Pjesme od Dinama

- Malaos - Blog.hr Pjesme od Dinama ,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Pjesme od Dinama ,blog.dnevnik.hr/4evermalaostarka" />

Slikice od Dinama B-B-B


Myspace Tshirt Generator




Myspace Tshirt Generator


Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Razne slikice i animacije

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Image Hosted by ImageShack.us


Evo još slikica

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us


anmadc     f  eb  d,  Image Hosting


Image Hosted by ImageShack.us



M@lo r@znih slikic@

myspace

myspace



myspace

myspace




myspace

myspace



free image hosting

free image hosting



picture hosting

picture hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Ovo vam je moj msn pa mi se možete javiti!!!
anita.prebegg@hotmail.com.


Ovdje možete vidjeti koliko v@s je bilo
n@ mom blogu od 23.05..........
Counter
Counter

AAdventurous
NNeat
IIntelligent
TTough
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Na ovom blogu prićat ću o sebi prijateljima,
ljubavi,školi na žalost,izlascima,obitelji,
hobiju,zgodama i nezgodama....itd............




Pogled n@ s@t..

01:01= voli te
02:02= želi te poljubiti
03:03= želi d@ budete z@jedno

04:04= pozv@t ćete n@ spoj
05:05= želi s@mo tebe
06:06= osjeć@ više nego što pok@zuje
07:07= crni dečko misli n@ tebe
08:08= v@r@ te
09:09= smeđi dečko misli n@ tebe
10:10= sviđ@š mu se
11:11= lud je z@ tobom
12:12= s@nj@ te
13:13= ne može bez tebe
14:14= voli tvoje oči
15:15= ti si mu jedin@
16:16= t@jno te prom@tr@
17:17= ljubomor@n je
18:18= im@ curu
19:19= dobit ćeš poruku
20:20= n@zvvt ćete
21:21=biti ćete dobri prij@telji
22:22= f@liš mu
23:23= pl@vi dečko misli n@ tebe
00:00= sresti ćeš g@....


Ovdje možete vidjeti nek@ zn@čenj@ s@ slovim@

A - voli te
B - lud je z@ tobom
C - brzo je doš@o i zaljubio se u tebe
Ć - st@lno misli n@ tebe
Č - uopće ne misli n@ tebe
D - otet će g@ drug@
Đ - dobit češ poljub@c
DŽ - jedv@ čeka te vidi d@
E - jedv@ ček@ d@ te poljubi
F - voli s@mo tebe
G - z@ručit čećete se
H - dobit češ poklon
I - neće da te pogled@
J - nečeš g@
K - s@nj@ o tebi
L - želi biti s tobom
LJ - ne može bez tebe
M - pr@tit će te sv@ku veče
N - bez tebe je lud
NJ - s@nj@ te svako veče
O - ići ćete negdje z@jedno
P - pot@jno te voli
R - sprem@ ti izneneđ@nje
S - želi te poljubiti
Š - dobit češ pismo od njeg@
T - osvojit će te
U - voljet će te ludo
V - želi se vjenč@ti s tobom
Z - čezne za tobom
Ž - želi ti reći : volim te


Kih@lic@

01.00 – 01.30 - telefonir@t će ti

01.30 – 02.00 - d@n@s će te poljubiti

02.00 – 02.30 - bit ćete sretni @ko se n@đete

02.30 – 03.00 - r@zočarenje

03.00 – 03.30 - ček@ te velik@ promjen@

03.30 – 04.00 - sviđ@š mu se

04.00 – 04.30 - sud@r

04.30 – 05.00 - n@jbolj@ prij@teljic@ će te izd@ti

05.00 – 05.30 - im@š sup@rnicu

05.30 – 06.00 - im@t ćeš iskrenu prij@teljicu

06.00 – 06.30 - z@k@zat će ti s@st@n@k

06.30 – 07.00 - n@ kr@ju ćeš biti sretn@

07.00 – 07.30 - voli te novi dečko

07.30 – 08.00 - n@ tebe misli smeđi dečko

08.00 – 08.30 - pismo

08.30 – 09.00 - bit ćeš cijeli dvn sretn@

09.00 – 09.30 - nez@bor@vno te voli

09.30 – 10.00 - nije iskren

10.00 – 10.30 - crni dečko misli n@ tebe

10.30 – 11.00 - bit ćeš mu cur@

11.00 – 11.30 - sv@đ@

11.30 – 12.00 - crni dečko luduje z@ tobom

12.00 – 12.30 - prij@teljica ti nije povjerljiv@

12.30 – 13.00 - želi d@ hodate

13.00 – 13.30 - misli n@ tebe jer te j@ko voli

13.30 – 14.00 - povjerit će ti se

14.00 – 14.30 - mrzi te

14.30 – 15.00 - neočekiv@n uspjeh

15.00 – 15.30 - z@b@vlj@t ćete se

15.30 – 16.00 - netko v@m želi zlo

16.00 – 16.30 - vjer@n ti je

16.30 – 17.00 - sutr@ ćeš biti sretn@

17.00 – 17.30 - sret@n je dečko koji te voli

17.30 – 18.00 - pr@ti te sreć@

18.00 – 18.30 - sviđ@š se onom n@ kog misliš

18.30 – 19.00 - nik@d te neće z@borvviti

19.00 – 19.30 - s@mo tebe voli

19.30 – 20.00 - očekuje tvoju ljub@v

20.00 – 20.30 - smije od@ti d@ te voli

20.30 – 21.00 - s@mo se poigr@v@ s tobom

21.00 – 21.30 - ispunit će ti se prošli s@n

21.30 – 22.00 - sviđ@š mu se

22.00 – 22.30 - svnj@ te

22.30 – 23.00 - pokuš@v@ te z@bor@viti

23.00 – 23.30 - otk@či se od njeg@

23.30 – 24.00 - obož@v@ te

24.00 – 00.30 - k@že d@ te voli

00.30 – 01.00 - želi d@ z@uvijek ost@nete z@jedno

Linkići

Ružica
Matea
Đuky
Laura
Stipe
Kety
5 top naj,naj frendica
I v Y
Ana-Marija i Antonija
Mateja i Benjo
Miljenko
Fucking life
Luda Ogulinka
4 anđela
Crazy girl
Dobro pa loše
Metalac
Toca
Ledene male
Princess

Mala plava
Grizlich
Boli me dupe
Ivana-Marija
Marina i Željka
Sandra
My zootechno
Josipa
Matija

utorak, 08.04.2008.

Pjesme od Dinama



Create Yours @ NackVision


kad si sretan i kad želiš djelit sreću s drugima lupi mamića od pod, hura
-neka svatko pati što purger nije shvatit ćete to kasnije il prije
-ruke u zraku i sve se plavi pjesma se ori tribinama dok mreža se trese baklje se pale za pobjedu i slavu našeg dinama
-svi žele pobjede svi žele snove rijetko tko ih dobije dok purgeri postoje
-kada plavi stroj krene više ne zna stat volim tebe dinamo svi će zapjevat
-približava se jedan ludi dan tisuće boysa ko ludi slave opet je dinamo prvak države
-s dinamovog stadiona čuje se glas dinamo je najbolji i vječno će živjeti taj glas se čuje do najdaljeg mora jer najglasniji purger ostat ću do groba
-boj se bije bije dinamov se barjak vije
-ja sam djete purgerskoga roda plavu boju volim više od života svoga i život bi tebi dinamo dao toliko mi je modri šampione do tebe stalo
-šalove u ruke i zapjevajmo svi bad blue boys dinamo mi smo najbolji
-nek se čuje nek se zna da iz splita i rijeke grada dolazi torcida i armada gay parada
-dinamo sve sam ti dao srce i dušu i nije mi žao
-sa tribina čuje se glas kada plavi stroj u napad krene plava krv nam tečle kroz vene
-Bože jedno te molim kada umrem čuvaj ono što najviše volim
-svaki novi derbi novo bojno stanje razbili smo tovare sad ih je sve manje
-harat ćemo hrvatskom i raditi sranja nama idu pobjede vama strahovanja
-nema sile da nas spriječi nema lijeka da nas liječi
-moj dinamo da nije bilo tebe u životu mom ja pjevala ne bi, ne bi imala kom
-svi žele. ali nitko ne može kao mi dinamu biti odani
-mi smo spremni za dinamo sveti boriti se i umrijeti, dinamo će opet cvasti kad mamić ode s vlasti
-geni geni kameni boje nas se panduri, panduri panduri razbit će vas purgeri



Custom Glitter Text


Zbog Dinama nek me pljuju nek me stalno psuju i krv mogu moju piti al za Dinamo cu uvjek biti.

Ja te volim Dinamo za tebe moje srce kuca volim te više nego život više nego Maku do groba ću biti vjerna tvom barjaku.

Dok god kroz naše uske vene teku kapi plave krvi dok god plava mladost ne vene Dinamo će uvijek biti prvi.

Naša mlada srca plave su boje smisao našeg života pobjede su tvoje Zagreb cijeli tebe zna život bi dala ali tebe nikada.



Custom Glitter Text




O Bože, fala ti kaj purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da ste purgeri
Lijem krv, a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad čuje
To ja volim Dinamo

Ja volim Dinamo, samo Dinamo,
Života mog je sreća sva i ljubav najveća.

Imamo bekove, imamo halfove,
imamo forove, što daju golove!
Hoćemo golove, hoćemo pobjede,
hoćemo titulu, k'o prošle godine!

Zagrebačka zvona zvone,
da pozdrave šampione.
Šampioni plave boje,
prvaci su zemlje svoje!!!

Dinamo, mi volimo
i za njega živimo!
Bez njega ne bi bili sretni
jer on je ponos grada mog!

Noćas bit će nereda,
noćas bit će ludnica,
evo idu huligani,
zagrebačkih ulica!

Ajmo svi prijatelji moji,
ovu pjesmu zapjevajmo,
sa sjevera nek se ori,
najbolji je Dinamo!

Iz Zagreba nam grupa cijela
i krv nam plavo-bijela,
Hrvatske smo mi sinovi,
odani smo plavoj boji.
Uz Dinamo i uz Boga,
bit` ćemo do groba!

Slušaj sa sjevera kako dolazi,
mi ćemo ga jednog dana vratiti,
sa tribine zauvijek se čuje glas,
strpi se još malo doć će red na nas!

Tko ne voli, joj tko ne voli,
Dinamo sa Save.
Taj će otić, joj taj će otić,
razbijene glave!

Splite zašto plačeš,
reci mi zar su ti o nama pričali?
Noćas bit će samo mali neredi,
Splite zašto plačeš, reci mi.

Naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,
naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,
naprijed plavi lavovi,
vole vas vaši purgeri!
Ooo,ooo,ooo...

Bad Blue Boys, Bad Blue Boys, Bog i konjica,
neka živi Dinamo i majka Hrvatska!

Naprijed plavi, pjesma se ori,
bodri vas cijeli stadion,
tisuće srca,
sad za vas kuca,
jer Dinamo je šampion!
Ale ale,ale ale,ale ale...

Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!

Dinamo, Dinamo,
znaj da mi te volimo,
mi smo uz tebe,
mi smo uz tebe,
znaj da nema predaje!

Dinamo, moj Dinamo,
ja volim tebe jako!!!
Dinamo, moj Dinamo,
ja volim tebe jako!!!

Vjeruj nema života bez Dinama,
dao bih milijardu dolara,
za jedan sekund Dinamovog sjevera!!!
Ooo,ooo...

Ajmo purgeri,
dići ruke i ojevati,
pjesmom Dinamo bodriti,
naikad ne prestati!
Ajmo purgeri,
najjači smo baš najjači,
gdje je Dinamo tu smo mi,
Zagrebu odani!
Ooo,ooo...

Već dugo panduri, uprava nas mrze,
samo zato što volimo Zagreb i Dinamo.
Mi smo Bad Blue Boysi,
čuvari zagrebačke časti,
Katoličke Crkve i Hrvatske!

Znaj da te volim Dinamo ja,
i nek cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I opet će se naše pjesme pjevati,
i opet će se naše baklje paliti,
i nek cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...

Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon purgera vlada,
ja bit ću sa tobom,
i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!

Viju se zastave i naši šalovi,
Bad Blue Boysi su najbolji,
to će uvijek ostati!

Jaaaaa volim samo Dinamo, ja volim samo Dinamo,
jedina prava ljubav mi je on,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo,
jedina prava ljubav mi je on!

Dinamo,Dinamo, samo Dinamo,
najbolji je on, on je šampion...

Plavi, ajmo sada plavi,
ajmo sada svi,
ale,ale,ale,ale,ale...

I bez obzira na kaznu,
mi ćemo uvijek biti s njim.
Cijela Europa sad drhti
jer mi smo nezadrživi!

Došao je i taj dan,
umro je Partizan.
Umro je, umro je, umro je on,
neće biti šampion!

Dajte nam pive i parizera
jer mi smo navijači Zagreb Dinama!

Hajduče znaj,
svemu je kraj,
odlazi, više se ne vraćaj!

O, Isuse na nebesu,
daj pomozi plavom dresu,
plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse, mi smo tvoji!

Ići ćemo svuda s Dinamom,
nema veze gube il pobijeđuju,
mi smo uvijek tu!

Znaj da te volim Dinamo ja,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I naše će se pjesme opet pjevati,
i naše će se baklje opet paliti,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I neka moja pjesma tebi snage da,
Jer samo s tobom sretan bit ću ja,
I neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...

Išli smo sa tobom,
Svaki put daleko,
Tražili smo pobjede,
Nije važno kako,
Dali ste nam pobjede,
Dali ste nam snove,
Igraj igraj Dinamo,
Purgeri te vole,
Igraj igraj Dinamo,
Za pobjede nove,
Igraj Igraj Dinamo,
Purgeri te vole.

Muku muče da nas spriječe,
Spriječiti nas niko neče,
Dinamoooo, Dinamooo.

Dinamo Zagreb, Dinamo Zagreb,
Činiš me sretnim kad tužno je,
Ti stvarno ne znaš kolko te volim,
Dinamo Zagreb volim te ja.

Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!
Tučemo policiju,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
pobit/prebit ću ih sve!!!
Dina-dina-dina-dinamo hej,
Dina-dina-dina-dinamo hej.

Samo ti dinamo šampiooooone,
Život dat ću za tebe,
Samo ti dinamo šampiooooone,
Život dat ću za tebe,
La la la la la la&

Ruže su crvene,
Baklje su skrivene,
Slatka je muzika,
Al nije kao,
Volim te dinamooooo,
Ooooo ooooo oooo,
Volim te dinamooooo,
Ooooo ooooo oooo.

Ajmo svi purgeri mojiiiii,
Ovu noć zapjevajmoooo,
Sa sjevera nek se oriiii,
Naaajbolji je Dinamo,
Dinamo, Dinamo, Dinamo, Dinamo,
Je šampion, šampion, šampion



| CoMeNtIrAj (49) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.