Skidaj shuze!!!

Dreams comeing true... - One nation underground - Blog.hr


Nema me (Popeye)
Nova strana života, sramota, svijet idiota, sramota, i u pitanju je samo svota. A kao riješenje nova generacija sada mota. Rijetki žive od nota, a još rjeđi od lota. Znači, zaključak je radi i kradi u nadi da svijet ne nasljeđuju ni stari ni mladi. I nema spasa, prevelika je to masa, svijet neprimjetno postaje najveća mrtvačka kasa.
zuccero! protiv boga! zuccero! protiv svih!
Spaljeno doba, do groba, svi smo roba. Detalji iz djetinjstva nestaju. Moja soba ne prestaje bit mjesto gdje nastaje inspiracija za srat. Skinuo sam pelene i uletio u nečiji rat gdje sve nas je više, a mjesta je sve manje i rješavaju nas masovno kao slučajno sranje i koliko god ti to želiš ne možeš protiv toga. Danas bolest vlada nama. Svijet ide protiv Boga!
zuccero! protiv boga! zuccero! protiv svih!

Grass & Cannabis
Ljepa naša mila trava
Kad poduvaš - hala prava
Društvu našem uvijek mila
Neka vazda čista bila

Mila kano si nam slavna
Mila si nam ti jeftina
Kuda li nam noge bježe
U visine nam glava sleže

Leti glavo, luda leti
Nad Rojcom pogled ne gubi
Ekipa se sve više okuplja
Kidaj rizlu! Di je vutra?

Vedro nebo, ni kap kiše
Trave sada nema više
Dok smo mi sada na nebu
Murijaci nas u mozak jebu!

Djeca pločnika (Nina-system from Last Hope)
Kazaljke otkucavaju
Noć je pred nama
Semafori žmigaju
Zavlači se tama!!
Svugdje po gradu od stoje do kaštanjera
Sjedimo na raskršću, murija nas tjera
Puši se lula frustracije se lijeće
Agresiva se budi fajta se kreće
Šake lete, vadi se nož
Kamenje lete direkt u nos
Fejkeri...glava vam je krvava
Ulica je prljava, a sada slijedi strava!!

Iz mraka se čuje:
Zvuk metala
Lanac punkera
Krik vandala
Pad lustera

Smrt te zove
Idi joj u susret
Ulični život, klošarski pokret
Pulska braća složno preživljavaju
Kruh se dijeli spava se na raskršću
I zato fejkeri ne ponašajte se dvolično
Skidaj masku, tu je sve ulično
Na pločniku živimo i tražimo sreću
Iako tuga raste osjećaji kreću
Dižemo se visoko, spuštamo duboko
50 cent je sranje, on je teži loco
Bježite usrani kod oca i matere
Meni slijedi opuštanje, čudan hal me pere!!

Boom! (S.O.A.D.)
I've been walking through your streets,
Where all your money's earning,
Where all your building's crying
And clueless neckties working,
Revolving fake lawn houses,
Housing all your fears,
Desensitized by TV,
Overbearing advertising,
God of consumerism,
And all your crooked pictures
Looking good, mirrorism,
Filtering information,
For the public eye,
Designed for profiteering,
Your neighbor, what a guy.

Modern globalization,
Coupled with condemnations,
Unnecessary death,
Matador corporations,
Puppeting your frustrations,
With the blinded flag,
Manufacturing consent,
Is the name of the game,
The bottom line is money,
Nobody gives a fuck.
4000 hungry children leave us per hour,
From starvation,
While billions are spent on bombs,
Creating death showers.

Roulette (S.O.A.D.)
I have a problem that I cannot explain,
I have no reason why it should've been so plain,
Have no questions but I sure have excuse,
I lack the reason why I should be so confused.

I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
Around you.

Left a message but it ain't a bit of use,
I have some pictures, the wild might be the deuce,
Today you saw, you saw me, you explained,
Playin the show and running down the plane.

I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
Around you.

U-fig (S.O.A.D.)
Melt in the sun, melt in the sun!
Who wants to come with me and melt in the sun?
Hide in the sky, hide in the sky!
Who wants to come with me and hide in the sky?

You and me should go outside and...
beat em' beat em' beat em' beat em'
All pathetic flag waving ignorent geeks and we'll
eat em' eat em' eat em' eat em'

Come join the cause, come join the cause!
Who wants to come with me and come join the cause!
Hide in the sky, hide in the sky!
Who wants to come with me and hide in the sky!

You and me should go outside and...
beat em' beat em' beat em' beat em'
All pathetic flag waving ignorent geeks and we'll
eat em' eat em' eat em' eat em'
You and me should go outside and...
beat em' beat em' beat em' beat em'
All pathetic flag waving ignorent geeks and we'll
eat em' eat em' eat em' eat em'

Realise you're blind
And we're out of time it'll show your mind

Melt in the sun, melt in the sun!
Who wants to come with me and melt in the sun?
Hide in the sky, hide in the sky!
Who wants to come with me and hide in the sky?

You and me should go outside and...
beat em' beat em' beat em' beat em'
All pathetic flag waving ignorent hicks and we'll
eat em' eat em' eat em' eat em'
You and me should go outside and
beat em' beat em' beat em' beat em'
All pathetic flag waving ignorent hicks and we'll
Eat em' Eat em' Eat em' Eat em'
Eat em' Eat em' Eat em' Eat em'
It'll show your mind that you have a mind

Iz dana u dan (Elemental)
kolko nisko idemo, može li uopće niže
možda nam se dig'o zanos al standard nam se ne diže
dani ponosa i slave… i minusa na tekućem
mi ne živimo, mi preživljavamo
šta ostavljamo našem budućem naraštaju?
dugove, račune,
rate kredita nas guše a nemamo ni kune
kombiniramo kako odgodit plaćanje bar za desetak dana
jebo život kad na karticu se kupuje hrana
di smo sad
stara štednja se otopila
ošla na ono bitno: pojela se i popila
bez svega smo ostali, prenaglo nas je pogodilo
ko uopće zna što se to prek noći dogodilo

koga da pitam brate ko će mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore

sve te tisuće, hiljadarke, konjanici i rudari
stavljani davno na stranu za neki san da se ostvari
nestali u brojkama
brojke ko snijeg okopnile
dok mi smo preživljavali životne stvari poskupile
i di smo sad?
napokon mirni,
napokon slobodni,
napokon u svojoj državi
al sad smo siromašni
dali smo svoje snove za ovu zemlju i nije nam žao
al usput se našao domoljub veći od nas pa pokrao sav višak
radili al nisu nas cijenili
mjesecima čekali da plate trud što smo uložili
di smo sad?
opet sve ispočetka
za kolko nisko idemo od ponedeljka do petka
kolko danas vrijedi naš rad
imali smo sad nemamo
di smo sad

REFREN:
Samo živimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan…
Koga da pitam brate, tko će mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore

i di smo sad (di smo)
još čekamo bolje sutra
možda naivno se nadamo istim stvarima
dok iznutra cijeli sistem zakazuje
nema pravde da nas štiti,
nema poštene vlasti
sve sami konvertiti
obećanja su jeftina a život je tako skup
pa su uzor kriminalci
šta ćeš nije narod glup
hoće standard,
hoće lovu,
hoće živit,
hoće sve
a to čekaju
i čekaju
i čekaju
i popizde
jer nema smisla, režije su visoke, minus je preduboko
sve to traje predugo
narod puk'o
jedni kukaju što jučer bilo bolje je neg danas
drugi divljaju galame dok ih puca nacionalni zanos
i... pitam te... pitam te...
di smo sad
dalje radimo na crno ispod cijene al' do kad
ko će vratit dostojanstvo, ko će platit punu cijenu
dat nam tol'ko kol'ko vrijedimo da stvari jednom krenu
više gubimo strpljenje samo brojimo probleme
sve što imali smo nemamo i teško nam je breme
pa na kraju svatko zapita se «kolko nisko spao sam»
pa kako onda ostat ponosan....

REFREN

BRIDGE:

i reci mi sa smo mogli promijeniti svijet
reci mi molim te
i da će djeca što dolaze imat nasljeđe za ponijet

i reci mi da nismo sve dobro uništili
reci mi molim te
i da ću moći mirno spavati od savjesti

reci mi da možemo izgraditi, da još nije prekasno
i ako zakažem daj mi snage stvorit nešto prekrasno

i već sutra volio bih otvoriti oči pa da budem zahvalan
al ne mogu pa stisnem zube i hodam iz dana u dan

Diluted (Slipknot)
I'm cold, I'm ugly
I'm always confused by everything
I can stare into a thousand eyes
But every smile hides a bold-faced lie

It itches, it seethes, it festers and breathes
My heros are dead, they died in my head
Thin out the herd, squeeze out the pain
Something inside me has opened up again

Thoughts of me exemplified
All the little flaws I have denied
Forget today, forget whatever happened
Everyday I see a little more of overall deficiencies
I'm nothing short of being one complete catastrophe

What the hell - did I - do to deserve - all of this?

I save all the bullets from ignorant minds
Your insults get stuck in my teeth as they grind
Way past good taste, on our way to bad omens
I decrease, while my symptoms increase

God what the fuck is wrong
You act like you knew it all along
Your timing sucks, your silence is a blessing

All I ever wanted out of you was
something you could never be
Now take a real good look at
What you've fucking done to me

Gimme any reason why I'd need you, boy
Gimme any reason not to fuck you up
Gimme any reason why I'd need you, bitch
Gimme any reason not to fuck you up

I see you in me, I see you in me...

I keep my scars from prying eyes
Incapable of ever knowing why
Somebody breathe, I've got to have an answer

Why am I so fascinated by
bigger pictures, better things
But I don't care what you think
You'll never understand me!!

Slomi život (Razlog za)
Nocas sam opet bio dolje
i poslije sam u krevetu plakao od muke
zar nikada ne moze biti bar malo bolje
lica se mijenjaju, pakao je uvijek isti

Tako mrzim svijet laznih velicina
ali kao da svi zele biti tamo
mi smo samo zgazena manjina
u svijetu ocaja ne postoji nada

Ali znam da u dubini osjecamo isto
i naše ideje zatvaraju krug
moramo pustiti srca da nas vode
i naci cemo svoj zajednicki put

slomi, slomi zivot... slomi!
razbij, razbij kalup…razbij!

Ljudi kao ja (Kud Idijoti)
Ljudi kao ja vise ne postoje
Ljudi kao ja davno su umrli
Ljudi kao ja vise nigdje ne dolaze
Ljudi kao ja svoje su odjebali

O, ostao si sam
Ostao si samo ti

Možda ćeš sretan biti ti
Možda ćeš sretno vječno živjeti
Možda ćeš ti učiniti
Učiniti sve sto nisam ja

Jer ljudi kao ja nemaju budućnosti
Ljudi kao ja stvoreni da izgube

Ljudi kao ja došli su iz stripova
Ja nisam ničiji heroj, ničija budala
Ja sam samo običan, mali čovjek
A ljudi kao ja vise ne postoje

O, ostao si sam

Možda ćeš sretan biti ti
Možda ćeš sretno vječno živjeti
Možda ćeš ti učiniti
Učiniti sve sto nisam ja

Jer ljudi kao ja nemaju budućnosti
Ljudi kao ja stvoreni da izgube

Ljudi kao ja

O bela ciao (Kud Idijoti)
Una mattina mi son svegliato
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Una mattina mi son svegliato
E ho trovato linvasor

O partigiano portami via
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
O partigiano portami via
Perche mi sento di morir

E se io muoio da partigiano
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
E se io muoio da partigiano
Tu mi devi sepelir

Mi sepelirai la su in montagna
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Mi sepelirai la su in montagna
Sotto lombra di un bel fior

E tutti quelli que passeranno
O bela ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
E tutti quelli que passeranno
Dirano o ma che bel fior

Spavaj, spavaj (Kud Idijoti)
Spavaj, spavaj
Tiho me sanjaj, spavaj

Spavaj, spavaj
Dok pod prozorom ti tutnje auti
I do tebe grade novi neboder
A dizalica bruji do kasno u noc

Spavaj, spavaj
Dok oko tebe ruse, buse bageri
Kako su veliki, sjajni, mocni i blistavi
A susjed iznad glave vjezba trubu i klavir

Ti samo spavaj, spavaj

Spavaj, spavaj
Dok iznad grada stalno lete MIG-ovi
Telefon vec danas zvoni stoti put
A punta od 18 probija ti zid

Ti samo spavaj, spavaj

Stari je kao zivotinja odvrnuo TV
Jer opet i ove srijede igra "Radnicki"
Pijanci u birtiji slozno pjevaju
Uz harmoniku

A ja ti samo njezno kazem
Spavaj, spavaj
Tiho me sanjaj, spavaj

Bezdan (Balašević)
Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna, srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva, tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna.

One nation underground

18.04.2006., utorak

Dreams comeing true...

(valjda sam točno napisao naslov...)

Napokon smo odsvirali onu stvar u Uljaniku! I čak je dobro ispalo!! Unatoč tome da sam ja zaboravio lyricse u drugom dijelu pjesme i da je Nini negdje ispala palica (nije ju više našla rolleyes).

Ovo mi je bio prvi put da sa bendom sviram pred publikom, ali sam već nastupao prije sa raznoraznim aktivnostima, tako da nisam imao neku tremu. Ali kad sam se popeo na stage, ful sam dobio neki čudan feel... Sjetio sam se kad smo tek osnovali band i kad smo ja i Nina bili na nekom koncertu i ona mi je rekla: "Ovako čemo mi jednom...", a ja sam se nasmijao i rekao:"Nadam se." Mi smo onda sanjali o tome kako čemo mi bit gore i svirat za ljude dole, a sada... Snovi su nam se ostvarili... I to je ful... ma ne znam kako to opisat. Pre dobar feel. Ajde malo sam zabrijao sa tim...

Tanja-Sanja mi je napokon donjela CD!!! smijeh I pre dobar je!! Odite na stranicu Cold Snap-a i skinite si koju pjesmu. "Mea Culpa" je meni najbolja. Poslušajte.

Danas sam otišao na blog Knjiškog moljca na kojem nađoh ful dobar post o vjerama i religijama. Mogli biste proć do tamo.

Ja sad moram ručat pa se čitamo!! POZDRAF!!!


COLD SNAP!

- 15:37 - Puni komentare (10) - Troši toner - Link posta

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


E-mail me:
sick_mc@rojc.cjb.net
ili
sick_mc@net.hr


Na mom prošlom blogu vas bijaše nešto manje od soma, a sada vas ima...
Moj personalni counter