<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 06.09.2007.

Tvoja princeza

Pravis se da me razumijes, ali ti ne shvacas....
Pravis se da me vidis, ali ti me ne vidis....
Pravis se da me volis, no ti....
Ti to ne osjecas!!!

Uzeo si mi ono najvaznije...SRCE!!!
Ono najdraze....SRECU!!!
I ono sto mi pripada....SVOJU LJUBAV!!!

S tobom sam prosla sve i svasta...
No ti se nisi osvrtao na mene....
Davala sam ti podrsku...
A ti si je zanemarivao....
Bila sam uz tebe....
U svakom trenutku prozivljavala tvoju bol....

Da...nisi ni svjestan koliko si mi naudio...
No ja ti i dalje oprastam....
Nisi svjestan da te ne mrzim....
Ja sam samo ogorcena....

Ogorcena cura puna snova i zelja....
Puna zelja za pravom ljubavlju i razumijevanjem....
Za trenutak paznje i jedno ISKRENO volim te !!!

Zasto mi to radis?!
Zar ne znas da to boli?!
No ne brini....
Tvoja mala princeza te jos uvijek voli.....


Image Hosted by ImageShack.us


- 19:25 - Komentiraj (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.