Komentari On/Off

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni i mojim frendovima

Za početak dobro došli u majmunski svijet jednog gimnazijalca!
Ovo je blog općenito o mom životu,prijateljima, događajima koji su mi ostali u pamćenju i ludorijama iz škole! Usput pregledajte cijeli box do kraja... ima zanimljivih stvari... Uživajte!!

...Majmun koji ovo sve piše...
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Iva...

Name:
Antonio
Age: 16
Location: soba u Lipiku
Friends:
Mario, Njež, Lux, Ana, Beta, Riana, Tamić, Goga, Nina, Pavle, Koli, Ivona...
School: 2. gimnazije
Family: Mum,dad i brat
E-mail: mladi-majmun@hotmail.com (ujedno i msn)

Free Website Counter
Free Website Counter

Mladi majmun


Slike mojih frendova...

Chetnic-Mario moj best frend... tu na ovoj slici mi izgleda ko četnik...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Efa i Ena- s njima sam se skompao prije tjedan-dva i super smo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina,Mario i ja-jedna od subota
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea-my frend...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Mario-naslikavanje pod hrvatskim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva-frendica... na ovoj slici je ispala super...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Goga-opaljena do jaja.. slikano kod Marija na tulumu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i jäger-na mariovom tulumu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Beta-Mariov tulum
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Beta-jedna od best frendova...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana-best frenda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luka-frend sa spaljenim smislom za humor...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario-fensi, to smo se naslikavali pod geografijom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario-također pod geografijom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mariana-glavna šminkerica u razredu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Koli i ja-u disku
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina i ja-jedne subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina,Iva i ja-ispred kafića
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Njež-jedan od best frendova
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina-frendica iz raz...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja u Mariovom kaputu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea i ja-subota u malo opitom stanju...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario,Ana,Tea i ja-Anin rođendan...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja na klupi-kao James Bond sam ispo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Mario-opet glupiranje na geografiji
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tamara-kirurginje, secirali smo lignje...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj izvaljene fore:
-Svašta se može skinut! (by:profa iz talijanskog)
-Olakšamo se mi na nekom drugom mjestu! (by:profa iz etike)
-Imate vi još puno nečistih mjesta (by:profa iz hrv.)
-Zalizala se koda živi sa kravama! (by:Laki)
-Na jedi,dabog da se uneredio (to znači usro)! (by:Žikina dinastija)
-Pravi si zrakoprc! (by:neki čovjek)
-Ponašaš se ko prvoklasna luđakuša! (by:neka žena)
-Ovaj će si razvalt čmar prstima! (by:Ana)-Jebemu bolesnu Sunčicu! (by:Filip)
-Kesiš se koda te neko oplodio! (by:Riana)
-Izgledaš ko nomadski stočar sa Kosova! (by:Mario)
-Koda ste s devama odrasli! (by:Bubi <=profa)
-Našiljt ću te na crkveni toranj! (by:Matea)
-Razbacuje se ko đubre u proljeće! (by:Mirna)

=>Oprez ovi vicevi nisu za srčane bolesnike, jako su morbidni...

INFARKT, Ma kakav god on bio od SRCA je!

Tri najtanje knjige na svijetu:
- Albanski telefonski imenik
- Cesko gradansko pravo
- Srpska junacka djela

Znate li kako je nastao Isus?
- Pa, da oprostite na izrazu,
j... mu Bog mater!


- Mama, mama, tata se ispovraćao po stolu!
- I sta onda sine?
- Sestra uzima najveće komade!

Sto je to malo smeđe i grebe po staklu?
Beba u mikrovalnoj.
Koja je pouka ovog vica?
Režite djeci nokte.


Sto bi sad radila Lady Di da je živa ? Grebala po lijesu .

Sin:Mama, mama zaklao sam djeda !
Mama:Idiote, pa još imamo pola bake u hladnjaku !


-Mama, mama, ali ja ne volim baku!
-Pa ostavi je onda sa druge strane tanjura

=>Meni jedna orginalna pjesma,al nažalost nemam preradu,tehno verzija je bolja...

Alice Cooper-Pison
Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, Im caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison, yeah
I dont want to break these chains
Poison, oh no
Runnin deep inside my veins,
Burnin deep inside my veins
Its poison
I dontt wanna break these chains
Poison




utorak, 29.05.2007.

Nacionalni ispiti...

Eh nacionalni ispiti... pišemo ih sutra i peksutra... iz hrvatskog i matematike... kad su nam rekli pravila skoro sam pao u nesvjest... TRI sata moramo sjedit i ŠUTIT... to je jednostavno nemoguće... Eh da moram reć da su se perverzije vretile u moj život... jedno vrijeme je bila mala stanka no sad sam PERVERZNI STROJ... hehe...

Moram napomenut da smo ja i Ivona još uvijek zajedno... jejeeee... sutra će nam bit TRI TJEDNA... eh da moram reć i da Matea nije prošla na primjenjenu u Zagrebu... baš mi je žao... sad će morat ić u ovu školu koju uopće ne voli...

Inače život ide...sve je OK... baš sam jučer piso zadaćnicu za hrvatski... tema nam je bila "Virtualni svijet je za siromahe,bogati su ostavili stvarnost za sebe"

Tko se hoće dopisivat mailom... (inače dosadno mi je...) => zanee@net.hr

Sad ću stavit malo slika iz italije od naše profesorice i neke naše...od mojih frendova...

=>Mislim da ste već primjetili naše majce...ono u sredni je profesorica... hehe...
Image Hosted by ImageShack.us

=>Naša profesorica sa cvijetom koji je kupila... stvarno je ko malo dijete...
Image Hosted by ImageShack.us

=>Luka (čitaj: Đovan-Benđžamin)
Image Hosted by ImageShack.us

=>Ana (čitaj:Maria Mastiod)
Image Hosted by ImageShack.us

=>Beta,Ana i Katarina (čitaj: Tamara)
Image Hosted by ImageShack.us

=>Mario (čitaj: Klauš)
Image Hosted by ImageShack.us

=>Slika moje cure
Image Hosted by ImageShack.us

Eto to je to...idem...



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.