J. 1. J. 2. J. 3.... Štapič... XD - Try not to cry little one, You’re not alone, I’ll stand by you . Try not to cry little one ,My heart is your stone, I’ll throw with you . - Blog.hr
06.06.2008.

J. 1. J. 2. J. 3.... Štapič... XD

evoo mee ljudii..
nakon one pjesme... stiže novi post...
hmm da...
jučer mi je bilo tak smješno u školi...iss...
pogotovo pod tjelesnim...
mi tam brojimo trbušnjake...
i tam sad... ja sam na redu..
i ja se legnem na strunjaču...
a ono 6 osoba oko mene i spominju mi J..ehm da...
a Sil mi ej bila najsmješnije... ona viče precjednica sa štapičima... J...
XD i kad mi je brojila ide ona J... 1. J... 2. J....3
a ja se smijm ko budala...isse..
tak da nisam mogla više radit... i ko zadnja budala napravim ih sam 42... iss ti mater...
poslje izađemo van... i vidim Dusparu vani... i gleda ona ekaj moje noge... i kad smo ulazili počkalji ona meni nogu i skoro padnem na Jurlinu.... issse...
kak kaže Mia... nebi joj niš bilo... XD
i tak.. danas smo imali tehničkih problema...al nea veze... neču o tome...
voljam i pozzam: Niku (zeznula si me sa onom osobom u busu... kaj ja znam di je ta osoba... XD), Elenu (iss ti mater dobro smo rošle), Miu (ma nebi joj niš bilo... XD... kak si zločesta...) Sil ( oke stara... nisi mogla niš drugo s borijevima... nea beda...), LAuru (isss svaka čast)...
i to je tooo...
Pussaaaaaa
21:22 , Komentiraj { 57 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam Paula a prezime svi znaju...

Ja sam hipohonder, živčana, hiperaktivna, iskrena, prebrzo planem, samostalna, snalažljiva, iam fiks ideje, filozofkinja, pomalo maloumna...

Volim: nogomet, obitelj, frendove, Rijeku, Dečke (crnce pogotovo), komp, motore, gnjavit Žaca, radit sranja po školi, vatru, odbojku...

Ne volim: školu, neke ljude, profesore (neke), lječničke preglede, bit bolesna, voće, kopiranje...

Gubim bitke , al još nisam izgubila rat
- Mrzim igru , ne igrače
- Ako lažem , lažem pametno
- Ima lijepih istina , ali neke laži su upravo divne
- Otmjenost je biti ono što jesi
- Ljubav se ne mjeri vremenom
- U svakom oproštaju čovjek pomalo umire
- Iskustvo je jedino što ostaje kad čovjek izgubi sve
- Neki znaju dirati srce jedino vrijeđajući ga
- Jedan trenutak sreće vrijedi tisuću godina slave
- Ljubav se rađa i umire u očima
- Zemlja je jedini planet na kojem ima čokolade
- U životu je kao u šahu, dama često ode za konja
- Ako nemožeš prijeći preko, a ti prijeđi ispod
- Prijateljstvo je suhi prolaz između kapljica kiše

neko če me ubit zbog ovoga... al meni je baš ljepo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Hit Counters
Free Hit Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





--Ljudi za koje bi umrla... rijetkost--
Prijateljstvo je suhi prolaz između kapljica kiše

Elena: moja best frendica... jedna jedina... jednostavno OBOŽAVAM JE! kad je nema ja pizdim, živčana sam, osjećam ko da fali jedan dio mene... oa je prva osoba... ja mislim i jedina... koja je prihvatila kakva sam... i koja je uvjek uz mene... ona nije dolična, ona je prepametna i fkt. UVJEK zna kaj treba reć...al fkt. jedna jedina Elena... i za mene jedina BFF

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ella: a... Ella... ja neznam... ta je cura dvolična... i glumi... ja nju volim... al polako radi ono kaj je Laura prije radila... dalje znate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dupla

Petra: ona si je našla novo društvo... i to najgluplje na školi... bilo bi bolje da se druži s askenderom... nego... ma nema veze... skužit će ona jednom kaj je napravila... skužit će..

Silvana: ma Sil je legenda.. pre zakon cura... obožavam kad ja i ona imamo tikove... i kad gađamo đambicu u leđa!! XD... samo jedna riječ još... njena mana... DRAMSKA -.- al ja nju obožavam i volim


Denis: Legenda!! Volim kad me vozi na onoj njegovoj igrački od Quada...vozila sam ja i bolje... super je uvjek me nasmijava, a i ima zgodne bratiće. Kod njega je najbolje jer tad papamo sljdoljed.. a oni ga naručuju.. možda neznate o čemu govorim ali on će me razumjeti i zato je moj BEST Frend!!

evo vam slika Denija va ispod

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nika: ma volim ja nju... makar se stalnoo zaebavamo i šoramo... al tu je... i neće brzo otići.. ima smješan glas.. moja frizerka...XD ma ja nju obožavam :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mia: a legenda! preluda cura... i ima zarazan smjeh.. ma vojim ju...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Hrvoje: on je uvjek kraj mene. Kada god ga zatrebam tu je. On me razumije i on me savjetuje.. puno mi zači i stvarno ga vooooolim puuuuuuuuunoooo!! On je moj polu bratič... i stvaro ga OBOOOŽAVAM!! Jednostavno je savršen!! nema mana! on je Legenda.. sa njim sam se najviše nasmijala u životu.. a fkt. on je CAR.. VOJIM GAAA PUNOOOO!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva: heh... moja sestriča... obožavam kad kaže da u me sa svojim društvom nekam furala... i uvjek nekam idemo... i uvjek me čuva... Ona meni gvori tajne... i dragomi je kaj mi ih kaže... a ja ču ih naravno čuvati... ma volim je puuunooo... i stvarno je najbolja sestrična... i hvala joj na svemu... vojiim teeeeee!!! pusa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Laura: aaa evo i njee... ja više neam pojma kaj o njoj mislim... iskreno sve mi se pomješalo... al volim ju i tu je...al neam njenu sliku... haha


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nikica i ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ljubi i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Miica i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Elenica i jaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Medo i Elena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mia i Nika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Elena i ja mraaak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Elena i ja pred ludnicom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



credits