dOsAdNO jE MenI U žIVotU


Danas se dogodilo nekaj stvarno bzvz…bang cijeli razred se posvađao. Ma bolje bi bilo da kažem da su se posvađale cure i dečki. Da to je definitivno bolje. I to se dogodilo zbog našeg razrednog bloga.
Dakle ovo se zbilo:
Mi lijepo otvorimo naš razredni blog i sve je super. Nika napiše tzv. abecedu. I još je uvijek sve kul. Ali onda tu nastaje problem. Nekom od dečkiju se ta abeceda ne sviđa i, nisam sigurna jel Omer ili Roman, ali uglavnom neko kaže ajmo mi izbrisat njihovu abecedu i napravit našu!!! E, onda naći oni lijepo obrišu našu abecedu i napišu neku novu i JADNU, a nisu nas niti pitali dali mogu obrisat našu. E i onda se mi cure lijepo dogovorimo da ćemo promjeniti tu abecedu ali naravno i lozinku. E onda nama dečki tu počnu nekaj srat da kak smo to mogle, da to nije samo naš blog… i tak to… e onda tu počinje jedna svađa. Dakle zapravo se samo Dora svađala sa dečkima. Go girl!!! Dakle neznam dali smijem dalje pričati jer neznam dali svi moru saznati za ovo koje bi trebalo sljediti. So I keep my mouth close, all you hear is: mmmmmm, gotta button my lips or tihe truth don't slips,yeah, mmmmmm gotta beep out and I really wanna sohut, ups! Did I say it out loud did you find out? Dobro daljnji tekst se ne odnosi na ovu temu…

Mislim da mi je ovo najduži post ikad!!! Wow!!! Uspjela sam napraviti DUGAČAK POST!!! Ovo je velik događaj za mene!!!naughty

Ajde pozdravljam vas sve!!!wavewave

31.05.2007. u 19:09 | 4 Komentara | Print | # | ^
  • <$TekstKomentara$>

    | <$AutorKomentara$> | <$DatumKomentara$> u <$VrijemeKomentara$>


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



reci il šuti zauvijek

This is...

Moj moj i samo moj blog!

my links

:-DoDo
Mirjana
Jakov
Roman10
moj razredni blog Akači forever

o meni...
a eto, zovem se ivana, prezime nećete dobit, volim...dečke(lol)...imala sam ja već puno blogova, ali mi se nije dalo pisat, ali obećajem...ovaj ću pisat...
mein frendice su dora, sara, miki, kiki, nika i petra(ne tvoja dodo)
frendovi: puno njih...e da obožavam red hot chili peppers!!!! i zato ćete možda vidjeti puno njihovih slika...

moja abeceda (sam da znate pišem ono kaj mi prvo padne na pamet)

a-auto
b-barbika
c-crvena
d-Dora, moja best frendica
e-eskim
f-faca
g-grah (uopće ga ne volim jest)
h-huker (kurva za one koji neznaju)
i-ivana(hihihihihihi)(ja se zovem ivana za one koji ne znaju)
j-jakov
k-klackalica
l-luna (na šmimkerskom kurva)
lj-ljuljačka
m-mirjana, martina (moja sestra)
n-novo
nj-njihalica
o-opera
p-prst
r-radio
s-slušalica
š-štuka
t-telefon (u zadnje vrijeme imam nove ideje za izgled telefona)
u-ulica
v-vreča
z-zagreb
ž-žig

eto, znam da je jadno, ali imaju svi pa moram i ja