X-Thug a.k.a MC Pepeljara a.k.a True Lee

23.04.2008., srijeda

zbirka keystylova (green outpost)

valjda svi znate sta je keystyle,fristajl na tipkovnici,eto ako neko nije zna,ovo je moja zbirka za/razne bolesti sa jednog 4ruma di san kistajla,iz mog topica koji se zva 'green outpost'


ps. UŽIVAJTE U GUBLJENJU VIDA UZ OVE TXT-ice





pps. PARENTAL ADVISTORY





ppps. NIJE ZA ONE SA SLABIJIM ŽELUDCEM

evo pocinje od ove stvari,i ide kronoloskim redosljedom

_____ ___ _ __ _____

alo ljudi čujte moju novu spiku
neki dan san silova neku babu slipu
sad silujen žene u godinama zlatnim
cice do kolina,slomljeni kuk
baš lip je tak krhki struk
ta naborana koža puna bora
hrapavije noge nego hrastova kora
bespomoćno leži nemore mi vratit
al jebiga necija p**ka mora platit
na kraju sritna ona sritan ja
kad vidin babi osmih na licu nije mi ža
je da struže i da pica nije ko nekoć
al ja san u krizi pa mi more sve proć
ne tuže,još paru daju,pa me sve sad znaju
dobrotvorac dobrog srca
mlad i dobro prca
a kad baba u spermi se guši
tad su meni najvecu gušti
opizdit joj po leđima i koji kralježak slomit
koji tjedan u bolnici,u toplom poklonit
al dosta o tome sada je kraj
jebeš raj,ljudi baj baj

________________________________________________


pohod se nastavlja,ovo je bitka bez kraja
stihove sastavljam i čekam da se pridruži raja
ovo su boleštine bolesne spojene sa bedastočama
i ništa nikom nije jasno osin da san štetočina
al to nije bitno jer lagano se pobjedi bližim
al tlo se trenutno zaledilo pa kažem da klizim
u fak isprid mene je vnogo,šta ću sad
nije ga baš mnogo,al bi mogo slomit vrat
je poskočio sam i preskačem,sav prestravljen
to smeđe smeće iza mene samo na pustini ostaje

________________________________________________

na zelenoj straži još palim i žarim
užarenim metalnim slovom te udarim
žigošem te slovom F jer obilježava tebe
ko i većinu sada i tu
nepuštam te da prođeš granicu
i dalje si wannabe i dalje ti jeben mamicu
podzemlje ti nije daleko,al ti mu nisi blizu
kad te udrem doživiš brale jebenu krizu
krizu identiteta,zato bježi lima
van mog terena dok ti još u mozgu sve štima

________________________________________________


jebeš pištolje i olovo
ja te ubijem olovkom
za božić dobiješ od mene poklon
punch ispod bora pa ravno u rebra
ti si vukodlak,moja slova su od srebra
a ja ja san jebeni tokar šta točin alkohol u bazene
pa se kupan u istome u hladu borove sjene
pijanstva su prošlost,sad ločem bez obaveze
svaki dan bezveze,slavim sebe svoj um
ne pijen slabe alkohole samo gin i rum
pijen iz bačve,jer su mi male sve čaše
gledan kako jetra stat će,al te me misli plaše
a plašim i ja vas ko baba roga malu dicu
jebeš sve bajke,sad ja pričan svoju priču
a ona nema sretan kraj,bar za tebe ne
obipen na križu na kraju priče si raspet
jebeš mi mater al sjeba san radnju i zaplet
riječi iskrene,šta?ono wtf...moja su slova ubojita sad za tebe tu

________________________________________________


pada snig ajte ljudi na prozore
jer dok ja driftam po snigu,vi na netu širite obzore
zimske radosti,grudanje ledom,krvava kolina
spicia san celon u kamen,i jako boli da
zasra san snig svojon krvlju,sad se crveni
svi ti uplašeni pogledi,okrenuti prema meni
i dok mi krv cidi ni lice,dizem motor na centralnu
vadim iz djepa maramicu u koju sam ispuva nos
brišem se i gledam,ne virujemo svojim ocima
komadic mozga,sad u ledenom grobu pociva
padam u nesvist...

________________________________________________


gledan zubato sunce kako mi se smije
al nakon prvog lajna betla krezubo ostaje
ovaj txtic iz dosade ubije bez muke sve ostale
jebeni sa lirički mastermind
šta bacan rappresent,my vers,nuthin' else
ja san bulletproof za sve pa i tebe
al u ovom slučaju punchproof
pa sad ostaješ sam,ljut
ponižen,potišten,u sebe zatvoren
dok po flowu kližem,slaju ližem
pokazujem ti najviši prst od svih pet
i to zato jer mi se neda skinit gače...
---tiki tiki skreć--- =)
ja ja ja i hrvatski velikani
letimo nebom ko jebeni pelikani
vatamo ribu i seremo na ribare*
nekidan san leđnim stilom letia i upa usri bare
otresa san krila,bacija paperje
koje je pobilo sve vas ''rappere''*
pero je jače od metka,ja san ptica
ti možda jesi vrabac,al ja san grabežljivac
e da dok Nine Elevensi nebeskim svodom lete,kad se sjete
plesnu kujo svakog kod tebe,naravno kad slete
za kraj Nine Elevens 1 - 8 - 7 pičkoooooooooo

________________________________________________


maškare...šator

ja bez majce potpuno gol
jole piva a s mene cidi znoj
uvaljujen se jednoj kuji,
drugoj kuji i tako dalje
šta to radin?koji zajeb
jebeš žestu ja taren ribara
jer se za nešto drugo nema para
neka kola i još jedno ukradeno vino
narolja san se ko kreten,baš fino
eno lucija,iden je sad jebat
u mozak =) a baš san drzak
i smijen se,a ona vadi držak
za noževe i udre me u glavu
veliki potres mog malog mozga
padan u komu,delirij i sve to
sad san vas ovin pojmovima sjebo
i dalje izgoren i dalje lud
i dalje me niko ne hvali za trud
3 i 4 lajna su laž,tako da ne dobijen po pički
jer i ovako od jučer mi faca na kaos sliči

________________________________________________


ako nemaš love samo digni ruke u zrak


ja sam...
ledeno hladna kmica
tj. hladnokrvni ubojca
šta te ubijam slovom
pogodim te bocom
razbijen ti arkadu
pokopam ti nadu
i to sve livon rukom
i da si Chuck Norris ne možeš me dobit
dam ti šiljak za led,i dalje se nemoš probit
kroz istu kockicu leda s kojom pijen gin
ni da ti se lajne zovu MRSA
nebi bile bolesne...

________________________________________________

ako kažu da san izgor oni lažu,lažu

nevirujte ljudi da lud je truli
on je samo malo skrenia
otkad je onu drogu okrenia
pošendrca je skroz
neku babu prca i kroz...
nekoliko dana već ne spava
ode urla ispod prozora
pali patike po asfaltu
vata note kod zvučnika
glavu je omota u dva ručnika
iliti šugamana
laje i reži kad neko prolazi
popiša se na nogu kad neko dolazi
sere po grmovima i nosi lanac od pasa
virujte ljudi,od danas mu više nema spasa

ako kažu da san izgor oni lažu,lažu
ako kažu da san izgor oni lažu,lažu
ako kažu da san izgor oni lažu,lažu

________________________________________________

da također jučer san se umea
iša san gradon i vika ou yea
pia san bambusa i neke zeste
pijan nisan samo vikendom,vec sve cesce
urlan,čagan,sve sramotin
prvo napravin pizdariju,pa situaciju razmotrin
mamurna jutra prespavan
zapravo prespavan dan
teturan ulicom pijan
vozin skut sa preko nekoliko promila u krvi
ako se negdi pije,tamo san ja prvi
ma koji promili,alkohol brojin u postotcima
ne brojin boce,ja ga ispijan u potocima


Copyright© 2008. True Lee

__ __
|
-_-
- 11:45 - Tell Me What The F**k U Want (0) - Spit It Motherfucker - Klikni Ovo

02.04.2008., srijeda

nesto se radi

eo radi se u zadru radi,pomocu udruga ce mo promovirat hip-hop u gradu,dakle ples,rap i grafite,bit ce jam valjda
a za ovog madrfakera ša njake lido da ja nean pojma šta je hip-hop sljedeće...ka prvo ti si annoniman pa zato odjebi,ka drugo nigdi nisan napisa da je hip-hoop muzika,i ka treće u svakon slućaju znan više od tebe...
- 19:10 - Tell Me What The F**k U Want (4) - Spit It Motherfucker - Klikni Ovo

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ovo je blog koji se gleda i čita
zabranjeno je bajtanje
Copyright© 2004.-2007.MC Pepeljara a.k.a X-Thug


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.



Nine Elevens
9 11`s



We R the UNDERGROUND
What? MC i`m the NUMBER ONE
U want C him dead, consider it done





ako me ko oće kontaktirat
MSN: mc_pepeljara@hotmail.com


b aware of this dOGg

`bout me

known as:X-Thug
age:1989
crew:Nine Elevens,NewChaos Crew,EBB
album(s):Nelagodne Misli,Hits From Da Joint(oba su u izradi) + 1 stare ristva demo...jako u izradi i pri kraju
eye color:plavo-zelene-sive
hair color:neman kose
style:ol` s`cool,undrgrnd,gangsta,BATTLE
music:ol` s`cool,undergrnd,west,south

betlz/songz/lyriczs/short tXtZzz

ko pička svaki betler sa ove teme pobježe
zašto?jer moja rima sve izreže
jer su oštre poput oštrice mača
zovete se opakim MCijima a sranje van smrdi iz gača


viknem kujo//ti si još ponosna
ma svaka rima//ti je jako rosna
nema šta//najbolja,si battle MC
kad triba pisat//nekoga dissat//tu ti nisi


jebeš majk kad moja usta te koknu
gledam kako početnici pokušavaju dobru da rimu roknu
mašta i um su mi jedno,niko od vas nije mi do kolina,bjedno,nazivate se
rapperima nekim iskusnim i opakim,al ja vas smatram plijenom lakim


i da ti je zanimanje moreplovac, falila bi flow
curo ja san mirotvorac,moj ritam je slow
kad ja počnem dissat,molit ćeš da stanem
sprdnje sam počeo pisat,al gotovo je kad planem


koristiš te neke komplicirane riči da ljudi misle kako si obrazovan
jebeš sve potplačene rappere ja još i dan danas dilan
potplačen,potlačen nosiš željezni lančić pozlačen
jaki betl MC kad zine potiraju ga sa bine jer mu iz usta smrdi


šta koristiš,kopi paste,nećiji txt
jer bez txta si osta,neš ti tvog posta
par bjednih rima,nula puncheva,samo u mozak sheva
ja te otpuhujem lima,poput dima,moj punch moja shema



drkaš na moje rime jer nisi čua bolje
puši mi ga brate,još uvik si dolje
DROLJOOOO!!ja san iz ZD-skog undrgrnda
smeće jedno,okreni se svako te u tvon gradu sprda



možda se nedružiš sa njima ali si u srodstvu
očeš mi se pridružit,ne...nemožeš sudjelovat u verbalnom ubojstvu
ubijam te ričima,ubijam u pojam,1-8-7
uzimaš mic u ruke a ja te slušam i smijem ti se dok te gledam



ovo je diss u 4 retka,nisan puca jer nisi vrijedan metka
stojiš tu jer ja još to oću,iz sažaljenja
al zbog ovih redaka ne spavaš noću,nema ti spasenja
noćne more izazivan,dečko jebu te u mozak jer si naivan



kad bi ti bia noćna ptica ti bi bia čuk
kad zineš odjednom nastane muk
jer svi dobiju želičane tegobe od tvoje muzike
dečko uči se još se uči i čitaj ove lirike



još jedanput reci nismo možda čuli
sad se pokupi odavde i svima reci da te dobia TRUE LEE
dečko kopiraš sam sebe,pa tako se nedobivaju multiji
možda posli ovog postaneš kreativniji



el ti pišeš memoare ili betlaš
najbolje bi bilo da sidiš sastrane i samo gledaš,neznaš
neznaš betlat,a punch ti je idemo brati cvice
bila bi to sve ljubavna pisma samo da spomenes svice

kraj 2007...
u mraćnoj sam sobi sada palin sviću
njezin plamičak se igra sjenama po zidu
sjedim pokraj drvenog stolića u običnoj sofi
promatram čudne sjene što kreču se po sobi
izgrizenu olovku sad iz djepa vadim
pa pišem o potoku i kako travu sadim
o slapu sta nikako ne prestaje teči
pa pljucam vaš flow koji se utapa ko mačak u vreči
a pančeve vam razbijam ko šta se kapi raspršuju o kamen
žarim i palim pa me još ekipa zove i opaki plamen...
(nesvidja mi se kraj...al to nije ni dovrseno)


za debelim drvenim stolom od bukovine
ja i frend metalac smo rokali mine
teroristi novog doba,naoruzani majkom
bocom domačeg vina i lozovače
ko se ne pokori nama robovat će
jer krenuli smo protiv cajki u đihad
auto cesta,bosna,prva postaja bihač
(tako tako al i ovo mi se bas ne svidja previse)





Copyright© 2004.-2007.MC Pepeljara a.k.a X-Thug


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

sve je ovo samo zajebancija stoga ne serite poono