četvrtak, 08.02.2007.

¤¤¤ franck, zašto ti pobogu??? =( ¤¤¤

bolest prolaziyesyesyes....još šmrcam i kašljem k'o konjheadbangheadbang, ali je inače u redu...smijehbili smo u kazalištu sa školom gledati krčmaricu mirandolinurolleyesrolleyesyeswink...i mogu joj dodjeliti samo pohvalesmijehyes...meni se svidjelacerek...šta da radim kad volim tu najstariju glumačku postavuyes(nelacerek, vjekocerek...)...oni su mi prirasli srcu jer su bili na faksu ista godina kao i moj otacyeswinkyeswinkrolleyes, pa sam nekako navikla na njihsmijehsmijeh...i zbog mirandoline sam propustila trening koji već propuštam tjedan i pol dana yesbangburninmad(od prethodne produkcije) zbog bolestiheadbangrolleyesyes...nevezano uz temu moram reći jednu stvar yeswink: JEBOTE ŠTO MI CURI NOSheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang!!!!....da, da se vratim na temu...imat ćemo još jednu produkciju sad opet u nedjeljurolleyesyes, pa bih trebala biti redovna na treninzimasmijeh, no kad me virusi napaliludnut...jebiga...zaključila sam nešto pri pisanju svog posljednjeg, ultra kratkog postarolleyesyesbang... naime, kad pišem post, ja obično stavljam smajliće na kraju pisanja postasmijehsmijeh...no kako je onaj moj prethodni post bio ultra kratakroflheadbangrolleyes, umrla sam dok sam postavljala sve one trule smajlićepuknuculudheadbangmadrofl...a razlog zašto sam odabrala metodu stavljanja smajlića na kraju je vrlo jednostavanrolleyesyesyessmijeh...-ta metoda je izuzetno učinkovita jer tako uspijem još jednom pregledati tekst da vidim ima li kakva lektorska greška...roflwinkzujo no, pošto sam popizdila zbog dužine svoga postamadburninmad, sad sam promijenila tu svoju super-učinkovitu metodurolleyesyes, te smajliće stavljam nakon jedne rečenice ili ulomkaludyesrofl....i tako gubim jedinu šansu ponovnog pregledavanja svog novopečenog teksta u cjeliniheadbangeeknut, jer je lijenost prevagnulazijevzijevzijevheadbangsmijeh, te mi se teško otkotrljat skroz gore na startnamcorludzujo...prije nego vas pozdravimmah htjela bih prokomentirati još jednu stvar zbog koje sam zapravo i otišla na www.blog.hryes, uredi svoj blogyesyes, te unos postayesyesyes....a to je ČAJ OD JABUKE I CIMETApartycereksmijehnjamiludnaughty!!! danas me mučila pomisao na njegaheadbang, točnije na njegovu bojurolleyeswinkyeseek...naime, on je crvene bojeheadbangmadyespuknucu, a svi dobro znamo da je jabuka kad je iscjedimo više onako kao pišalinathumbuppartysmijehludnutzaliven....te boje, je l'eekeek?? znači, nije nikako crvene bojenamcornamcornamcornobangburninmad...a cimet je neke svjetlo smeđeyeswink....znači nije opet crvena bojanamcornamcornamcor...hmmmmblabla....pa smo tako nakon razmišljanjarolleyes(ne, nije boljeloheadbangrofl), moj kolega juramah i jarolleyes zaključilithumbup da je to jedna od onih fabričkih foraludheadbangmadbangburninmadpuknucuyesrolleyesrofl....korištenje nekih pigmenata i toheadbangheadbang...uglavnom, to me iznerviraloburninmadburninmadburninmad, odnosno zaintrigiiralorolleyesyes(super mi je ta riječ, pa sam ju htjela iskoristitcerekrofl...)...i to čaj od franckapartynamcorheadbangmadbang!!!!! francksmijeh, zašto ti pobogunamcorludnoeeknono????? idem sad....hajde bok!!! mahnamcorheadbangnamcor ludludludludludludlud
- 00:37 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.