craizy

petak, 03.11.2006.

Insane in the brain

I opet ko uvijek naslov nema veze sa pamecu ... malo cete sacekat sa novim postom jer... mi je komp u kurcu pa cemo morati sa kompa od nekog drugog ludaka , jer meni nes steka i prespor je ... natrpan svime i svacime ... ubiti stavit cemo neke video klipove di se glupiramo samo ja trebam nabaviti usb za digital kameru a ne trudim se bas ... i tako znaju samo dva od 4 ludaka za ovaj blog jer se jedva vidimo i jos je jedan u kazni pa jbg dobio jedan iz ... ma sa ja znam ... i isti taj je prekinuo sa curom .. zao mi je , bas su bili slatki =)=) .. i tako ja sad ovde u pidami pisem postove i slusam mjuzu koju cemo staviti na blog ... i dosadno mi je ... jucer smo ja i jedan od ludaka isli gledati neki film "how high " film je precarski kidali smo se od smjeha ... poslje filma smo isli do sela ko budale jer meni je bike u kurcu pa sam se đipo sa bemicom i tako smo jedan drugog slepali ... inace skola je sjebano .. ja sam skupio 7 kuseva ali dobro je to lako cu ispravit jos mi je razrednik dao 3 tjedna da ispravim ja sam mislio za 1 al ajde jos bolje za mene ...., ovaj drugi njemu je malcice tesko u skoli ali on je streber i on ce vam pisat kako mu je u skoli ... treci ludak je najmladi koj je slucajno upao u lose drustvo koje ga je pokvarilo ...nase drustvo .. haha so evil .. a cetvrti ludak .. a jbg on je u kazni niti traga ni glasa od njega a jebiga .. ubiti sad mi je dopizdilo pisat tako da fuck off =) ... pozzz mojoj curi koju volim jakojako jako jako jako .. ostalim ljudima piss and don't be mad .

03.11.2006. u 10:01 • 42 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog nebi trebo biti dosadan i trebali biste uzivat smijajuci se nasim sranjima tako da enjoj

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr