my little world(iliti moj mali svijet)....

Poison dream...

ponedjeljak, 07.01.2008.

Ajmo ne napisat EMO post!

Evo skupila sam svu mentalnu snagu da ne počnem lupkati po tipkovnici s ciljem da napišem EMO post!

JEEEEEEEEEJ zujo

Praznici!!
Dosadno! zijev
Ali zabavno! zujo

Pošto imam punoooo vremena za razmišljanje odlučila sam si postaviti neke ciljeve ove godine i ne živjeti ''kao muha bez glave''(kako bi moja mama rekla,HVALA MAMA sretan)

Nemojte preuranjeno zaključivati,skakati pred rudo...
Ono općenito nemojte radit gluposti!(spusti tu pivu na pod!!party)

Are you ready!!!!??????

fly high

my dream is to fly over the rainbow so high...

Ok...
Here it goes:
1. Imati ljetni posao sa lijepom plaćicom(lijepa znači da zaradim za novi mp3!)
2. NE biti lijena! (iako je to ne moguće iskorijeniti al eto nada(je kurva) i umire zadnja!)
3. Naučiti francuski i talijanski!

i ....rolleyes

mislim da je to to od društveno prihvatljivih stvari kojima se mogu onako nonšalanto razbacivati po blogu i nadati se da ćete svi naći svoj životni uzor u meni kao razumnoj osobi vrijednoj divljenja!

I otkrila sam da....
SMIJEH JE BITAN!(možemo se i mi zajebavat!naughty)

E da! Ako itko ovo čita recite mi kak je prošla Nova i koje su vaše (ne novogodišnje) odluke!

- 19:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyrights

Sitename © Yourname.
Layout © Seabreeze Designs