ej....


Uf.... kak je teško ovih dana u školi... Profesori saaaam ispituju... užas, živi užas... Ah eto... kaj da vam pišem....

Opet sam promjenila dizajn.... ovaj mi je ružan. Stvrn neznam zakaj sam ga stavila....

STVARNO NEZNAM O ČEMU DA PIŠEM... dosadno mi je... sutra imamo test iz matematike i moram učit. Zamisli, moram UČIT matiku. Ne vježbat nego UČIT... jadno

Stvarno jadno...
Groooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooozno...

12.06.2007. u 18:14 | 13 Komentara | Print | # | ^
  • <$TekstKomentara$>

    | <$AutorKomentara$> | <$DatumKomentara$> u <$VrijemeKomentara$>


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



reci il šuti zauvijek

This is...

Moj moj i samo moj blog!

my links

:-DoDo
Mirjana
Jakov
Roman10
moj razredni blog Akači forever

o meni...
a eto, zovem se ivana, prezime nećete dobit, volim...dečke(lol)...imala sam ja već puno blogova, ali mi se nije dalo pisat, ali obećajem...ovaj ću pisat...
mein frendice su dora, sara, miki, kiki, nika i petra(ne tvoja dodo)
frendovi: puno njih...e da obožavam red hot chili peppers!!!! i zato ćete možda vidjeti puno njihovih slika...

moja abeceda (sam da znate pišem ono kaj mi prvo padne na pamet)

a-auto
b-barbika
c-crvena
d-Dora, moja best frendica
e-eskim
f-faca
g-grah (uopće ga ne volim jest)
h-huker (kurva za one koji neznaju)
i-ivana(hihihihihihi)(ja se zovem ivana za one koji ne znaju)
j-jakov
k-klackalica
l-luna (na šmimkerskom kurva)
lj-ljuljačka
m-mirjana, martina (moja sestra)
n-novo
nj-njihalica
o-opera
p-prst
r-radio
s-slušalica
š-štuka
t-telefon (u zadnje vrijeme imam nove ideje za izgled telefona)
u-ulica
v-vreča
z-zagreb
ž-žig

eto, znam da je jadno, ali imaju svi pa moram i ja