SLIKE OD NAS

ova frikusha sam vam ja


ja se valjam po podu (glumim čistačicu)


ja sa best frendicom ellom
Image Hosted by ImageShack.us


moja best frendica petra
Image Hosted by ImageShack.us


MY FAMILY:

moja sestra paulina
Image Hosted by ImageShack.us


moja mala sestrična helena(preslatko stvorenje)
Image Hosted by ImageShack.us


valjda će vam i zikky objavit svoje slikice...kissa & pozza

OLSEN TWINS

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Kakve su vam olsenice?
Obozavam ih!
Super su!
Nisu lose
Nista posebno
Mrzim ih
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket

bestfriends

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


O nama...

~IME: tina
~PREZIME:koda je bitno
~NADIMCI:tinchyca,tinchy,tinica
~GRAD:sl,brod
~RAZRED:7 b
~NAJ JELO:pizza & ćevapi...njami...
~NAJ PIĆE:cedevita,cola i gusti sok
~NAJ BOJE:ljubičasta i zelena
~NAJ GLUMICE:sestre olsen
~NAJ GLUMAC:preslatki chad michel murray
~NAJ FILMOVI:priča o pepeljuzi,svi od olsenica,mean girls,ajmo cure,kuća debele mame,kletva,krvava mary...
~NAJ SERIJE:puna kuća,so little time,čarobnice
~NAJ PJEVAČICE:avril i rihanna
~NAJ PJEVAČ:toše cry
~NAJ PJESME:shut up and drive,girlfriend,umbrella,like a boy
~NAJ FRENDICE:petra,lucy i ella
~MOJ E-MAIL:tinchy-13@net.hr


VOLIM:
-svoju obitelj
-frendove
-internet
-svoj blog
-svoju mačkicu Mrvicu
-slušat glazbu
-pjevat i plesat
-jesti čokoladu i sladoled


NE VOLIM:
-zle ljude
-umišljene cure
-kemiju i fiziku
-čajke
-dosadu
-jesti kelj


Ako želite biti samnom u kontaktu pišite mi na e-mail:tinchy-13@net.hr

BEST FRIENDS:
Lucy: zove se lucija i odličnaaa je frendica.uvijek je tu kad je trebaš, ne ogovara te,druži se sa svima,ne svađa se...sve naj,naj!

Ella: zove se danijela ali svi ju zovu ella.otkvačena je i obožava avril!često je vani,druži se i svako u nju ima povjerenja.također je i iskrena.

Petra:super je cura i najviše se družim s njom.živimo jako blizu jedna druge i zajedno provodimo puno vremena.odlična je i super je frendica.također ne ogovora i ne svađa se i ne laže.(dobro možda nekad)

Njih tri su mi najbolje a nakon njih dolaze:Tanja,Nina,Leonarda,Maja,...


Ljudi koje sam upoznala preko bloga:

Zikky:zove se zrinka,super je cura i održava obećanje.zajedno imamo blog i dopisujemo se mailom.uvijek uzvraća komentare
i održi obećanje.upoznala sam je malo poslije što sam napravila blog.posjetite ju jer ima fenomenalan blog.

Karla:Isto mi je super.ima sjaaajan blog i voli seke olsen.također jako puno komma i održava obećanje.nekad se i s njom dopisujem preko e-maila.Suuuper je!!!!!

Adriana:super je cura i baš je sweet.ima blog s bannerima ko i ja i sjajno ih radi.također voli seke olsen i uvijek vraća komentare.zakon je i željela bih ostat s njom u kontaktu.posjetite ju obavezno!

Karmela:odlična je i ima zakon blog.voli tokio hotel i uvijek vjerno komma.ima blog s jednom drugom karmelom pa obavezno posjetite i taj blog.super je ko i ostali

Jo$ipa:
odlična je i blog joj je LEGENDARAN!voli avril i ima blog s bannerima i awatarima.uvijek vraća sve komentare i objasni ako trebaš neku pomoć u vezi bloga.


Eto to bi bilo sve od mene kiss KI$$

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-Da/Ne

by zrinee dizajn =)

O nama i olsenicama

mi se zovemo tina i zrinka.nadimci su nam tinchy i zikky.ovo je naš zajednički blog na kojem ćemo pisat o našim životima i sestrama olsen.naše prave blogove potražite u linkovima.

glasajte please
Image Hosted by ImageShack.us


Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

o sekama olsen

Image Hosted by ImageShack.us

Ashley Olsen

PUNO IME: Ashley Fuller Olsen
NADIMAK: ASH
DATUM ROĐENJA: 13.6.1986. (2 minute starija)
MJESTO ROĐENJA: Sherman Oaks, California, SAD
VISINA: 1,60 m
ZANIMANJE: glumica
HOBI: golf, tenis, ples
HOROSKOPSKI ZNAK: blizanci
VOLI:
-matematiku
-Pariz
BOJI SE: paukova
BOJA KOSE: Svijetlo plava
BOJA OČIJU: Zelena
NAJ SERIJA: "Prijatelji"
NAJ KNJIGA: Knjiga o džungli
NAJ SPORT: Nogomet, Tae-bo


Image Hosted by ImageShack.us

Mary-Kate Olsen

PUNO IME: Mary-Kate Olsen
NADIMAK: MK
DATUM ROĐENJA: 13.6.1986.
MJESTO ROĐENJA: Sherman Oaks, California, SAD
VISINA: 1,57 m
ZANIMANJE: glumica
HOBI: tea-bo, jahanje
HOROSKOPSKI ZNAK: blizanci
VOLI:
-matematiku
-shopping
-ići u kino
-konje
-rock glazbu
-grupu Dave Matthews
BOJI SE: paukova
BOJA KOSE: tamno plava
BOJA OČIJU: zelena
OMILJENA SERIJA: „ Prijatelji“
OMILJENA KNJIGA: „Oliver Twist“
OMILJENI SPORT: nogomet

naši banneri koje sam napravila ja
Zikky & Tinchy


Posjeti nas,šta čekaš?!


nekoliko animacija
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
zikkyn drugi blog
zikkyn blog s dizzovima
tinin drugi blog
tinin blog s bannerima i awatarima
tinin blog o rihanni

SLIKE:Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SLAVNI:

ashley tisdale
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


miley cyrus
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 10.01.2008.

novi postich

bookić ljudi mah tnx svima na komićima.ovaj post piše tinchy a sljedeći najvjerojatnije zikky.u nedjelju je bio film od olsenica savršen par.gledala sam ga dosta puta ali dobre stvari nikada ne dosade.sada imam svoj blog s bannerima
ovo je njegova adresa.primam narudžbe pa zato naručujte.imam jednu lošu vijest o olsenicama a to je da više neće glumiti zajedno.svaka ide svojim putem.kakva šteta!!!eto to bi bilo to za ovaj post.komajte nam puuuno i šaljem vam swima jedan veliki ki$$!
dodatak : zikky
da jaaako mi je žao što ne glume više zajedno ali opet one su glumice same za sebe a ne zajedno.i žao mi je zbog toga što će možda sada neka biti uspješnija jednu će obožavati a drugu će mrziti to ne ide tako one su ipak sestre.mislim aj neću tako postupati nego ovi u americi. evo dvije slike sa ekipom iz pune kuće :
Photobucket


Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








| Zikky & Tinchy (74) | printaj..(nećeš.. znam znam) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.