< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blog jednostavno za prepucavanja :S

Linkovi

dino
SLAPETINA
kiki
čulina

jbg znalo ih je biti i više, ali puno je njih odustalo......

ĐUBRIVO KUTAK

Đubrivo
Ilija


Ja sam nezdrav momak
Ime mi je Ilija
Moja opsesija
je nekrofilija

Volim ispod sebe
Tijela što se mrve
I zubima čupkat
Iz lešina crve

Kada prođem kraj groblja
i osjetim smrad
Mene odmah uhvati
seksualna glad

Meni su neživa tijela milija (ILIJA ILIJA)
Moja strast je nekrofilija (ILIJA ILIJA)

Neki ljudi kažu
Da strast mi je glupa
Al di god da zabodem
Uvik ima rupa

Di god da ga stavim
Svugdi mi je šuplje
Al ja najviše volim
Ravno u očne duplje

Jer ja ne volim miris živog mesa
Privlače me samo raspadnuta tjelesa

Svako živo biće
Za mene je štraca
Najbolje se osjećam
Dok guzim mrtvaca


Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad


Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad


Đubrivo
Ubij se


Glup si i ružan kao pura,
Ostavila te je cura.
Želiš da te sad svi žale,
Da brišu suze, brišu bale.

Hajde, ubij se!
U tome nađi spas!
Hajde, ubij se
(razveseli nas)
Hajde, ubij se

Hajde, ubij se
Razveseli nas
Hajde, ubij se

Kažeš da te tuga stisla
Tvoj život više nema smisla
U centru pažnje moraš biti
Tobože ti moraš piti

Volju za životom gubiš
Što ćeš onda, ti se ubij

Hajde, ubij se!
U tome nađi spas!
Hajde, ubij se
(razveseli nas)

Možda nismo mi u pravu,
al' isto ti raznesi glavu!
Hajde, ubij se!

















































































































































četvrtak, 22.03.2007.

Nenormalan dan

Danas na hrvatskom smo pisali zadačnicu i kad je pola nas zavrišlilo normalno nastao je kaos. Na to je ona rekla da bi mi tebali meditirati što su ovi iz mog razreda "ozbiljno" shvatili (svi su pozaspali)a ona ludara nam se divila posebno (gogi) koji se okladia da će tako ostati do kraja sata (izgubia je okladu).
Isti šou na glazbenom Lovre kaže mi ćemo profesorice meditirati a ona sva začuđena pristala (velika pogreška), jer smo sve klupe makli te smo napravili šator u zadnjim klupama (ja,zvone,lovre.....) i kad nas je tila dignuti mi smo se pravili da stvarno meditiramo pa nas je na miru ostavila.
E da Zone mi je napravia puk na mobitelu pa mi je sve pjesme, slike,video zapise izbrisa ubia sam ga. Platit će sad opet moram sve skidati s Marijinog mobitela (Marija=rodica).
Pozdravljam sve, a Pogotovo:ANU, JOSIPU, ŠTEKY-A, DADU, MATKA, PAPIČKU , DINA, DODU, MAGDU, ZVONU, MAX-A, . MEŠI-A, PAULU , MARIJU, ZUŠKA, ANDREU i sve druge oje sam zaboravia


--PPPPPPPPP
--PPPPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP----PPPP
--PPP-PPPPP
--PPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ



| komentari (43) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.