Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Pljuvanje On/Off

ovaj blog je nastal zbog jako velike dosade

i zato bute tu nekaj saznali o meni

Evo nekaj o meni

Zovem se Alen !
Rodjen sam 30.7.1988 v bolnici !
Zivim u Murskom Srediscu ...
Evo gotova skola sad jos samo matura i to je to ...
Bavim se s nogometom vec 11 . godina ..(Trenutno ne igram jer sam si sjebal ligamente )
Slusam stranu muziku techno i trance , a od domacega samo grupu Connect
Ljubav: Sretno razveden :))

Moj msn : adidas.al3n@gmail.com
ICQ :214-210-293

LiNkoVi

Vrsho

Luigi

The Azazel


Evo ko oce skinuti 1. album od Connecta - Prvo pa musko moze skinuti na Connect - Prvo pa musko

da vidim kolko vas ga :)



Counter
Counter

evo mene ! nemam nikakvu drugu sliku

Stara slika s mora iz VOdica prosle ljeti ..!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DJ Tiesto


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 11.06.2007.

... strasno ...

nakon malo duze stanke evo novi post .. sad imam nekaj za napisati ... bas sam dosel doma s ck-a bil sam na drogome djelu mature :) ujedno i najtezemo .. ispit iz struke ... nikaj sam se ne prije vucil neznam zakaj ali nije mi se dalo i sad jucer oko 00:00 pitam frenda dal ima pitanja iz mature i veli da je pak mi je onda poslal kaj sam ja to malo videl ... dok sam videl nije mi bas bilo svejedno jer sam pol toga ne znal .. v noci nisam mogel spat :( ali sam oko pol 3 zaspal ... i danas dojdem na ispit pocnemo pisati profesor je otisel van i ovi iz komisije su nam sve rekle , opce si nisam mogel zamisliti takvu maturu hehe .. resil sam sve mozda cak i dobim 5 ali sumnjam moguce je bilo 120 bodova ... i sad cekam jos hrvatski drugi ponedeljak ...
..VIKEND ..
v petak sam bil doma sam mislil da bum se vucil ali nista stoga .. dosadno je bilo doma ...
a v subotu sam bil pre Vrshoju cejlu vecer sam je bil doma starci su mu bili v Ceski pak smo malo fesali igrali stolni tenis i tak zajebavali ... oko 2 smo isli dole v Jamu ali je bilo jadno dole pak smo oko 3 otisli doma .. i tak .. jebenica ...

- 12:59 - iđemo mala (5) - Pali piluu - #


<< Arhiva >>