4ever_best

08.03.2008., subota

You never did give a damn thing honey but I cried, cried for you and I know you wouldn't have told nobody if I died, died for you...

Ey!...Evo i ja pishem new postek... Evo u zadnje vrijeme se nekak ludo osijecam...ne cijelo vrijeme al' ajmo rec vecinu vremena... Eto...i 43 komentarcheka u predhodnom postu...ma dosta je to meni... i tak ja pishem new post kad nemam sta drugo radit... lol ... Neda mi se vise komentirat po blogichima a ak ne kommam ne dobijem komentare i eto...43... Evo ja sam odlucila uzet jednu stafetu pa ko oce nek si uzme...tj. imam zabranu kopiranja pa mozete uzet od ove cure...al ja sam inace vidjela tu stafetu kod ove cure... Evo:


Koje je ime upisano u tvom rodnom listu?
Mia

Nadimak?
...nemam ga bas...

Koliko će biti svjećica ove godine na tvojoj rođendanskoj torti?11...

Koja ti je najdraža životinja?

sve osim kukaca i paukova....

Koje su ti boje oči?
Smeđe

Koje ti je boje kosa??

Plavo – smeđa...ajmo rech blond...

Imaš li negdje na tijelu piercing??

Nemam

Imaš li negdje na tijelu tetovažu?
Nemam....

Koje su ti boje čarape?
Trenutno roze...

Imaš li sretan broj?
Nemam bas...Al' ak bas moram izabrat to je 4

Gdje bi voljela putovati?
Po cijelom svijetu...nemam odredeno mjesto...svako je na svoj nacin kul

Omiljeni film??

Step Up, Aquamarine, ....i puno njih jos...

Omiljeno mijesto za odmor?
Moja sobaa, ...

Omiljeno jelo??
Sladoled, a od ovih konkrentnih tjestenine....

Da li neki dan u tjednu posebno voliš??

Subotu... Nema skole, cijeli slobodni dan...shopinng!...

Što u zadnje vrijeme najviše od pjesama slušaš?

Od Taylor Swift (nju u zadnje vrijeme slusam): Cold As You, I'd Lie... Onda od Britney Piece of me, Justin Timberlake Sexyback...onda dobar mi je jedan sad narodnjak Aspirin od Seke Aleksic...itd.

Koju pastu za zube koristiš??
Pa trenutno Akvafreš...lol

Omiljeni cvijet?
Neznam sad....Ne razumijem se ja bas u cvijetove =)

Koji fast-food restoran najviše voliš?
Mc`donalds...

Omiljeno pice?
Ledeni čaj, sokovi...mrzim sve gazirano!!

Kako si izgledala kad si imala 10 godina?
Sad ih imam....i...super izgledam! Salim se...pa valjda dobro =)

Od koga si dobila zadnji mail?
Od Aide...moje frendice

U kojem bi dućanu voljela imati karticu od 75 % popusta?
pa...u Urban Republicu, Sisley – u, ma.. u svakom!

Šta radis kada ti je dosadno?
Dopp se na msn – u il' na mobitelu...

Kako reagiraš (na ljute situacije)

don't know....

Koji od tvojih prijatelja živi najdalje u km?
U Makarskoj....valjda...to vam je tam kod Splita...

Što je trenutno najbolje u tvom životu?
E neznam to tocno....sve je ok...

Koliko je sati u ovom trenutku?
22:43

Čokolada ili vanilija??
Čokolada...iako i vanilija je dobra...al ipak...

Ljeto ili zima?
ljeto...

Toplo ili hladno??
Toplo-hladno, vise toplo al ne prevruce...

Crno ili rozno??

Obadvoje...mozda ipak vise crno....

Narodnjaci ili metal?
Narodnjaci...

u Motor ili auto??
I jedno i drugo

Koja ti je najdraža boja?
Crna, crvena, roza.....skoro sve!

Kakve ljude voliš?
Iskrene, zabavne,....Ugl. da su jednostavno ok!

Što misliš o petku 13-om?
Nista...

Da li si praznovjerna?
pa...ne bas...valjda...



Eto to je ta stafethica a sad cu vam stavit ove pjesme od Taylor Swift - Cold As You i I'd Lie jer su mi super pjesme fkt! I eto to je to svima kissichi i poZzek......BY!


Cold As You


evo posto nema spot imaju ove neke lutke...lol...vazno da cujete pjesmu!

A nemogu vam nac od I'd Lie...pa nista....
By!

- 22:22 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LiNkIcHi