< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Tu ću pisati sve što mi padne na pamet(znaći da toga neće biti punozujo)

Evo nekih blogova meni dobrih ljudi:

Rebecca
moja rodica i jedna od naj prijateljica...metalka...voli crnu boju...
Eda
isto rodica,naj prijateljica...rokerica,iako meni više lići na hippy
Ante
moj brat...valjda je roker ili nešto slično,obožava Nirvanu...
Roko
moj naj prijatelj koji ima blog...roker...
Mateja
moja prijateljica i susjeda...šminkerica...
Sonja
jedna luda ženska koju san "upoznala" priko bloga...
Lucia
prijateljica iz škole...isto dobra ženska...
Krešo
prijatelj...ove je godine doša u naš razred...uživljen u borilačke vještine
Renata
ne ja,neko drugi.....
Anamarija
jedna cura sa otoka Krka....
Eni i Luce
cure koje idu s menon u školu...
Iva
neznan baš dobro ko je to,ali joj je najdraža grupa...ma skužiti će te koja....
Rokerica
neznan joj ime,ali san je stavila u linkove.....
Anny
super blog...
Miro
...valjda moj prijatelj....



Free Counters
Free Counters

Djevojka upita svog decka:
"Da li si zaljubljen u mene?"
- On odgovori Ne!
Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?"
- On odgovori Ne!
Ona ga opet pita:
"Da li sam ja u tvome srcu.
On odgovori-Ne!
Ako te napustim dali bi plakao za mnom,
a on odgovori Ne!!!
Tužna djevojčica se okrene
i odluči da ga ostavi
no on ju zagrli i kaže:
Ja nisam zaljubljen u tebe-
ja tebe volim.
Ja nemislim da si lijepa
već da si prekrasna.
Ti nisi u mom srcu,
ti si moje srce
a da me ostaviš ne bi plakao
već bi umro za tobom.




....:::Nešto o meni:::....


www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.wswww.Bigoo.ws
www.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws




ZOVEN SE:ne zoven se,a ime mi je Renata Josipa
GOD:nesritnih 13burninmadheadbangblablapuknucu
VISINA:to ja nebi znala
TEŽINA:iman oko 50 kg
BOJA KOSE:inaće plava.ali sada je naranćasta
BOJA OĆIJU:plava
VOLIN:sve što je dobro;čokoladu,palačinke,punjene lignje,hrvatska,i sve koji vole mene,a oni koji me nevole,njih volin još višeroflroflrofl
NEVOLIN:folirante,lažljivce,dvolične osobe,ljude bez duše,narodnjakeblabla,zemljopiseekno,matematiku,blitvuburninmad & još puno toga.....

Kada pogledaš na sat u:

00:00-ti si mu samo đir
01:01-spoj
02:02-ima drugu
03:03-vrtiš ga oko malog prsta
04:04-voli tvoj parfem
05:05-sanja te
06:06-lud je za tobom
07:07-boji se
08:08-glumi ti
09:09-zarobio je tvoje misli
10:10-voli te slušati
11:11-klošar je
12:12-crni dečko
13:13-plakat ćeš
14:14-osvoji ga
15:15-svađat ćete se
16:16-voli tvoj osmjeh
17:17-poljubit ćete se
18:18-plavi dečko
19:19-patit ćeš
20:20-voli tvoje oči
21:21-voli pričati s tobom
22:22-pravi ste par
23:23-izaći ćete


još jedna verzija:

00:00-Želi te puno
01:01-Hoće spavati s tobom
02:02-Nikada te neće zaboraviti
03:03-Misli na tebe
04:04-Zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05-Igra se s tobom
06:06-Voli tvoj osmjeh
07:07-Hoće ti nešto reći a ne može
08:08-Zaljubljen je
09:09-Želi ti biti dečko
10:10-Voli tvoju kosu
11:11-Danas ti je sretan dan
12:12-Vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13-Pati zbog tebe
14:14-Čeka te sreća
15:15-Ljubomoran je
16:16-Nisi ga dostojna
17:17-Patit ćeš
18:18-Voli tvoje oči
19:19-Nešto krije
20:20-Uvijek će te spominjati
21:21-Opasnost
22:22-Sutra ćeš biti sretna
23:23-Hoće te u krevetu


Image hosting

S. Valentine images


Images for your blog

Images for your blog



Image hosting

S. Valentine images


myspace layout

S. Valentine images


layout for myspace

S. Valentine images


Friendster images

Friendster images


Friendster

Friendster


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kad pripadam tebi, tad konačno
potpuno pripadam i samome
sebi.

Postoje dva suprotstavljena načina
kako čovjek može voljeti
sebe: nesebično i sebično.
Samo prvi način služi samoodržanju,
dok je drugi samouništavajući

Nije se teško zaljubiti,
nego je to teško reći.

Biti zaljubljen ne znači nužno
i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin.
Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo

Čovjek pun duha i u potpunoj se
samoći izvanredno zabavlja
svojim mislima.


Pametni ljudi dopuštaju svojoj
djeci da ponekad i pogriješe.

Jedno stvarno bogatstvo je
bogatstvo duše, ostala su dobra
podložna velikim gubitcima.

Ljepota nije čudo, ali čini čudesa.

Vrijeme je skupocjeno.
Ne čekaj na prikladnije vrijeme, jer nisi
siguran da ćeš ga ponovo imati.


Ludim smatraju onoga čije se
ludost ne poklapa sa ludošću većine.


Kad je ljudima dosadno,
dosadno im je ponajprije stoga što su
dosadni sebi samima


Prava darežljivost ne očekuje ništa zauzvrat.
Kakvom nagradom top
uzvraća svijet oblacima kiše?

Spavao sam i sanjao da je život radost.
Probudio sam se i otkrio
da je život služenje.
Dao sam se na služenje i spoznao da je
služenje radost.

Naposljetku, suština saznavanja nije u tome gubimo li igru, već
kako gubimo, što s time spoznajemo, čemu nas je poraz naučio i
kako nas to mijenja. Gubiti na određeni način znači - dobivati.

Oprezni ljudi koji na sve misle, koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće, znači stvarati ih.

Koliko god bile velike suprotnost među ljudima, one su u biti ipak
nešto sporedno. Ono što nas dijeli, u usporedbi s onim što nas
združuje, bezgranično je sitno

Kad tražite savjet, razmislite o mogućnosti njegova prihvaćanja.

Trebamo pokušati točno reći ono što govorimo, ne očekujući da naši
prijatelji pogađaju značenje naših riječi. Umjesto čitanja misli svojih
prijatelja, trebamo provjeriti jesmo li ih pravilno shvatili.

srijeda, 11.07.2007.

novi blog

klikni ode da uđeš u moj novi blog.......

- 23:09 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.