Komentari On/Off

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni i mojim frendovima

Za početak dobro došli u majmunski svijet jednog gimnazijalca!
Ovo je blog općenito o mom životu,prijateljima, događajima koji su mi ostali u pamćenju i ludorijama iz škole! Usput pregledajte cijeli box do kraja... ima zanimljivih stvari... Uživajte!!

...Majmun koji ovo sve piše...
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Iva...

Name:
Antonio
Age: 16
Location: soba u Lipiku
Friends:
Mario, Njež, Lux, Ana, Beta, Riana, Tamić, Goga, Nina, Pavle, Koli, Ivona...
School: 2. gimnazije
Family: Mum,dad i brat
E-mail: mladi-majmun@hotmail.com (ujedno i msn)

Free Website Counter
Free Website Counter

Mladi majmun


Slike mojih frendova...

Chetnic-Mario moj best frend... tu na ovoj slici mi izgleda ko četnik...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Efa i Ena- s njima sam se skompao prije tjedan-dva i super smo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina,Mario i ja-jedna od subota
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea-my frend...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Mario-naslikavanje pod hrvatskim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva-frendica... na ovoj slici je ispala super...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Goga-opaljena do jaja.. slikano kod Marija na tulumu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i jäger-na mariovom tulumu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Beta-Mariov tulum
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Beta-jedna od best frendova...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana-best frenda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luka-frend sa spaljenim smislom za humor...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario-fensi, to smo se naslikavali pod geografijom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario-također pod geografijom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mariana-glavna šminkerica u razredu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Koli i ja-u disku
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina i ja-jedne subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina,Iva i ja-ispred kafića
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Njež-jedan od best frendova
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina-frendica iz raz...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja u Mariovom kaputu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea i ja-subota u malo opitom stanju...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario,Ana,Tea i ja-Anin rođendan...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja na klupi-kao James Bond sam ispo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Mario-opet glupiranje na geografiji
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tamara-kirurginje, secirali smo lignje...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj izvaljene fore:
-Svašta se može skinut! (by:profa iz talijanskog)
-Olakšamo se mi na nekom drugom mjestu! (by:profa iz etike)
-Imate vi još puno nečistih mjesta (by:profa iz hrv.)
-Zalizala se koda živi sa kravama! (by:Laki)
-Na jedi,dabog da se uneredio (to znači usro)! (by:Žikina dinastija)
-Pravi si zrakoprc! (by:neki čovjek)
-Ponašaš se ko prvoklasna luđakuša! (by:neka žena)
-Ovaj će si razvalt čmar prstima! (by:Ana)-Jebemu bolesnu Sunčicu! (by:Filip)
-Kesiš se koda te neko oplodio! (by:Riana)
-Izgledaš ko nomadski stočar sa Kosova! (by:Mario)
-Koda ste s devama odrasli! (by:Bubi <=profa)
-Našiljt ću te na crkveni toranj! (by:Matea)
-Razbacuje se ko đubre u proljeće! (by:Mirna)

=>Oprez ovi vicevi nisu za srčane bolesnike, jako su morbidni...

INFARKT, Ma kakav god on bio od SRCA je!

Tri najtanje knjige na svijetu:
- Albanski telefonski imenik
- Cesko gradansko pravo
- Srpska junacka djela

Znate li kako je nastao Isus?
- Pa, da oprostite na izrazu,
j... mu Bog mater!


- Mama, mama, tata se ispovraćao po stolu!
- I sta onda sine?
- Sestra uzima najveće komade!

Sto je to malo smeđe i grebe po staklu?
Beba u mikrovalnoj.
Koja je pouka ovog vica?
Režite djeci nokte.


Sto bi sad radila Lady Di da je živa ? Grebala po lijesu .

Sin:Mama, mama zaklao sam djeda !
Mama:Idiote, pa još imamo pola bake u hladnjaku !


-Mama, mama, ali ja ne volim baku!
-Pa ostavi je onda sa druge strane tanjura

=>Meni jedna orginalna pjesma,al nažalost nemam preradu,tehno verzija je bolja...

Alice Cooper-Pison
Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, Im caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison, yeah
I dont want to break these chains
Poison, oh no
Runnin deep inside my veins,
Burnin deep inside my veins
Its poison
I dontt wanna break these chains
Poison




srijeda, 02.05.2007.

Lažu te...

Evo me ljudovi... došo sam kuć... jučer u pol 9 ujutro... bilo je zaaakooon....
Zabavio sam se ko nikad.... (malo lažem).... Eto.... da počnmo sa pričom...
Dakle,skupli smo se u 12 na busnoj... Ivana i Ines su dopratle Gelešića... Ivana je "malo " previše popila... pa je pričala bedastoće i stalno se smijala...Onda je jedna cura došla i rekla da se njena frendica napla... a ta cura je s nama trebala u italiju... napla se i propustila Italiju.... nek joj bude krivo...u busu smo bili do pol 9... tad smo došli u Longarone... Slovenci su nas začudo pustili preko granice odma,prošle godne kad sam išo u Italiju smo čekali skoro 1 vramena da nsa puste.... Inače Longarone je grad koji je imo hidroelektrane i branu između dvije planine... Longaronci su htjeli proizvest što više energije i ond se voda digla i val je potopio cijelu dolinu u visinu od 20 metara... zbog toga je tamo sagrađena crkva u obliku noine arke...
Image Hosted by ImageShack.us
Išli smo u muzej, gledat kak se potop dogodio i ostatke koji su skupljeni iz potopa... U muzeju smo svi pouzimali fascikle... neki čak i po osam... onda smo išli na ručak u Cortinu D'Ampezoo. Beta (čitaj: Saveta), Luka (čitaj: Đovan), Ana (čitaj: Marija) i Ja (čitaj: Amadeuš) smo otišli na pizzu... prvo smo se trebali sporazumt s konobarima... to je Luka obavio... no kad smo se namučli stigla je pizza i ženska (čitaj: konobarca) nas pitala: "odakle ste?" mi ostali paf... pa ona priča hrvatski ...saznali smo da je iz Bosne... ženska je super... nije nam naplatla coperto, inače kod njih se naplačuje 2 eura posluživanje (pribor...) al ženska nam nije naplatla... poslje smo ošli lunjat i našli vinoteku... kupli smo dve litre vina za navečer... poslije smo krenli na jedno jezero u planinama,Misurinu... putem smo vidli snjega... i naravno ošli smo se grdudat... nemoš vjerovat vruće, mi u kratkim rukavima... kad ono snjeg... noge su mi do koljena bilie mokre...mogo sam ocjedit svu vodu... zakooonn... no onda smo ošli u Belluno i... da vam iskreno kažem ni nesjećam se šta smo radli u Bellunu... navečer smo ošli u hotel (čitaj: samostan), inače bili smo kod časni... al je bilo fora... cijelu noć se partijalo kod mene i Luke u sobi... ktarinu (čitaj: Tamaru) je malo deknilo vino pa se stalno cerla i nudla nam svoje snedviće sa "bijelom" majonezom... Tea se sam kesla... ja sam valjo gluposti i tak.... naravno i pušlo se... probo sam pušt i trave... ana donjela rizle i trave... malo mi se zmantalo.... slavli smo na balkonu... stavli deke... i donjeli sve za jest i pit... onda smo odlučli snimt spot na pjesmu Šteta što je kurva... ja i Njež smo bili prateći vokali.... acure su pjevale... Kata je skoro opala sa ograde kad nas je snimala... Širac nam je pokvario zabavu jer se napio pa je stalno neš srao... poslje je došo u ophodnju profa i pito jel se neko napijo... mi rekli da nije i ošo on dalje...e da... drugi dan smo išli u Gardaland budli smo se u 7 a legli spavat u 5... hmmm da... prvo smo 5 sati putovali do Gardalanda... promet je bio katastrofa... no kad smo došli odma smo odjurli unutra... na slobodnom padu smo čekali 40 min za red... na blu tornadu smo čekali 1 i pol na red... al se isplatlo... prvo sam mislio da ću crknit al je bilo zakooon... da išli smo i na onaj što te diše i okreće... malo su sve preuredli od prošle godine u Gardalandu... išli smo i u piramidu,na flying island.... i stajali smo u redu za onu velku ljuljačku 30 min. i počen kiša ljevat... mi brzo bjež iz reda... a bili smo skoro na redu... kad ono kiša prestane,htjeli smo se svi ubt... ja, Beta i Ivona smo prešli cijeli garadalan 3 puta uzduži popreko... kad smo išli kuć skrenli smo u Veronu...E to nije normalo svi deči nose roza majce.... AAAAAAAA.... i prošle godne su nosli roza mejc,al sad stvarno Svi nose... to nije normalno... ipak bilo je super... smijali smo se i tak...
Evo malo slika iz Gardalanda...
-Drvo-kuća strave za klince...
Image Hosted by ImageShack.us
-Brodway theatre
Image Hosted by ImageShack.us
-"Vlakić"-inače ko nije zno vozi te naglavačke
Image Hosted by ImageShack.us
-4D avantura
Image Hosted by ImageShack.us
-Hmmm... da (mislim da obješnjenje ne treba)
Image Hosted by ImageShack.us
-Maskota Gardalanda
Image Hosted by ImageShack.us
-Slobodan pad
Image Hosted by ImageShack.us
-Blu Tornado....
Image Hosted by ImageShack.us
-Profa koji nam je sve ovo omogućio... Živa legenda...
Image Hosted by ImageShack.us

Nećte vjerovat šta sam usliko u HRVATSKOJ... de molim vas pogledajte taj auto... pa jedva ide dva na sat a SOs pomoć na cesti...ludara...
Image Hosted by ImageShack.us

Malo sam sliko pospance u busu...
-Ana (čitaj: Marija), Njež (čitaj: Pijandura) i Luka (čitaj: Đovan)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Nadam se da u subotu idem u baju... usput danas mi je ponedjeljak cijeli dan... dn mi je proletio jako brzo... e da malo smo izvodli guposti kod razrednice na satu....
Sigurno se pitate čemu naslov Lažu te... ne znam jel ste čuli za tu pjesmu... al supeer je... a podsjeća me na jednu osobu koja čini mi se laže... ne znam dal laže... al nšt je probudlo sumnje u meni... neću je imenovat.... al eto... idem sat moram pisat lektiru...
=>Ovo je moja razrednica...ona je super odlično opičena i luda... pa ko i mi...
Image Hosted by ImageShack.us
=>U Filipovcu kad sam išo kuć... našo sam jedan preljepi detalj koji je ukrašavao rub ceste...haha
Image Hosted by ImageShack.us
posdraf...
ajd čujemo se...


| komentari (35) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.