četvrtak, 14.05.2009.

GOTOVO.........

Sa ovo malo znanja
Sa ovo ništa zvanja
Mogu život proć
Uz bocu crnog vina
Kod Bobotina skalina
Pili smo u noć

Pričekaš li...

Vidjet ćeš sretna lica
Dok s nama pjeva Cica

Bez nje sve bi ovo već odavno k vragu otišlo!

Kad bi se moga rodit na bilo kojen mistu
Opet bi bira tebe i ovu školu istu
I ove uspomene
I ljude oko mene
Pismu,zezanciju i školu istu

Šalabahteron u ruci
Godinu san ja pasal,kraj je došo muci
Uz bocu crnog vina
Kod Bobotina skalina
Pili smo u noć

Pričekaš li...

Vidjet ćeš sretna lica dok s nama pjeva Cica

Bez nje sve bi ovo već odavno k vragu otišlo!

Kad bi se moga rodit na bilo kojen mistu
Opet bi bira Rab i ovu školu istu
I ove uspomene
I ljude oko mene
Pismu,zezanciju i školu istu!!!!!!

crycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Gotovo............

| 13:53 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © 4. g Rab 08/09 - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
o razredu, skoli , izletima, ma ustvari o svemu...


by Ivana & Prko

Lipa Rič - Dalmatino


Di Ću - Dalmatino


Božić Bijeli - Dalmatino




-HOW SEXY IS YOUR NAME? Meni je došlo 136... LINK


-svi filmići ki su bili na blogu (osim ovoga)






LINKOVI




Net.hr

Blog.hr

Dnevnik.hr




Đuro biker boyzzzz

Moto club "Spuhana guma"

Anka radodajka

Banjolke

Mini_92

SCRAM- razredni "band"

mlačić.blog.hr


Biseri na racun profesora i nas samih

Prof. Edita: Božo jesi li učio?
Božo: A nisam!
prof.: A zašto?
Božo: Mislio sam da će me pitat matematiku.
Prof.: a ja sam mislila da ću biti miss svijeta pa me evo sada radim kao siroče!

Ivan(odgovara engleski): Mmmmm, mmmm
Prof.: Brže Ivane, rodit ću!

Nikola na fizici da bi dokazao centrifugu mora vrtiti torbu oko sebe.
Prof Naletina.: Reci mi Nikola,sto osjecas?
Nikola: Vrtoglavicu...

Prof. povijesti ulazi u razred mokrih ruku i brise ih u zavjesu.
Ivana se smije.
Prof.: A di cu?U gace??

Ucenik gađa ucenicu kredom.
Ucenica: Hocu li ja u zatvor ako ga ubijem stolicom?
Prof. njemackog: Reci cemo da je bio nesretan slucaj.

Karla govori o zagrebackoj lanenoj knjizi.
Karla: Da vam donesem sliku?
Prof. povijesti: Sto ce meni tvoja slika?!

15 minuta prije kraja latinskog.
Vlado(zbunjeno): Imamo mi hrvatski ili latinski?

Ivana: Profesore, mogu na WC. Zagusit cu se!
Prof.pov: Pa zagusi se. Jedan manje!

Ivana: Ja sam dijete rođeno s malom maturom!
Prof. inf: Koje nikad nece zavrsiti veliku!

Prof.Miro: Jeste vi normalni ili niste s pameti dobri?

Zeljka mazi Eni po leđima.
Mario: Kako ste perverzne.(Nikolini) Ocemo se i mi?

Ivana: Profesore! U zaostatku smo!
Prof. pov: Znam ja da si ti u zaostatku!

Maja: Moramo mi to znat?
Prof.Miro: Ne,ne. To vam je samo da znate.

Profesor ima namjeru pitat.
Razred: Odite odosprijeda! Odite odostraga!
Danka: Zac ste tako perverzni?

Ivana: Profesore, Danki krvari prst..
Prof .pov: A di ga je gurala?

Prof.pov: I sto bi taj seljak zatekao kad bi se vratio iz rata?
Ivana: Janjetinu!
Prof: Ni kapule!!

Prof.Miro(pjeva): Ooooo, Bog se rodi...
Ivan: A vi ko da umirete.

Prof.bio: Jesu li svi spermiji isti?
Svi: Da.
Pof: Nisu. Inace biste svi bili ko vasa braca.
Zeljka S: Hvala ti, Boze!

Karla: Ne smis mi doc na rođendan bez sporke majice i smrdljivih bicva.
Maja: Zac?
Karla: Boj je to selendra.
Maja: Ca je to?
Karla: Ne znam. To san cula na filmu.

Maja: Profesore, sto vam ono pise?
Prof.pov: Ono sto bi vam svima trebalo biti zanimanje!
Maja: Sreca?
Prof: Stocarstvo!

Eni pjeva.
Prof.pov(Ivani): Ajde vani pjevaj.
Danka: Ali nije ona!
Prof: Ajde i ti!

Prof.pov: Ko je tebe upisao u gimnaziju? Bolje bi ti bilo da si kupila 10 koza i ganjala ih. EU daje bespovratni kredit na stocarstvo!

Prof.pov: Neki od vas nece izdrzati jos 3 godine. Ma nema veze, vazno je sudjelovati!

Karla: Profesore, zac ste vi tako ljuti na mene. Ja vas ne razumijem!
Ivana: Ja ga razumijem!

Milena je napravila pletenice.
Prof.pov: Sad izgledas ko Ronaldihno!

Na informatici je nestalo struje.
Karla: Da, ca ste pametni. Nestalo struje, a laptop radi!


Prof.pov: I za zalagnje postoji ocjena!
Iris: Pa nisam nista lagala!

Prof.pov: Kakve mozdane stanice? Nemate vi toga kad ovdje cijelo selo smrce bijelo!

Prof.bio: Sto je kod glavonozaca nastalo od stopala?
Bruno: Krila za plivanje!

Prof.eng: Tomorrow is Friday the tcrinajsti.

Franko je upalio svjetlo
Prof.Edita: O hvala ti Tesla!

Vladu je razmazan jogurt po olovci
Vlado: Profesore, netko mi je svrsio po olovci!

Prof.engl: What is funny Karla?
Andreja: Ma nezna vam ona to rec.

Maja: Sipo, rekal mi je Bozo da je i ti slicimo.
Sipo: Uf, ca sam zgodan!

Prof.bio: Sto hobotnica napravi kad osjeti opasnost?
Vice: Izbaci paketice sperme!

Prof.lik: Kakva je tkanina u klasicnom dobu?
Nikola(gleda u sliku kipa u knjizi): Prozirna! Sve se vidi!

Prof.mat: Sad bi trebalo redare upisat jer nisu prijavili tko fali.
Maja: A nisu primjetili.
Prof.: Da, Vlada nisu prinjetili! Njega je tesko za ne primjetit!

Prof.lat: Bit ce to 3 i 4. Nisi mi znala onaj supincic...

Razred: Profesore! Jeste culi neke novosti o profesorici?
Prof. Miro: Ma je vam ne volim cakule. Ma ka je to profesorica?

Prof. Miro: Ma sto vam je danas?
Iris: U menopauzi su profesore!
Miro: Ma kakva pauza? Jos 5 minuta do pauze!

Prof.pov: Kako su se zvali rimski vojnici koji su odsluzili rok?
Maja: Veterinari!

Prof.pov(Ivanu): Izvadi ruke iz dzepova. Sta biljar igras?
1. Iris Alagić - samo misli o hrani, a na satu joj cure sline na spomen janjetine ili odojka.

2. Božo Borić - voli samo Vica još uvik(ljubav je obostrana).

3. Bruno Bišić - bolji stolnotenisač od šipovca. Nema testa, a da on nije bio bolestan, ali popravlja se(ali samo zato jer nezna da imamo taj dan test).

4. Valentino Buza-Vidas - "Ma Yamaha ne gre niš. Mi smo stigli doć, popričat, slikat se i tek onda je prko došal. Ni ga ni na jednoj slici" Živi da vrijeđa Nikolu. Vlasnik poveće kolekcije motora(sve neke krame).

5. Loredana Debelić - dobra cura,samo je postala pravi kleptoman!Naime,krade stolice,čak se i tuče za njih!(Ivane,čuvaj se!!)

6. Andreja Jakuc - Galerija je zakon!!! Recite joj prvo slovo odgovora i sve zna.(ode galerija,raspala se)

7. Andrea Gabrić - Sve je nepošteno- samo se svađa s profesorima, zaljubljena u Vala.

8. Milena Maračić - u zadnje vrime uobražena, ali inače OK...

9. Franko Markulić - budala nad budalama (u pozitivnm smislu), sve veća i veća...hehe.



11. Vice Matušan - Puma bez noge. Božova ljubav, ali je i Božo njegova ljubav.

12. Ivana Pahljina - shorti, vrag je va njoj, ako joj se zamirite, ostat će te bez jaja(ali samo zato jer višlje nemore doseć).

13.Nikolina Pahljina - 2+2+2+2+2=... samo matematika, ali u zadnje vrime padaju i trojke iz matematike.

14. Nikola Pećarina - pravi loparanin. Yamaha Rulez! ON pak živi za vrijeđanje Maje.(Miranda te ceka)

15. Tamara Perkić - jedna od najperverznijih osoba koje znam a i šire. Na spomen bilo čega ona odma pomišlja na ...

16. Danka Pičuljan - još jedna iz galerije, začepite uši kad se dere.(galerija se raspala)

17. Karla Ribarić - trudnica(bila, sad možda bude ponovo), selendra je zakon.

18. Maja Ribarić(vela) - belićka, još malo pa trudna, nikako da naraste.

19. Vladimir Tihomir Vitomir de Romac Rimac - ovo je skraćeno ime, glava mu još uvik raste, nikad se neće opametit...

20. Eni Staničić - manje pit, galerija.(nema naše galerije više)

21. Andro Šipovac - a, da da, aha, da da da a neznan. Stolnotenisač, zbunjola, i jak na šanku:-)

22. Mario Škarić - stavlja premalo gela. Jedan od propaliteta razreda. Umišljen zbog nekakvog benda ki se raspada...

23. Željka Vujin - nezna svirat gitaru (lider benda, koji nikad neće uspit!).

24. Manuela Gabrić - nova u razredu iako je svi poznamo od prije, inače je u imeniku negde oko broja 5, ali se meni neda svih minjat. Također mora manje pit:-)





A sad profesori:

Mladenka Fafanđel: Razrednica, profesorica biologije. Ako volite biologiju voljet ćete i ovu profesoricu. Ako ne, tko vas šljivi!

Milena Marijan: Profesorica hrvatskog. Ovo je prva godina da je imamo, ali je dobra:-)
(Maggie, vratite se!!!!!)

Dragan Zrnić: Profesor vjeronauka. I sami znate kako vjeronauk može biti dosadan. Ali na sreću, s ovim profesorom nije tako. Uvijek se nađe tema za popričat i povezat s gradivom ili jednostavno za opustiti se.

Sonja Trapp: Profesorica engleskog. Iako jednom od kreatora bloga engleski ne ide najbolje, profesorica je koju svi vole.

Slobodan Graovac: Profesor povijesti. Legenda, ako ništa drugo na njegovom se satu pošteno nasmijemo (pogledati bisere)

Ksenija Ramer: Profesorica njemačkog. Zalaže se za ozbiljan rad, ali je tu i kad se treba našaliti.

Dubravka Kolarević: Profesorica likovnog, etike, logike, glazbenog,.... Na njenim satovima ima najviše samostalnog rada i to ih čini "zabavnima".

Aleksandra Brmbota: Matematika, ta mila matematika. Jednom je izjavila da joj je jedna učenica rekla da je dobra osoba, ali je šteta da predaje tako dosadan predmet. S prvim djelom se slažem, a s drugim se vi (ne)složite prema osobnim iskustvima

Adriana Beović: Ne znam što nam bolje ide, matematika ili fizika. Ova mlada profesorica se trudi da nam sve objasni, ali mi opet ne naučimo i pokupimo loše ocjene. Ne brinite profesorice, popravit ćemo se mi!

Istranka Rstić: Profesorica kemije. Iako si pola razreda obično iskemija jedinicu iz testa, volimo nju i njenog psića Klavira(Piana).

Maksim Bilobrk: Profesor tjelesnog. Tjelesni je svima drag. Profesore, mi idemo obić stazu!(u zadnje vrime imamo puno neopravdanih i jedinica)

Damir Paparić: Profesor koji se brine za informatičku pismenost naših intelektualaca. Sat na kojemu se pretrgavamo od posla.

Gordan Bošković: Profesor psihologije. Nevjerojatno brzo diktira i nevjerojatno brzo završi sat. Tako da stignemo prepisat zadaću za taj dan.

Katarina Ribarić - predaje geografiju bar do polugodišta, čini se stroga, ali u biti je ZAKON, sve odlično objasni tako da uz malo truda pokupimo dobre ocjene