srijeda, 28.02.2007.

>sprovod, šumski i petak i pi.es.< =P

evo i mie u blogerskom svijetu nakonrolleyes...hm...rolleyesDUGOyeswinkyeswink!!! nego, bila sam na sprovodu svoje prabakecerekkisscerek neki dannono...to mi je bio prvi sprovod u životu na kojem sam bilayesyesyesyes, koji je pak prošao okejthumbupsmijeh s obzirom da ga ne mogu usporediti jer nisam niti na jednome drugom bilanonorolleyesthumbupsmijeh..., prve karminerolleyesheadbang(do tada nisam ni znala da se karmine nazivaju karmine...roflheadbangdeadparty), na kojima sam upoznala toliko svoje ''nove''roflheadbang rodbine...đizsludbangnutzujo....svi ono kao nešto: pa jao miaaa!! je l' se ti mene sjećaš?? tvoja baka je tebe jednom dovela kod mene kad si bila jako malarolleyesheadbangpuknucunamcorblabla...(i pokažu rukom negdje par cenata od podaheadbangmadeeknono i još je samo falilo da me uštipnu za obraz kako to inače bake i dede radenamcorludzujoheadbangrolleyesrofl...) i jaroflkisskisskisscerekludheadbang se sve ono smješkam i klimam glavom k'o onaj pas u autu kad ga priljepiš pored stakla zadnjegyeswinkrolleyesroflnutbang i tek na kraju razgovora kažem : ali, ja se vas ipak ne sjećam...no, drago mi je da smo se upoznalismijehroflheadbangrolleyeswinkyesludzujonut!(i nabacim neki kiseli smješakgreedyheadbangrolleyeswink)....no, zapravo uopće ni nije bilo teško zapamtiti sva imena te moje ''nove'' rodbinenonowinkyesrolleyessmijehrofl...od njih (bubamyesrofl) 16-ak, nekih se 13 i posmijehbang zvalo marica ili ivicaheadbangroflsmijehludzujoblabla...naravno, uz male varijacije poput rolleyes: mara, marija, mare i ivo, ivek...smijehwinkheadbangbangludzujonutnaughtymouthwash ako ništa bar sam se najela prasetinesmijeh, krumipirathumbup, krastavacawinkwinkwink, lukayes i gužvare s orasimanjaminjaminjaminut....joj...ljudi, kako je bilo dobroyesyessmijeh!! a ona gužvararofldeadthumbup...mmm...što volim kad kolači nisu suhidead...onda kad su suhi mi sve zapadne po zubimaaamadburninmadheadbangpuknucunamcor!!! joj, a kad smo kod zubi iliti zubijurolleyesrofl....moram napomenuti da mi raste umnjak gore desnoyesrolleyespuknucu...ništa ne bolinono(za sadrofl)...nego, ne znam kako to idenonamcor...kad će mi narasti ostala 3 umnjakaeek i hoće li uopće narastirolleyespuknucunamcorludzujo, pa ako netko zna i da mu se pisatismijehwinkrolleyes...ikonica za komentare se nalazi ispod moga postayeswinkthumbup...a ovaj događaj(sprovod, je l' ?rolleyessmijeh) je ujedno bio i prvi puta da smo se moja majkacerekkisswave, moj otacsmijehmah i jakisskisscerekludnaughtynutsmijehheadbangmouthwash našli na istome mjestu od ne pamtim kadayesnorolleyes...mislila sam da će nastati kaosheadbangmadburninmadyesludbangnjaminjami, no na kraju je sve dobro prošlo pri njihovom nenadanom susretusmijehthumbup...hehe...wink inače kad razmišljam o sprovodu rolleyes(bwahahasmijeh....zvuči kao da o sprovodu razmišljam kao o što svaki dan razmišljam o hrani koju bih mogla pojesti da je ima u kući...smijehroflheadbangnjamiludnutsmijeh)...dobro, kad pomislimsmijeh na sprovod uvijek mi iskaču slike iz crtića o tomu sojerurolleyesheadbangmouthwashludcerek....hihismijehwink....kad on i njegov najbolji kolega haklberi finthumbupcooldead pobjegnu od domathumbupparty, pa se prave da su mrtvideadroflthumbupheadbanglud, te dođu na vlastiti sprovodheadbangludbangnutyeswinkrofl prerušeni u neke bakicelud i onda tobože plačurofl....ahaha....enivej...dosta o sprovodimapuknucu...bila sam za vikend u teatrurolleyesparty...arghmadburninmadpuknucuheadbang....bio neki bend imenom šumskiludbang....hihi...kad mi je kolegica zoccicacerekwave rekla: u teatru je šumski- ja prvo kao kontala da misli da je u teatru kao šumski tj. zapuštenoroflroflroflheadbangsmijehcerek, pa je kao iskoristila novi pridjev za pustoš u osijekuroflwinkrolleyesheadbangludbang...no, mia je skontala nakon nekog vremena da je to pravo ime benda, je l'smijehnamcorheadbangrolleyes...benda za koji je mia dala 10 kuna da ih poslušaheadbangburninmadpuknucu....no kada je mia davala tih 10 kuna na ulazu, nije ni slutila da će njihov performans trajati ni pola sataburninmadheadbangmadmadmadpuknucueeknonolud...prekrašno...namcor
no onoliko koliko sam ih STIGLA poslušatiheadbang burninmadbangmogu reći da su dosta dobri...yesrolleyeswinktj. priznajem da nisam uspjela zaključiti koju vrtsu glazbe svirajusmijehnamcorheadbangwink, no bilo je nešto između : roka, panka, regea i tehnaroflroflroflyes.....yesyesda, i ja kažem...vrlo interesantnoludzujo....tih pola sata provela sam sa sofkilicerekwave...i zanimljivo je kako se obje tako uživimo u pjesmu taman onda kad ona završiheadbangroflsmijehburninmad....to me je isto malo začudilo i zbuniloyesnamcorludsmijeh...da, to je ta riječ!deadwink nakon šumskog ostala sam ZBUNJENA!!!zujozujozujo inače ovaj petak mi je preisplaniranyes..... odnosno nije uopće isplanirannonoheadbangheadbangheadbangmad!!! arghhhhh....burninmad kolega vedransmijehwave me zvao na tribjut tu bob marli u pabsmijehcerekcerekcerek, a mirničcerekmah u oksiđen na neki disko izlazaksmijehthumbup, nešto imenom : k'o nekad u 23:58ludsmijeh....eh, sad....dobro da nisam neodlučnarolleyesheadbang, pa ne znam kamo da odemnamcorpuknucu....jooooooooojmadmadmadnut...eh, to je petak....a u četvrtak mi je opet kolega vedranwavesmijeh rekao kako gospodin dino dvorniksmijeh ima performans u pabu kao diđejcooldeadgreedy, a opet na 031 piše kako je gospodin dino dvornik ipak u tufnirolleyes...hm...kome sada vjerovati????headbang jbg...a sad kad sam ispisala sve ovo, idem prokomentirati ostale blogoveeerolleyesyes...hajde bokićććć!!!!cerekmah i pi.es. zaboravih napomenuti da AZRA D MRVINE IMA DEČKA...!!! azro, u šta si se upustila....ostavljaš me samu....nowinkkisscerek hihi....neka, neka...samo se ti azro ljubi sa svojim dečkom...zanemari nas soliste što trabunjamo....hajde...!!! i još jednom ti azra, svečano čestitam na PRINOVI!!! huhu...thumbupcerekmouthwashrolleyeswinkroflsmijeh

- 20:27 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.