<body> status: away - divojka sa juga - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


me loli
Free Web Site Counter
juznjacka.utjeha@gmail.com








*samo za moj copy/paste cerek*

Č, č, Ć, ć, Dž, dž, Đ, đ, Š, š, Ž, ž





dakleN. juznjacka utjeha. cerek

je ljudsko bice. koliko je dosada saznala. smije se kad je sretna. jako se ruzno smije no ipak se smije. place kad je tuzna. ili bespomocna. ili ljuta. ovo zadnje malo rjedje. cesce se dere kad je ljuta. uuu jako se dere. i glasno. kad je nervozna trese se. i znoje joj se dlanovi. no takodjer joj kasni slika. znate ono kad ste pijani. e pa to. samo njoj kad je nervozna. a jako cesto je nervozna. kad je zadovoljna zeli plesati onaj pobjednicki ples. tj. ovaj: Image Hosted by ImageShack.us. ali ju sram. pa plese u sebi. mozda jednom. s tim da:

*HOCE piercing u nosu iako se boji da pri ispuhavanju nosa joj slina ne izlazi i iz trece rupe
*ZELI imati ormar samo za cipele ali pod uvjetom da je ormar pun jelte...? cerek
*MORA nauciti barem 4 jezika govoriti tEčno (3 more to go)
*SANJA o tome da upozna princa na bijelom konju s tim da konj moze biti zamijenjen sa porscheom
*JE ku*ka. doslovno. prevelika. poserem se na tvoj ideal zenstvenosti. za mene je ideal jezik do poda. bez dlaka ofkors.
*MISLI da je rodjena u krivo doba. give me back my 50s-60s cerek
*NE VOLI kad je kopiraju. to za nju nije pohvala vec potencijalna mogucnost kradje iNdentiteta (ovo N ne ukazuje na njenu nepismenost vec na njen atipican dijalekt)
*NECE pisati odvojeno NE CU ako se uvede novi pravilnik.. to je njen pocetak u revolucionarnoj karijeri. cerek


status: away
subota, 26.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us





jako mi je zao sto me dugo nije bilo... recimo da je ovo bilo malo vece izbivanje ali najvaznije da smo svi ovdje... tj donekle svi. :)) malo sam zbunjena zadnjih dana.... cini mi se da nemam vremena a opet ga imam i previse. jucer je bilo jedno natjecanje jedne velike firme gdje su bili malo stariji ljudi a mi smo bili prva pomoc. cijeli dan po onom suncu... crkle smo. uglavnom kako smo dosle cim bi vidjeli znak crvenog kriza bilo je ajme meni je jako lose moze usta na usta, ajme meni lose moze umjetno disanje. naravno cista zezancija. jer ljudi od 50-60 god doista nemaju sta s nama raditi. ne bi nista rekla da nije bilo tu njihovih zena pa malo... rolleyes jedan stariji covjek nam je bio najzesci. sjedio je s nama na klupu i zezao nas ali cisto ugodno nista odvratnog. malo popricali... i dosli njegovi iz ekipe i nesto se pravit vaznim kao da je debeo pa govore neke usporedbe, on se sve nesto nelagodno smjeska... prepoznala sam to kad se neko nekom ruga u drustvu koje mu je ugodno pa ne zna sto da kaze. doslo mi je da se dignem i zalipim takvu samarcinu tim starcima... ufff. sve mi se zgadilo. poslije smo imali kao neku pauzu i ja i jos jedna isle na kavu. kako je taj dan norijada malo smo se bojali da nas maturanti ne zatecu i da ne letimo u more. pa smo seli na kavu u jedan dalji kafic jer na rivu ce sigurno doc. i sjedimo mi kad eno oni trce, bacaju se pod brod, vriste... ma cista mladenska ludost. i dodju oni u kafic i jedna rodica uzme tu moju i pljas u more. ispred mene sjedile jos dvije poznate. i ovu jednu bacili isto. i ja nisam tila u wc se sakrit jer mislila da nece mene pa prosli oni. kad se tri zatrcala i samo za ruke u noge i pljas-U MORE. kako sam ovo prvi put "plivala" ove godine srce poludilo, usrala sam se ko grlica da nije sok... a nesrice. ma vridilo je nesto ajde. inace zivot je valjda okej. malo pomalo lito dolazi i ja sve sritnija. nema mi veceg gusta nego lec na posteju na lancun (BEZ DEKE!) i otvorit skure da prolazi sunce i tako uzivat. ma te male sitnice te ucine sretnom sta ce ti nesto veliko. to odma prodje. i znate sta... cak mislim da cu sad pojest malo sladoleda nisam odavna... cerek



| 19 | Komentiraj | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.