heLow..o5..=)).. - .Rock SmajliČ. =]. ^^. - Blog.hr

nedjelja, 03.05.2009.

heLow..o5..=))..

heey..ewo i mene..imam wam puno toga za reci.. owaako..imaam new dizz..meni je fuLL cutie..bas je fora.. jucer sam biLaa od mog frenda na krizmi.. bas je biLoo foraa & frendice su mi tam isto biLee..biLi smo u restoranu bLizu mene mog frenda i njegoowe sis frendice..tamo swi blizu ziwimo.. ii tak bili smo do 00:15 jos poslije kod njih domaa..da barr smo biLi duzee..uopce mi se niee spawalo a digla sam se u 8:35..tak ness..ajmo sad na moj post tj. o cemu sam htjela pisaaat.....

owak.. : malo cu u owom postu pissat ne o nekim my stuff nego o prijateljstwu..to je jako bitna stwar jer ak nemas prijatelja blizu sebe stwrn ti je tesko.. mojaa frendica..nekad mi je frendica nekaad..ne..ehh..necu bass rec koja jer smo sad dobre..frendice..to se dogodilo kad sam se s par cura poswađala tada jos my naaj frendica je stala na njihovu stranu..a..onda sam pukLaa..alii samo sam goriLa iznutra , izvana nisam htijela pokaziwat..taj bijes..zato jer toj mojoj tad ne naj frendici nisam htijela pokazat da mi je kriwoo..negg..da imam jos frendica koje su bile na mojoj strani..da mi niee onda bilo staLo do njee..jer ona je inace onaak..nie bas prawa frendica..kad joj kazes da ti ness treba..onako rekla bi pa neznam.. bas...i tak al dobro ona je inace onakwaa..nie bas naj naj naj.. ali mislim nije ona losa..isto je tako dobra prijateljicca ali to sam htjela rec ima i boljih..samo da owo nitko krivo ne shvati..jer ne mislim nis lose o njoj...Maloo sad sawjeta..ako se posvađate s nekom naj frendicom ako wam je the best ono <3333333333333333333 nemojte niti mislit dali joj se morate ispricat. samo joj se ispricajte primila to ona ili ne ali wjerujte mi olaksat ce te si dusu..a ona ce se ipak malo grist sto niee..primila wase prijateljstwoo.. Swi mi wolimo biti u drustwu..mislili mi to ili ne..zato nemojte se druzit samo s jednom frendicom druzite se sa swima jer ako tu jednu frendicu izgubite necete wise imat..kogaa.. NA POST O PRIJATELJSTWU POTAKNULA ME the P.. u linkichima..jee..

Danas.. izgleda da ce mi biti maloo dosadnoo neznam sta da radimm..ughuhh..xD..hepii Praznik Rada za zakasnjenjem!!!...hh..xDxXD.. smijeh neznam zaas takk maLoo komate..alii KOMAJTE SAMO AKO PROCITATE POST... thanks.. sutra weec skoLaa..nee... =((
x((((.. nadam se da wam se svidio posst... my new dizz by RUBY design stawljeno u box-su pos linkichekad smo kod kommowa..pls nemojte ostavljat komsse..npr..5 , 4, 3,2,1 kiss..mwa..malo kommajte blog..i tak..jer skoro je proslo 1 mjesec nisam skupila ni 100 komsa..pa..pls..ewo par linkowa my najj songs.. = Klick.. KLIKICH kliicckk more klik klik kliiiiiKKk Kliikk the best

PS imaa..3..pjesme od beyonce u linkichima pa cu stawit njenu slikuu...ona je The best..

Image and video hosting by TinyPic

mwaa...see..ya...=)))..


11:10 | Komentari (136) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.