Image hosted by Photobucket.com

Welcome to......

Image hosted by Photobucket.com

12.07.2005., utorak

sad ću vam stvarno reć...

znate šta??? meni je dost tog da stalno moram pisat ovak neke nebuloze.sad ću baš reć sve kaj me muči bez nepotrebnog spominjanja imena, da se ljudi nebi uvrijedili...
evo, ovako...

ja sam opet sa svojim bivšim.i sad ljudima to nimalno nije jasno, jer dok smo prekinuli, padale su i sjekire i gromovi.vrijeđao me je, i ja sam počela vrijeđati njega. ljudi ko ljudi, svašta su govorli o meni, a i o njemu. naravno, neke stvari su istina, neke baš i ne. ali, dobro, to sad nije važno.i sad, kad smo prekinuli, ja sam njega i dalje voljela, pa naravno, bože moj, ništa čudno ako smo bili godinu i pol zajedno.
ja nisam htjela da se to sazna jer b mi bilo neugodno.i tako sam se ja lijepo odlučila izvuć i rekla da mi se sviđa jedan drugi dečko.skužili su me jer sam jednoj curi ostavila komentar u vezi njega.baš sam pametna, al ajde, nema veze.i tako sam se ja uvalila u još veća govna.
ljudi naravno nisu znali kaj bi mislili. i jednog dana išla sam iz kina i slučajno počela razgovarati s njim, bivšim dečkom.i shvatili smo da nečega još uvijek ima..i odlučili smo opet biti skupa.isprva smo mislili nikome ne govorit, ali, jebiga, procurilo je. on se posvađao sa svojim frendm koji mu je rekao da je glup jer je opet samnom.to me povrijedilo i zato sam napisala onaj post o ljubomorninma, ali sam opet pogriješila, jer se uopće ne tiče ljubomore, nego toga, što njemu nije bilo jasno zakaj je opet samnom, ako je toliko toga pričao o meni..i tako misli većina ljudi..

eto, to bi bilo to...ja bi također za našu vezu trebala reći svojoj mami, ali nesmijem, jer ona neželi da budem s njim.
i sad sam si ja razmišljala koliko ja toga žrtvujem za tu vezu, a koliko je ta veza toga vrijedna..prijatelji su ljuti na mene, mama bi me ubila, sestra mi prigovara, ali mene je baš briga!!!!!!!!!!!!!!!
shvatila sam da ću se žrtvovati za sebe i njega, jer ga volim
i on voli mene..i za ljubav se treba žrtvovati..i znam da ćemo zajedno uspjet preći preko svega ovoga, i da će ljudi konačno prihvatit cijelu situaciju!
eto, Josipe, volim te, i znam da ćemo zajedno uspjeti, ako što smo uvijek sve zajedno i radili.znam da si svašta pričao o meni, a i ja sam o tebi, i oprosti.znaj da te volim i da jedva čekam da se vratiš...
iskrenost je vrlina, i ovaj post nije ništa drugo nego iskren..eto, počela sam graditi ono svoje ja ..hvala danfica i anchyy...

PeAcE to ya ALL.....
- 10:56 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted by Photobucket.com

thug livin'..hmm...bla..kovrčava curica kojoj se piše..slova su baš zanimljiva stvar...kad ti je dosadno..ili kad te život ubije u pojam..toliko jako da ti moždane vijuge štekaju..pa ti treba ispušni ventil..nekima cuga, nekima pljuga..nekima ševa, a meni ovaj blog..home, sweet home...

Image hosted by Photobucket.com

Free Site Counters
Free Site Counters




mwahahahaha...........

Image hosted by Photobucket.com

Dont Click Here
NEMOJTE OVDJE KLIKNUTI!! OZBILJNO VAM KAŽEM...MWHAAAA:)))

PUŠILA SAM, I PUŠIT ĆU, TKO NE VJERUJE, NJEMU ĆU...;)))

KICKS ASS ;-)...
anchyy
ifa i kova
strange girl
zvijerka
tota
strijelac
KG
black soul
deadly sweet;)
danfica;)
roberta i sara
bonnie:)
sista:)
mala punkerica
SNOOP ONE-my boy

opis slike








FIĆI....

da li da ti ime spomenem? ono te vratit neće..
otišao si u daljinu i odnio zadnju kap sreće...
cugamo i pjevamo uz gitaru..pjevamo, i suze teku..
ekipa šuti i stišće zube da bar malo manje peku...
nema više zajebancije, nema tko u dućanu žvake krasti
jer ti si bio jedinstven..zar si na to morao spasti??
život je možda sranje, al jebiga, živi se...
napravi još jedan korak naprijed, i ne predaj se...
jer ti si uspomena svima koji su došli do dna..
svim klošarima bez ijednog sretnog sna..
al živimo, jebiga, pati se, al čvrsti smo..
jer klošarima netreba drugo, prijatelju,
osim jedni drugih...
i možda su te pokrili zemljom, ali ti si tu..
uvijek si s nama i u dobru, i u zlu...
dogorjela je zadnja svijeća, vjetar je puhnuo
plam je izgorio..i u daljini nestao...

LEA...nedjelja, 15.5.2005.
ovo je za tebe, i za sve one kojima je teško...riječi govore puno...a ove su došle iz mog srca..za sve vas..