Image hosted by Photobucket.com

Welcome to......

Image hosted by Photobucket.com

06.05.2005., petak

opet ja!

danas mi je moja totica prigovorila da stalno pišem;-) pa kad mi je dosadno..a jadna ja! i kao, trebala bi napisati neki duži blog..hmm! nemam baš inspiracije ko inače u životu..odlazi to s godinama..(a baš ih i imam puno;-)) i tako..baš je neko sjebano vrijeme..hmm..baš je danas u večernjem pisalo kak će talibani napast hrvatsku! hm..i kao da će uvalit neku bombu u bus. kakve sam ja sreće s brukanjem i tim stvarima(inače, danas sam se raspala ko kruška), točno bi taj bus mogo mene pogodit, kad ću recimo ić na ZKM! i tako, ljudi, ako se jednog dana ne vratim doma znate kaj me snašlo;-) i kak je danas padala kiša, tak mi se kosa još više nakovrčala;-( e, što bi dala da je ravna!!! neki kažu da je to lijepo, ali nemaju pojma kak je teško živjet s tom čupom na glavi..kad se čovjek nemre ni počešljat pa ti se počne i gamad kotit unutra..žblj!
i, tak..neznam kaj da pišem..muči me nekaj..ovoga.ak ima ko pametan savjet..kako kažeš nekome da ti se sviđa? pitanje je hipotetično(nemorate odmah zaključit da mi se netko sviđa)..mislim ono..kad upoznaš osobu i kad doživite onay eye to eye kontakt i kad te to onak dobro strefi..nekaj ti se počne motat po glavi..i tako..zaključiš da si možda in love..i sad, jel pametno da cura prva uleti dečku, ili će to izgledat prenapadno?? hm...baš neobično! neki vole kad cura napravi prvi korak..ali, neki su sramežljivi, kao u mom slučaju..ups, sad sam se otkrila;-) šala mala;-)..dosta o tome. mama mi već dugo nije kupila puding...počela se nabrijavat na neki zdravi stil života i dofura mi neki dan nemasni jogurt..ja se kiselo nasmijem, a najradije bi joj to hitila u glavu!! pa samo jednom se živi..daj špeka i luka, koju dobru kapljicu a ne da ždereš integralni dvopek i brojiš svaku kaloriju...žblj! sutra se moram rano dignut..uh! i tako..totice, jel dost dugačko?? ;-)šalim se ja malo! kad nemam kaj pametnije napisat! baš me zanima kaj ljudi misle kad ovo čitaju(ako uopće čitaju)..hmm...
jednostavno, iz moje glave nemože više niš pametnog izletit (nije da je ikad izletilo..hmm da..)pa odoh u carstvo snova...možda se pojavi i koji komad;-) laku noć!!!
- 23:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted by Photobucket.com

thug livin'..hmm...bla..kovrčava curica kojoj se piše..slova su baš zanimljiva stvar...kad ti je dosadno..ili kad te život ubije u pojam..toliko jako da ti moždane vijuge štekaju..pa ti treba ispušni ventil..nekima cuga, nekima pljuga..nekima ševa, a meni ovaj blog..home, sweet home...

Image hosted by Photobucket.com

Free Site Counters
Free Site Counters




mwahahahaha...........

Image hosted by Photobucket.com

Dont Click Here
NEMOJTE OVDJE KLIKNUTI!! OZBILJNO VAM KAŽEM...MWHAAAA:)))

PUŠILA SAM, I PUŠIT ĆU, TKO NE VJERUJE, NJEMU ĆU...;)))

KICKS ASS ;-)...
anchyy
ifa i kova
strange girl
zvijerka
tota
strijelac
KG
black soul
deadly sweet;)
danfica;)
roberta i sara
bonnie:)
sista:)
mala punkerica
SNOOP ONE-my boy

opis slike








FIĆI....

da li da ti ime spomenem? ono te vratit neće..
otišao si u daljinu i odnio zadnju kap sreće...
cugamo i pjevamo uz gitaru..pjevamo, i suze teku..
ekipa šuti i stišće zube da bar malo manje peku...
nema više zajebancije, nema tko u dućanu žvake krasti
jer ti si bio jedinstven..zar si na to morao spasti??
život je možda sranje, al jebiga, živi se...
napravi još jedan korak naprijed, i ne predaj se...
jer ti si uspomena svima koji su došli do dna..
svim klošarima bez ijednog sretnog sna..
al živimo, jebiga, pati se, al čvrsti smo..
jer klošarima netreba drugo, prijatelju,
osim jedni drugih...
i možda su te pokrili zemljom, ali ti si tu..
uvijek si s nama i u dobru, i u zlu...
dogorjela je zadnja svijeća, vjetar je puhnuo
plam je izgorio..i u daljini nestao...

LEA...nedjelja, 15.5.2005.
ovo je za tebe, i za sve one kojima je teško...riječi govore puno...a ove su došle iz mog srca..za sve vas..