srijeda, 11.04.2007.

**eh, da se mene pita... :-//**

da se mene pita rolleyessmijehwink- ja bih najrađe ukinula nošenje prstenjayesnamcorheadbang!! hajde još bih dopustila nošenje drvenog i plastičnog prstenjayesthumbupdeadnamcorpuknucu, ali zlatoeeknononamcorheadbangburninmadmadpuknucu, srebroheadbangheadbangburninmaddead, bižuterijaheadbangpuknucumad….pihnamcorludzujo….NIKADheadbangrofl!! nekim ljudima je to lijepo vidjeti na rucirolleyesnamcorheadbang, meni iskreno rijetko koja ruka izgleda lijepo sa prstenjemyesroflrolleyesdead…srebrnim naravnorolleyesbang…zlato ne mogu ni pogledatideadzujonutblabla….FUJburninmadpuknucumadheadbangmouthwash!! kad malo bolje razmisliš gdje je to prstenje sve biloheadbangnamcorno i vama kojima se trenutno ne gadi prstenjeludbang, bi se zgadiloyesyesyes…ljudi s rukama SVAŠTA rade…je l' naughtyblablapuknuculudmouthwashrofl?!? npr. zadovoljavaju sebe ili pak drugenaughtynaughtycerekburninmad, obavljaju nužderolleyesheadbang, peru semouthwashdead, brišu nosblablazijevsmijeh, kašljuzijevzijev, kišusmijehcerek, diraju životinjedeadnut….hmblabla..to su samo neke od radnji gdje ruke imaju posla i moraju biti korišteneyesyesrolleyes….i šta se dogodieekeekeek?!!?…nakon tih radnji dođu u kontakt s nekom drugom osobomheadbangheadbangludnut, a da ta osoba i ne zna što je taj netko prije radioheadbangheadbangnamcorpuknucu….čak i da operu rukerolleyesmouthwash, uvijek će se te neke bakterije zadržati na tom prstenjuyesnoyesnonamcorheadbangrofl… zato i ako ćeš nosit prstenjenamcorrolleyes, preferiram plastično i drvenoyeswinkthumbupsmijeh jer ćeš njih skinuti kad ideš prati ruke i neke slične akcijeyescoolroflsmijeh….evo razgovarala sam sa jednom osobom nedavnorolleyes i trebali smo imati neku predstavu, slikanje ili što ja znamcoolpartysmokinthumbup…i ja joj kažem kako bi trebala skinuti nakityesyesheadbang( a hvala bogu uz naušniceheadbang, lančićheadbangheadbang i narukviceheadbangheadbangheadbang imala je i SREBRNO PRSTENJEheadbangheadbangheadbangheadbang) -jer će bolje izgledati i jer ne idu uz njenu ulogu u predstaviyesyesrolleyeslud…i osoba mi kaže headbangburninmadpuknucumadbanglud: '' okej, skinut ću sve, ali prstenje nećuheadbangeekeekheadbang! NIKAD ih ne skidameekeekeekeekeekeekheadbangbang!! '' …da napominjem kako mi je 10 minuta prije pričala što je sve radila s dečkomeeknamcornonoludheadbangheadbang!?!?….odvratnoburninmad!!! ljudi, mislite malo na higijenuyeswinkmouthwashrolleyes….eh, da se mene pitarolleyesroflcerek….pozdrav mahwave( i nemojte nositi prstenje!!!namcornoeeknonoheadbangrofl)
- 16:58 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.