njnjnjnjnj


Oprostite kaj vam se nisam dugo javljala. Al stvarno nisam dugo…

Jučer sam bila Tuheljskim toplicama! Ajme kako je tam dobro!!!! Stvarno je predivno! Ima ko neki bazen u koj se ulazi ko u more i onda ti puštaju OOOOOGGGGRRRRROOOOMMMMNNNNNE valove! Stvarno je super!!! I, da… Srela sam Jakova!!! Ali se nismo baš družili jer smo se sam dva puta sreli…

Da… eto nikaj više…. Mislim nikaj više vam nemam za reć…. Mislim nikaj više vam neam za reć općenito….

Bok
Bok
Bok
Bok
Bok
Bok
Bok
Bok
.
.
.
.

08.06.2007. u 12:25 | 8 Komentara | Print | # | ^
  • <$TekstKomentara$>

    | <$AutorKomentara$> | <$DatumKomentara$> u <$VrijemeKomentara$>


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



reci il šuti zauvijek

This is...

Moj moj i samo moj blog!

my links

:-DoDo
Mirjana
Jakov
Roman10
moj razredni blog Akači forever

o meni...
a eto, zovem se ivana, prezime nećete dobit, volim...dečke(lol)...imala sam ja već puno blogova, ali mi se nije dalo pisat, ali obećajem...ovaj ću pisat...
mein frendice su dora, sara, miki, kiki, nika i petra(ne tvoja dodo)
frendovi: puno njih...e da obožavam red hot chili peppers!!!! i zato ćete možda vidjeti puno njihovih slika...

moja abeceda (sam da znate pišem ono kaj mi prvo padne na pamet)

a-auto
b-barbika
c-crvena
d-Dora, moja best frendica
e-eskim
f-faca
g-grah (uopće ga ne volim jest)
h-huker (kurva za one koji neznaju)
i-ivana(hihihihihihi)(ja se zovem ivana za one koji ne znaju)
j-jakov
k-klackalica
l-luna (na šmimkerskom kurva)
lj-ljuljačka
m-mirjana, martina (moja sestra)
n-novo
nj-njihalica
o-opera
p-prst
r-radio
s-slušalica
š-štuka
t-telefon (u zadnje vrijeme imam nove ideje za izgled telefona)
u-ulica
v-vreča
z-zagreb
ž-žig

eto, znam da je jadno, ali imaju svi pa moram i ja