< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Svibanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blog jednostavno za prepucavanja :S

Linkovi

dino
SLAPETINA
kiki
čulina

jbg znalo ih je biti i više, ali puno je njih odustalo......

ĐUBRIVO KUTAK

Đubrivo
Ilija


Ja sam nezdrav momak
Ime mi je Ilija
Moja opsesija
je nekrofilija

Volim ispod sebe
Tijela što se mrve
I zubima čupkat
Iz lešina crve

Kada prođem kraj groblja
i osjetim smrad
Mene odmah uhvati
seksualna glad

Meni su neživa tijela milija (ILIJA ILIJA)
Moja strast je nekrofilija (ILIJA ILIJA)

Neki ljudi kažu
Da strast mi je glupa
Al di god da zabodem
Uvik ima rupa

Di god da ga stavim
Svugdi mi je šuplje
Al ja najviše volim
Ravno u očne duplje

Jer ja ne volim miris živog mesa
Privlače me samo raspadnuta tjelesa

Svako živo biće
Za mene je štraca
Najbolje se osjećam
Dok guzim mrtvaca


Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad


Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad


Đubrivo
Ubij se


Glup si i ružan kao pura,
Ostavila te je cura.
Želiš da te sad svi žale,
Da brišu suze, brišu bale.

Hajde, ubij se!
U tome nađi spas!
Hajde, ubij se
(razveseli nas)
Hajde, ubij se

Hajde, ubij se
Razveseli nas
Hajde, ubij se

Kažeš da te tuga stisla
Tvoj život više nema smisla
U centru pažnje moraš biti
Tobože ti moraš piti

Volju za životom gubiš
Što ćeš onda, ti se ubij

Hajde, ubij se!
U tome nađi spas!
Hajde, ubij se
(razveseli nas)

Možda nismo mi u pravu,
al' isto ti raznesi glavu!
Hajde, ubij se!

















































































































































subota, 21.02.2009.

pa eto čudo se dogodilo

pa evo malo umoran od jučer...
malo mi je dosadno...
pa san se eto sitia da imam blog i da bi mga ponešto napisati...
pa da vidim što se pametno dogodilo od kad sam vam zadnji put pisa...
...e da prvo ću vam reči da san upozna par ludih osoba iz mioca petka, juru, karlu, leška...i ofc cili 1.b
i evo da kažem svi su mi super i nebi apsolutno ništa minja na njima ( ok gotovo ništa XD)
e sad kad smo to razriješili onda ću vam reči da je jučer bilo prešov i da jojo ako čitaš bia san van belj i tak vidit ćemo u utorak što će sve biti....
...dakle da nastavim kolodvor khm...šetaš odjednom te netko zaustavi, a ono netko iz osnovne sve je to divno i krasno, ali...iskreno ujutro ljudi ako me i vidite nemojte se javaljt na kolodvoru stvarno pustite čovika da odspava još malo prije matematike....
...i onda dođem u školu ono pljas imaš blok matematike....i aida još dogovori da mi s dodatne imamo sat s akavcima nije da imam što protiv njih ali stvarno...malo je zamarajuće imati po 4 sata matematike dnevno....
...i onda dođem doma upalim msn najčešće me dočekaju karla ili liza i tako pričamo zezamo se i onda ko mi se da odem negdi van....
i tako iz dana u dan dani prođu dok se nešto zanimljivo ne dogodi u uvik aktualnom ne tokutu već četverukutu ( omg kako čipovski) dodo-karla-toka-liza...iako ne kužim više o čemu se svađaju i zašto se svađaju ( ajme ljudi nemoj te se ljutit ali stvarno više dosta bi bilo )
...i tako se dupinica večeras uvrstila u moju jednadžbu i zaključila da ako broju dodamo 1 da će biti za 1 veći ( ma bravo pametno moje) ali brzo je odustala od ideje da se tako zabavi...jbg...
...e da trenutno osim što pišem ovu dosadu koju je većina ljudi odavno prestala čitati spamamo ja i kiki po lizinom wallu....i nadam se da će poludit kad vidi mailove u inboxu...
...a sad ćemo malo o ljudima XD
dakle petko- hmm jedina zabavna starana dodatne...i triba ga pohvalit nije loš u briškuli XD
jure- haha ivanina menta nb1 i stvarno nezna briškulu
ivana - perverznjakuša ( moja žena) vrag zna s koliko me njih vara
karla- u pametna cura...super savitljivih prstiju (haha)...ultra perv ( da ti karla nemoj se čudit sad )...moja dobrica...nekad me geta i to teže...ali na kraju se uvik ispostavi da nije namjerno....pa ispadnem seljak teži ali što ćeš....i to netko mora...karla nemoj se ljutit
1.b. pa eto svi super netriba ni pisat da je najrazred u školi.

...i eto pri kraju san posa i nadam se da nije tako loš xD...
uživajte mi svi zabavite se i vidimo se na maji wavemah
a ja odoh nešto papati njami

p.s. karla ko napišeš u komentaru ( ili bilo ko drugi ) ispravak pravopisne greške bolje bi ti bilo ( vam bilo) da te (vas) nema...



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.