craizy

nedjelja, 22.10.2006.

Some people tell me that im loco and i need help , some people can fuck off and go the hell

efo za pocetak .... naslov nema veze sa pamecu ali nije bed malo se gubimo ali kome se neda gledat neka ..... odjebe sa ovog bloga , a kome se da svaka mu cast na zivcima hahaha to vam pisem samo ja sad pokusajte saznat koj ja ...baaaaaaaa ....... sad cemo za pocetak pozz par ljudi ....... jebes to ma pozz sve sad mali opis ovog bloga zasad nema nis ali treba vremena sad brzo cete dobiti slike nas kako se gubimo , neke spotove , neke clipove , mjuzu itd ok? ma naravno da je ok . ovako smo se mi slozili da napravimo blog i ja sam ga poceo ubrzo ce vam se javljati i drugi samo da se malo ufuramo al jebiga , svi smo brejkeri osim jednoga koj je krizanac ali i on je dobar ( i slobodan ) haha ima ljepe trbusne ....sala... nisam peder svi ostali imamo cure i ovom prilikom ih jako jako pozz ; kiku ( najvise) , miu , dina? ( zaboravih ime ) nije bed sory dina? haha kak sam stupid .........imat cete post dosta cesto valjda tako da nebi trebalo biti dosadno . to je to za sad jer nemam inspiracije haha umjetnik i po . ajd pis svima ljudima .

22.10.2006. u 09:35 • 24 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog nebi trebo biti dosadan i trebali biste uzivat smijajuci se nasim sranjima tako da enjoj

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr