ovaj blog je upucen za one koji slušaju narodnjake......kao ja !!! :-)

01.07.2006., subota

STOJA

moj zivot je moje blago

Samo varaj ali dugo tako neces moci
nisam luda da kraj tebe zivim u samoci
samo idi, samo idi nek ti srce luta
kajaces se kada dodje mojih pet minuta

Ref. 2x
Ni srebro, ni zlato mi nemoj nuditi
mene tako lako neces kupiti
moj zivot je moje blago
rodicu ti sve milo za drago

Samo varaj ali dugo tako neces moci
nisam luda da kraj tebe zivim u samoci
samo idi, samo idi nek ti srce luta
kajaces se kada dodje mojih pet minuta

Ref. 2x

Ref. 2x




Od Splava do splava

Sto da se vise lazemo, tugo
priznaj da nismo jedno za drugo
hajde bar jednom istinu daj
priznaj da doslo je vreme za kraj

Ref.
Ja ti nisam ljubav, trazi novi dom
srecu neces naci u zivotu mom
bolje kreni od splava do splava
mozda je na nekom tvoja ljubav prava

Ljubavi nema, sto da se krije
sto meni sreca to tebi nije
sta ce mi sunce kad nema sjaj
priznaj da doslo je vreme za kraj

Ref.




dijamanti

Ne mozes kao pre
jer nisam kao sve
moras me maziti
ne smes me zaliti

Neces mi suditi
to me ne zanima
mozes me kupiti
malim stvarima

Ref.
Dijamanti to se pamti
sve zuto na rukama
pa cim trazis, odmah dam ti
sve sto mi na usnama

Dijamanti to se pamti
ma neces da zazalis
jer cim trazis, odmah dam ti
da dva put me ponovis

Nemoj me raniti
mogu ti vratiti
ne smes pogresiti
mogu se svetiti

Neces mi suditi
to me ne zanima
mozes me kupiti
malim stvarima

Ref. 2x




Samo

Hocu nocas da ti priznam
jos uvek zalim sto si me sreo
samo jednu zelju imam
veruj mi, samo jednu za zivot ceo

Ref. 2x
Samo, samo
da ti bude kao meni, o, o
samo, samo
samo da dozivim to

Hocu nocas da ti priznam
jos uvek zalim sto si me sreo
samo jednu zelju imam
veruj mi, samo jednu za zivot ceo

Ref. 2x

Da te vidim kako u samoci patis
kad odes da nemas kome da se vratis
kad te svaka pesma natera da places
kako mi je tada znaces

Ref. 2x


- 20:47 - klikni i napisi sta mislis o mom blogu :-) (24) - Idokaz i na papiru.....ako baš želiš :-) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POKAŽI/SAKRI

Opis bloga

pjesme i spotovi

Linkovi

mesto o meni.. :-)

IME: martina
ROĐENA: 2.1.1993.
GOD: 13
VOLIM: decke,izlaske......
NAJFRENDICE: elen,
nives,stafani,
dijana,ane.....
NAJFRENDOVI: ivan,
mikac,boky....
TRENIRAM: atletiku
& košarku..
HOBI: nogomet
NAJSPORT: nogomet
KLUB ZA KOJI
NAVIJAM:
hajduk & rijeka
SLUŠAM: narodnjake i
strano......ma ubiti sve
osim hevi metal
i ta sranja..
moji blogovi: tinchek &
nogomet




Cursors