About us...=)))

Ela
Ja sam Mihaela...sretan...a zovu me Ela...=)))
Imam 12 godina...(6.raz)thumbup
Živim u Crikvenici...
Bavim se...----> manekenstvom
---->idem na zbor
---->ples...
Volim...
---->čokoladurofl
---->sve svojee prijatelje/prijateljicee
---->ići na Zlarin
---->svoju simpucerek
---->my family
---->pjevanje, ples
---->zabavu...sve šta je OK!!
Ne volim---->zločeste ljude
---->sve ružne osobine
---->med
---->grahheadbang

SVAKO ljeto dolazim na Zlarinn...
tj. za svake praznike...hih
Pussaaa....kiss
by...Ela...wave


Karla
Hy, ja sam Karla...mah... zovu me Karlić
Imam 13 godina, 7. razred
Živim u Šibeniku...thumbup
Ela je moja rodica(sestrična)..sretan
Bavim se manekenstvom, pohađam školu stranih jezika "Lingua"
Volim sve što vole mladi..hahasmijehsretan
-svoje prijatelje i prijateljice.....pozz
-čokoladusmijeh
-pjevanje, ples tj.mjuzu, zabavu
-ići na ZLARIN( obožavam)sretanthumbup
-my family
-svoju simpu
Ali ne volim...
-zločeste ljudeburninmad
-gljive, sirnono

Ugl...
Ja sam- otkačena, za zabavu, smijehsmijeh
- ne ljutim se na svakojake glupostinamcorsretan


waveblablaLUCAsretanbelj

Hy ja sam lucija.......zovu me bićo....
iden u 5.a razred u os jurja šižgorića
živim u šibeniku
imam 11 godina
svaki san vikend u zlarinu sa svojim prijateljima i super mi je tamo

TRENIRAM: jedrenje

VOLIM: -svoju obiteljwink
-prijatelje sretan
-jedrenje
-spavanje
-matematiku
-zemljopis thumbup
-natjecanja
-kukce
-svoju simpukiss
-lanu jurčević pjeva
-čokoladu njami

A NE VOLIM:-lažljivcelaze
-hrvatski
-povjest headbang
-tehnićki
-ribunono
-bahate ljudeburninmadbang
gotovo!!!!!!!!!!!cryšmrc šmrc!!!!!!!!!!cry

pozz do idučeg posta!!!!!!!mahwaverolleyes


beljMATEAbelj :

E....ja san matea... svakako me zovu a i to nije važno...
iden u 6.a razred ušibeniku ( OŠ jurja šižgorića)
iman 12 ipo godina...
svaki vikend san na zlarinu i ode mi je supersretan
treniran jedrenje
iden na talijanski

volin: - NOGOMET (obožavan ga)
- JEDRENJE
- BON JOVIA
- SVOJU SIMPATIJUkiss
- OBITELJ
- ŽIVOTINJE
-SLATKIŠEnjami
-SVOJE PRIJATELJE
-TELEVIZIJU (nebi mogla živiti bez nje)nut
-TJELESNIheadbang
-HRVATSKUhrvatska
-SERIJE I FILMOVE
-POLITIKU
-MATEMATIKU
-BOKS:headbang
-MORE
: -LIZALICEfino
-SPAVANJEzijev
-MA VOLIN VEĆINOM SVE...naughtyyes


NE VOLIN: -UMIŠLJENE LJUDEtuzan
-ODBOJKU
-POVIJEST no
-BAHATE LJUDE mad
-GLAZBENIpjeva
-MRŽNJUpuknucu
-ŠKOLU......

A to bi bilo to.... valjda....

evo malo sličica od moga najdražega pjevača i najdraže grupe

JON BON JOVI (JOHN FRANCIS BONGIOVI) I BON JOVI

Bon Jovi


Bon Jovi


Bon Jovi



PUSSA............wave



Sayings





< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Opis bloga

Ljudi mojii...ovaj blog je oke ko i mi i ne želimo da se on prikazuje u lošem svijetu...
niti mi...Mi smo tu da pišemo postove...
i vas zabavljamo a kome se ne sviđa naš smisao za humor...go away...
Are you understand???? hehe=)))...
Eto...ja mislim daa je to kratko i jasno...=)))
Zato pussekii...svimaa...
I btw...Komentari su uvijek dobro došli...sam da znate...




Lako je zavoljeti
onog kog
si mrzio
ali teško je
zamrziti
onog
kog si volio


ljubav on fire

Možda je ludo da te
volim, možda ponizno
da za ljubav molim,
al jednog dana kad
shvatiš riječi moje,
saznat ćeš da si
izgubio nešto što je
zauvijek moglo biti
tvoje...!!


i miss you

Ako je život
škola onda je
osmrtnica
najbolja
diploma!



Iz prijateljstva
se rađa
ljubav
ali iz
ljubavi
nikada
prijateljstvo



Glitter Text @ Glitterfy.com

sretanŠala mala.....sretan
Idu dvije budilice ulicom.
Jedna navija, a druga prati
nogomet!!!


Idu dvije čačkalice ulicom.
I vide lilazicu i kažu
nu glavonje!!!!rofl


Idu dvije perilice ulicom.
Jednu zgazi auto, a druga
govori: Perilica dulje živi
uz calgon!!!!


Idu dvije igle ulicom.
Vide ježa i kažu ajme
mogli smo ici busom!!!



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Naši blogovi:
Karlin blog...=)))
Elin blog....=))))))))
Matein blog...:-))) Lucin blog.....=)))))))>

Naši blogovi s prijateljima...

Ela i njene dvije frendice
Ela i njena frendica...

Adrese posjetitelja i ljudi koe znamoo...

Nina...
Nato...
Liza...
Anna.....=))
Arijana


hi

Photobucket


--PPPPPPPP
--PPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP------PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP--PPP P
--PPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

------OOOOO
----OOOOOOO
--OOOO----OOO
--OOO------ -OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----O OO
----OOOOOOO
------OOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-------- ---ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZ ZZ


--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
---------ZZZ
---- ---ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ







četvrtak, 26.06.2008.

a evo van još i par mojih najdražih pisama...

naravno:
BORN TO NE MY BABY
od BON JOVIA!!!!




HAVE A NICE DAY
od BON JOVIA




LET ME TAKE YOU THERE
od Plain White T's.
PISMA JE PRELIPA.... =)
CILA SE RASTUŽIN...




LYING IS THE MOST FUN A GIRL CAN HAVE WITHOUT TAKING HER CLOTHES OFF
(predug naslov pisme)
od PANIC AT THE DISCO




TO BI BILO DOSTA PISAMA...
ALI NIJE DOSTA BON JOVIA...
SLIKA...
bon jovi
-bon jovi-

jon bon jovi 80'
-jon bon jovi u 80-ima-


Bon Jovi


Bon Jovi
-bon jovi-

Bon Jovi
-bon jovi-


i kommaj te nas....
pliz....
bye-bye
pozz
=)
i dođite na moj blog
(pritisni)

by: matea =)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.