< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta

MOJ MSN..
ivix55@hotmail.com....
javite se


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

linkovi..:)

NIKšA.....yes
iva...vali ...i leo..thumbupthumbupthumbup
ines......pogledajte..dead
...a turek.....wave
Nike...lud
sanja...cool
marin...mad
kikaš-nikola....nut


ima ih još-..ali cu napisa kad me bude volja..:))=)





TKO;:ja....IVANA Petrovič
INFO:mater me rodila....26.5...
neke tamo godine...aj tink...1994.
klas:7.a...legenderofl
hobi...nogomet...i.BREAK DANCE
...........................................

SLIKE:
dis is mi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
,,,.......Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sa medićem--


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lol...lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a bolestiii..!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

miki maus...ja!!dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

WOW..ma neš ti..!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



valnea...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...
Image Hosted by ImageShack.us


ines...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo zajedničkih...
...Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Free Image Hosting at www.ImageShack.us





BREAK DANCE...smokin

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

utorak, 27.02.2007.

prijateljstvo..??

evo odma kažem da mi se je priateljstvo u zadnjih nekoliko dana...ili tjedana..proljuljalo..!!!barem s nekim osobama s to neznaci da sam ja sad s njima pozvađana ili u nekom lošom odnosu--
..da..ali ja barem sad mislin da je sad sve u redu!!--barem tako kažu...ali još se tu osjeca neka napetost..koja nas prijeci.da sve bude kao prije..dakako nije to neka velika promjena,ali ipak se to osjeti..barem ja..!!....ali samo mi je žal da je to tako..i sad mi se sve nekako cini da su oni mijeseci..godine provedene zajedno pale u vodu...a mozda i ne..!?!?!.-.ni ja sama neznam ali to nekako osjecam...mozda ja sad grijesim..ali mozda i nije tako?!?!...imena tih osoba necu spominjat...jer to nebi bilo fer od mene..jer se mi još družimo..i sve i mozda oni neosjecaju to..mozda je to moja kriva procijena...sve to zavisi od osobe..??!!.
DA..od osobe..niko ne prihvaca svoje osjecaje jednako...pa makar kakvi oni bili..!!!..znam da ced se opet sve vratiti na staro...i da nece biti lako ali prijateljstvo se samo cuva vjerom i poštovanjem prema svome prijatelju..on ti mora biti kao..ajmo reci neki zaštitni znak..netko koga ces čvrsto volit..i uvijek biti spreman na njegovu podršku..njegov savjet..pa makar to prijateljstvo...na kraju bilo prekinuto.pomocu nekog nepromišljenom postupku..zato se treba toliko togaa učit u životu.!!!I UČITI na svojima pogreškama..
naravno ..ja vjerujem..poštujem...volim svoje prijatelje.ali kako kojeg neodnosim se jednako prema svakom..netko mi je...bolji a neko malo manje... sve zavisi o karakteru čovijeka.!!.makar na ovome svijetu imam samo dva najbolja prijatelja..tj..prijateljice..znaju one..da mislim na njih!!??...
da..samo dva..(dvije)..više mi ni netreba..jer kad sam s njima osijecam se sigurno..cijeli dan se smijemo..iako tu zna biti svakakvih..budalaština..ali i ozbiljnih stvari..!!yup..!?!
-i zahvalna sam bogu sto mi je omogucio da se s njima druzim..
-smijem
-igram
-plačem
-pričam
i još mnogo toga...bez cega moj zivot nebi bio zanimljiv da njih nema..one..osobno na mene utjecu ali u pozitivnom smislu i to se moze osjetit...
zato svaki dan zahvalim bogu sto mi je pruzio tu mogucnost..PRIJATELJSTVA s nekim
ovaj post posvećujem..njima dvima..''u čast''..naseg prijateljstva koje se ja se nadam nikada nece prekinut...

- 22:33 - Komentari (44) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.