka!Znam,da jedva chekate trenutak, kad chete postati baba i deda,i potpuno sam ubedjena da chete bebice(jer chekamo trojke)primiti sa onoliko ljubavi,sa koliko ste mene okruzivali kada sam bila mala.Jedina stvar,koja trenutno odlaze nashu svadbu,je da je moj vjerenik pokupio negde neku odvratnu infekciju. Zbog toga smo oboje opet u bolnici,jer sam i ja to dobila,ali sada nam je mnogo bolje zahvaljujuchi antibioticima,koje dobijamo intravenozno.Doktori ovu bolest nazivaju sifilis, ili tako nekako.Znam,da chete mog supruga dochekati shirom rashirenih ruku,i uskoro che postati dio nashe porodice.To je veoma drag chovjek,i uprkos tome shto nema zavrshenu osnovnu shkolu veoma je ambiciozan.Naravno,on je druge vjeroispovjesti,ali znam da ste vrlo tolerantni,pa vam neche smetati ni to shto je tamnije puti.Sigurna sam da chete ga voljeti bar onoliko koliko ga ja volim!!!Poshto je priblizno vashih godina,slagachete se vrlo dobro,narochito kad se preselimo kod vas(jer je nash stan suvishe mali za toliko ljudi).Chini mi se da su i njegovi roditelji chestiti ljudi,njegov otac je poznati shvercer narkotika iz Afrike,odakle je poreklom i moj buduci...Tako, sada, kada sam vam sve opshirno opisala,mislim da je vreme da vam priznam da mi nije izgorio stan,tako da mi nije nishta,nisam ni bila u bolnici,nemam ni vjerenika ni sifilis,niti nikakvog crnca.Istina je ta,da sam pala iz matematichke analize i makroekonomije,a iz informatike sam se provukla,pa sam htjela da vam pokazem da na ovom svijetu postoje i gore stvari od ovih!"

|....love_or_pain.... 1| ....print....| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.