< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




Helou piplovi...

  

Ej ljudi moji.... Evo mene nakon dužeg vremena. Bila sam promjenila naziv bloga, pasword, korisničko ime, ma u biti sve.... Dok nisam dolazila, posvetila sam se malo facebooku, tulumarci i u tom vremenu zaboravila lozinku... Eh da... To samo ja mogu.... Našla sam na kraju sve te podatke u historyu na kompu od Tomija.... ole.... wee...belj

Kod nas je sve po starom, volimo se, uživamo i tako... Nema ništa novog....nono

Neću puno pisati jer sam se samo htjela kratko javit i obavjestit vas da i dalje postojimo i da smo živi i zdravi...
Jedva čekamo uskrsne praznike. Isplanirali smo si već sve. Dogovorila sam se sa frendicom i njenom sestrom da idemo u "planine" (ne sad doslovno).... Idemo van Zagreba, Gorski kotar u kuću iznajmljeno jer je tamo dosta zastupljen agroturizam. Cesta je udaljena 2km, dućani su blizu, apoteka, a u biti nismo u gradi već na periferiji.... i Naravno, samnom ide i moja ljubavcerek Nikud bez njega... Možda će se malo teško snać s nama kokošima ali već ćemo nać tema za čakulanje. Mi isti smo bili zajedno na Zečiću u Zagrebu i bilo nam je super.

Valentinovo je prošlo. Jučer sam se tek našla s dragim i dobila sam prekrasnu malu ohidejicu i čokoladu... Baš me iznenadiocerek Ljubač moj mali.... Cijelu večer smo zajedno ležali i pričali, smijali se i malo plakali (mislim ja), tješili se i shvatili da bez obzira na sve jedan bez drugoga ne možemo. U svađi kad nas nešto naljuti i odgurne od drugoga u istom trenutku neda nam da prekinemo jer nas opet nešto vuče jedan drugome. Neznam kako da to opišem. Jedan i drugi sad znamo sve od početka, nema više nikakih nepoznanica, a niti pitanja. Sve je jasno, a ja ću se potrudit da ne uranjujem previše sa svojim zaključcima.
Sretna sam nakon dugo dugo vremena. Potpuna sam i bez ikakvih sumnji. Imam volje za svakim novim danom, nedam nikome i ničemu da me uništi i sruši, iako je škola na dobrom putu bila. Bitno je da sam zdrava, i ja i moj maleni, i da imamo jedan drugoga u tuzi i bolesti. Ništa nije ljepše od voljeti i biti voljen.no

Moja ljubav je sad na poslu, i evo pričamo na msnu.... Jako mi fali iako smo se prije skoro nekoliko sati rastali. Jedva sam izašla iz njegovog stana i zagrljajacry
Ali evo, sretna čekam sutra jer znam da će doći po mene pred školu.... weerofl (hoćeš li?) hihi...
Ovim ga putem obavješatavam da mi jaaaako fali, da ga jedva čekam vidjet i dat mu pusucerekkiss




Ne daj da vjetrovi ludi izbrisu sjecanje na nas
I medju ljudima tudjim pokusaj da prepoznas moj glas
Prkosi svemu mila svemu sto donosi zlo
Ne daj da nitko donese nemir srcu tvom

Prkosi munji gromu i oluji
Kad zele da mi izbrisu ime
I kada cijela vijecnost prohuji
Sjecaj se ne zaboravi me ne zaboravi me

Ne daj da snjegovi bijeli zametnu medju nama svaki trag
I kad drugi drugcije zele sjeti se da bio sam ti drag
Prkosi svemu mila svemu sto donosi zlo
Ne daj da nitko donese nemir srcu tvom

Cekaj me na dalekoj stazi gdje lipa stara mirise

Pokazi da ne mogu nista vjetrovi oluje i kise
Prkosi svemu mila svemu sto donosi zlo
Ne daj da niko donese nemir srcu tvom.




To je bilo sve od mene, nadam se da će slijedeći post doći u manjem vrememu od ovoga.... Vs evas pozdravljam....

P.S vidjela sam da ima puno mojih "blogovskih prijateljica" koje su zaljubljene i uživaju u ljubavi.... Jako sam sretna zbog njih.... Volite se i čuvajte svoje ljubavi.....

Pusa svima....kiss


nedjelja, 17.02.2008.

17.02.2008. u 15:24   |   4 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>