< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blog jednostavno za prepucavanja :S

Linkovi

dino
SLAPETINA
kiki
čulina

jbg znalo ih je biti i više, ali puno je njih odustalo......

ĐUBRIVO KUTAK

Đubrivo
Ilija


Ja sam nezdrav momak
Ime mi je Ilija
Moja opsesija
je nekrofilija

Volim ispod sebe
Tijela što se mrve
I zubima čupkat
Iz lešina crve

Kada prođem kraj groblja
i osjetim smrad
Mene odmah uhvati
seksualna glad

Meni su neživa tijela milija (ILIJA ILIJA)
Moja strast je nekrofilija (ILIJA ILIJA)

Neki ljudi kažu
Da strast mi je glupa
Al di god da zabodem
Uvik ima rupa

Di god da ga stavim
Svugdi mi je šuplje
Al ja najviše volim
Ravno u očne duplje

Jer ja ne volim miris živog mesa
Privlače me samo raspadnuta tjelesa

Svako živo biće
Za mene je štraca
Najbolje se osjećam
Dok guzim mrtvaca


Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad


Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad


Đubrivo
Ubij se


Glup si i ružan kao pura,
Ostavila te je cura.
Želiš da te sad svi žale,
Da brišu suze, brišu bale.

Hajde, ubij se!
U tome nađi spas!
Hajde, ubij se
(razveseli nas)
Hajde, ubij se

Hajde, ubij se
Razveseli nas
Hajde, ubij se

Kažeš da te tuga stisla
Tvoj život više nema smisla
U centru pažnje moraš biti
Tobože ti moraš piti

Volju za životom gubiš
Što ćeš onda, ti se ubij

Hajde, ubij se!
U tome nađi spas!
Hajde, ubij se
(razveseli nas)

Možda nismo mi u pravu,
al' isto ti raznesi glavu!
Hajde, ubij se!

















































































































































srijeda, 20.05.2009.

If I lay here//If I just lay here//Would you lie with me and just forget the world?

dakle,ja sam lea XD i pisem post zato jer me frane zamolio.
inace nisam pretjerano pismene tako da zanemarite greske (valjda frane laze kad kaze da ovo niko necita)
vec neko vrijeme razmisljam o cemu bi mogla pisati i shvatila sam kako svi pisu o nekim glupostima pa bi mogla i ja XD.
pa da zapocnem...u zadnje vrijeme sve tocnije se pokazuje ono : poslije kise dolazi sunce i obrnuto i sve sto je lijepo kratko traje.
(voljela bi kad bi neke odredene sobe procitale ovo ali to se sigurno nece dogoditi.)
ponekad se ljudi jednostavno prestanu druziti i izgube ono sto su imali ali to nije nista sto se nemoze rijesiti ako je to uistinu zelja i jedne i druge strane.
iako je ponekad za rastanak lakse krivti nekog drugog to nece rijesiti problem,kao ni ignoriranje.
u tom slucaju nakako se najbolje cini komunicirati i razici se u miru ili i dalje nastaviti prijateljstvo.
zao mi je sto sad moram pilati sve oko sebe ali nevidim drugog rjesenja.
jos se jednom zelim ispricati za sve pogregreske koje priznajem i od kojih ne bjezima,ali moja isprika nije dovoljana,kako ni moj trud jer nemogu sve sama.
nezelim se razici u svdi i to je jedino sto mi trenutno smeta, samo zelim znati da li se isplati truditi tj da li vam je stalo ,a valjda nije toliko tesko odluciti da ili ne.
FRANE SORRY STO SAM TI ISKORISTILA POSTA zA OVO ALI NISTA DRUGO NISI MOGAO NI OCEKIVATI XD .
*If you're alone, I'll be your shadow. If you want to cry, I'll be your shoulder. If you want a hug, I'll be your pillow. If you need to be happy, I'll be your smile. But anytime you need a friend, I'll just be me.

*Make a wish and place it in your heart. Anything you want, everything you want. Do you have it? Good. Now believe it can come true. You never know where the next miracle is gonna come from, the next smile, the next wish come true. But if you believe that it's right around the corner, and you open your heart and mind to the possibility of it, to the certainty of it. You just might get the thing you're wishing for. The world is full of magic. You just have to believe in it. So make your wish. Do you have it? Good. Now believe in it. With all your heart.

*"It is by chance we met . . .
By choice we became friends."


pozzz sveee (:
by: lea



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.