Sprzhiona

24.02.2005., četvrtak

Spaljewina

Widio sam u nekim blogowima da se predstawljaju kao neki ludjaci......hmhm, onda dodjite u moju shkolu....Ima i u mom razredu nas par budala, Neki je dan jedan frend bacio stolicu kroz prozor.....zapaljena klupa je bio josh bolji poso..::))))) Josh da i znam stawljat welike slike bi bilo ok.....

- 11:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Nisam isho na praksu!

Ajme danas nisam bio na praksi! Cijelo sam jutro kod lea....on tu hrche a ja sam na kompu.....
Jebesh praksu, i skolu....:)))

- 11:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.02.2005., srijeda

Fun Academy.....

Jeeeee, napokon je u Rijeci neki dobar party.......mislim nije losh
Line-up na mainu e: Lori the Hi-Fi princess, Miss Innocent i Mulak.....Tri trebice, party se zowe - Girls Cant Play Techno......eesss, kazhe Leo da che ich i nagowara me ali neznam bash neda mi se dawit u dimu....mozhda i odem!

- 21:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ropi

Reko bi ali toga ima prewishe......robi nije normalan.....
Kad ga widim se smijem, shta ja znam nema chowjek srama......Boli gha za swe.....

- 21:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Koja je ovaj Robi skica

Robi gengsta E danas sam se skoro potrgo od smjeha...a dobro svaki je put tako sa Robijem!!! Btw Robi je moj frend bolesni moro sam i njega spomenut u blogu jer je sprzhen!!!

Pozdrav Ropi!!!

- 19:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Nisam jucher bio u shkoli......a danas na dwa sata

Koi smjeh e.... danas me razrednik pustio sa zadnjih pet sati jer je pocheo padat snjeg...:))
Kao kod mene je mechava!!! hmhm.....LoL i josh sam opravdo utorak...razrednik mi je konj:))))

- 19:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.02.2005., utorak

Trance Mix of the year

Sad zadnje wrijeme slusham dosta trensa, malo me opushta.......samo chu ovaj mix spomenut jer je prejeben, Above and Beyond Essential Mix 2004, bash je dobar mix....ono wech ga cijelog znam napamet ali je jeben....btw Above and Beyond su tri deejaya - Jono Grant, Tony McGuinness i Paavo Siljamäki i nisu normalni!!! Owaj mix radio 1 je proglasio mixom godine!!! I stwarno je jeben....narawno za one koji mogu slushat trens!!! Ja wishe wolim techno u dosta podwrsta ali mi je owaj mix super........tako da bi ga mogli poslushat!!!

- 00:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.02.2005., ponedjeljak

E sutra mi se neda u shkolu!!!!

Ajme opet jedna od onih nochi kad razmishljam o tome da nejdem u shkolu.....hmhm!!
Kao neam wech 25 neoprawdanih.....Ma daj nejdem iem kod Lea....lol
Iem slushat tehnoo, boli me! Jesam trul e..........Sha, e da strava e!
A u kurac, danas sam popio shut u glavu od frenda!!! Sad me boli glava.....btw, dva frenda su se poshibala i ja sam bio najblizhe pa sam ih isho razdwajat i dobio shut..... kao sluchajno hmhmhm.....dada, sad kad nejdem sutra u shkolu cu dobit od stare shut!!! Ajme danas shta sam widio, pazi scenu tip machak ulazi u bas kao neka shminkeraja, widim nesh mu bjelo ispod nosa------ono wisi lignja smrznuta....e gowno iz nosa smrznuto ajme!!! I tip ne kuzhi!!! Isuse koi sram tip tako isho đir po korzu ajmeeee!!! LOL :D

- 23:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Leu stara chupa pirs!!!

Leo je pirso obrwu... I sad mu je stara skoro iscupala pirs...puua..Sad je Leo jako zivcan jer ga boliiii.



btw Leo je frend.......koji je pirso obrvu!!!

- 22:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Neki dobar party?

Ustwari bilo shta dobroga za izach??? (u rijeci) :)))
Neznam bash kao u Rijeci neka shpica....dada....Nema party-a!!! Jedino shta je sad bilo Mara Sound System.... Zadnje OK..... A karneval party.... mogli su se malo wishe potrudit... nemosh, Jeff Mills u Zagrebu. Ja bi se preselio u Zagreb da mogu!!! Ali nemosh. Jebeno....

- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Party-i u Rijeci---------govno
Volim partije od uwijek, ali u Rijeci nema dobrog partijanja od zatwaranja colossa!!! Sad je samo fun ali je prostor gowno.....Ewo uprawo je sad wrijeme maturalnih i coloss je otworen za to......Nebi se slucajno neko sjetio da ga otwori za koi dobar party!!!!? Jebesh