craizy

subota, 25.11.2006.

new post

hmm sa da napisem .... ljudi zele novi post ... ma nema nis novoga ja sam u kurcu totalno a ostali su valjda dobro , jucer sam bio na boratu , film je prejak ali .. ja se nisam smijao tak da mi je i to bilo u kurcu neznam sa da kazem posvadao sam se sa cjelom jebenom obitelji zbog cure da bi me onda nakraju pustila onda imam jako lose ocjene u skoli i nesmijem ici na break dance , znaci ostao sam bez : familie , ljubavi , zanimanja imam samo frendove a da njih nema mene nebi bilo ovdije da vam pisem post ubiti ljubav me napustila neznam zasto valjda sam ja kriv .... za nju sam se vezao kao za nikog do sad i fullll ju volim premda smo prekinuli i povrijedila me ko niko do sad ja ju i dalje volim - sad ovom priilikom obecajem cjelom svijetu da ako me ikad vidi sa drugom curom nek me iscipelari jer nikad ali bas nikad vise se necu vezat za nekog jer to samo izaziva patnju , ja sam milio da cu biti vise godina sa ovom curom jer sam ju volio vise od icega na svijetu ( nemogu rec vise od sebe jer se bas ne volim cim razmisljam o samoubojstvu ( ali nece se jos desit bar ne ovih dana )) pozdravljam tu curu premda ona nema internet ali nema veze , volim te kika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i uvijek cu , sad malo o ostalim likovima ... jedan je u kazni ko ja i nemoze na brejk koje sranje s njim se nisam vidio jako dugo tj jesam ali nismo pricali ... drugi lik je veseo i uziva u zivotu tako i treba samo je i dalje slobodan , kao i ja nazalost ... treci lik je jos u osnovnoj on ima curu i ja mislim da je voli isto je pozdravljam pozz mia , tnx sto si mi pomogla u najtezim trenutcima .... i moram pozdravit osobu koja mi je jos i najvise pomogla i puno je volim hvala tina bas si naj frendica , ona je uvijek tu za mene kad god je trebam i uvijek je spremna pomoc ............ a sad moram ici svima piss i uzivajte ...

25.11.2006. u 10:07 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog nebi trebo biti dosadan i trebali biste uzivat smijajuci se nasim sranjima tako da enjoj

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr