MADE BY:ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

veliki cvijet
šareno oko
i šarena slova "music"
i još jedan cvijet ispod toga

LiNkIĆi.... :-)

LUCEEEE-moja reta
fancy LORETAAAA
rockANA
MATEA the štrumfica
INA
LOKY
MARTINA
BRUNO
KIKI
ROKO
MATEA
STOJA
MUNJENA



sLiČiCe




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

JA SAM KUL,A TI?(NE) HAHAHAHHAHAH

ovaj ce box piti prazan jer ja to želim.....muahahahhahaa

srijeda, 21.03.2007.

nvm

SOUNDTRACK ZA ŽIVOT


Oko mene i u meni je
U očima ljudi koje poznajem
U fliperu lica i ulica
Glasovi, tonovi rasuti

Otkada jesam, otkad postojim
Tražim tu pjesmu da mi bude štit
I prave riječi da mi budu mačeta
Kojom ću sjeći sve što mi smeta

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Pravi ritam za disanje
Pravi ritam za hodanje
I kad ga jednom uhvatim
Obećajem da odlazim

Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život



hm da.....volim ovu pjesmu...
sara mi je rekla da nju moram spomenuti...ah...željna je pozornosti...cccc....

šalim se ja...khm...

danas smo kupile kekse na odmoru..i sakrile smo se u neki ulaz od neke zgrade kraj skole..da nam niko ne pojede...muahahahahhah....kako smi kul....
mouthwash

- 20:57 - Komentari (40) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.