¤~°° PRvi POSt.... - ...¤°°saMo TwOjE BiJeLe RuKe...ŠtO sInOć Su me DiRaLe..SaMO TwOje LiJePe oČi ŠtO Me wiŠE NiSu GLedaT hTJele...°°¤...=( - Blog.hr
  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

X OpIS OF mE...=)) X

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...Neke slike s vremenom izblijede, mozda neke uspomene manje vrijede, ali nije istina da LJUBAV s vremenom prestaje koga jednom zavolis u srcu
ZAUVIJEK ostaje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x...ZiVoT jeDne MAle...KOja JOs NIe DOZivILA pRAVu LJUBav.... ALi NADa Se DA kaD tad HOce...=(...x

x...MsN. love.is.pain16@hotmail.com...x

love

X ZovEM se GabRIjela...
ZIVIm NA MALom MIjeSTu POkrAj RijekE...
ROdenA sam NA jedaN LIjepI I suNCAni DAn...
HMm...15.09.91...IAm 16 GOdina...SpaLJena saM..fuLL..UgRozena ( seXUALNo)..dd..x
....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



X E Pa tO saM vam Ja...x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


x LJuBaw: Ahh sa DA kaZEm...LJubaW kataStROfa>...Ahh..UVjeK se ZAljUbIm U debIle KOji me na KrajU PoWrijeDe..Ali WAljdA MI je TAko sudeNO..Ali doC ce I MOje WrijeMe...NAdaM se...=(...x



bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena


Photobucket

Photobucket


x IMam Punoo PUnooo PRIjaTELJa,
KOJih jaKO VOjiM...
ON su MI sVE U ZivoTU...

IVanA, DAniela; sAnDRa, DORa, SAra,
PALčICA, MARtINa O i P, ANiTA, mATina,
AnTOnIja, SILVIja, NEveN,ČupKO, NAda, KISa,

VIdas, BRajO, DAmiR, ZEKo, PIloT,
MLaDEn, AdaM, ViktOR, FRanE, SEva, StuC
, krkO, Zubo,Joe, edI,
KArLO, MAtKO...NIwes, MIrta, WiLIm...
I ja MISlIM da JE To...AKo Sam NEkoGA ZAboravILa..
AHh..NEMojte SE LJutiTI...=)))...x


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x wOLIM......x
IMA PUno TOga SA ja VOLim...
* PrijAtelje
* MUziKu
* PjeVAt
* PlesAt
* MAskRE
* PUB
* MOj BIvSI 8 A
* SAdAsNJI 2 mW...
* CRtat
* PRiCAt...=))
* SMijaT se
* VAljaT gLUposti
* MUskI Rod
* jeDnoGA MAlog
* PIVU
* CIGaRE
* MOj KOmP
* NEt...
* HreljIN
* Jest PIzzU
* GledaT FILMOve
* Sve doBRE Ljude
* LJuciBAstU BOJu
* ZVijeZDice...
* LJETOOOO....
* zIMu ( maLO manJE od Ljeta)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x nE WOLIM x
- UMislJEne lJUDe
* BAhaTE OSoBE
* SKolU
* POVijesT
* CistIT
* KAd NETkoO seRE..=))
* UMislJEne CUre
* SuZe( IakO ja CEstO PLaceM)
* FIZIKu
* Bol
* KIšU
I to je TO....NAdam se...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SlUsaM:
x...CAjKe
x..DOmace

x...Swe OsIm metala I takwiH sranja..dd...


X...NAj domaca Pjesma..DA te MOGu pismOM ZWATI...X

X..NAj CAjka..TAko si HLAdaN...X

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone


xEto SAd VAm IDU LJUbavNE PIjesMICe...
KOje JA jaKO jakO VOJim....x


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x Ljudi ulaze u srce i izlaze još brže.
Ništa nije vječno,
već je jedino tuga postojana.
Znam, otišao je opet
i ako se vrati uvijek ću ga se sjećati
kako je otišao bez pitanja.
Ali već sam navikla da ljudi odlaze
i da se vraćaju.
Nitko ništa ne pita,
nitko ne pita dali boli,
dali peče. Nitko ne pita..
Samo odlaze i vraćaju se...bez pitanja
...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x OPRAŠTAM TI

Umrla sam...Večeras,kad shvatila sam kakav si. Umrlo je moje srce koje te nekad toliko voljelo. Umrla je moja duša koja je zbog tebe tolike godine patila. Umrlo je moje tijelo, moje oči, koje bez tvojih pogleda više nemaju sjaj, moje usne, koje bez tvojih poljubaca ne vrijede ništa. Umrlo je sve u meni,
a ti ni ne shvaćaš koliku si mi bol nanio,za cijeli ži
vot me povrijedio. Ali opraštam ti sve, štoviše, žalim te, jer ti ne znaš voljeti, ni ljubav primiti. Sada idi iz mog srca i duše dok moji snovi k’o kule u pijesku se ruše. Ne želim zbog tebe više plakati i patiti jer znam da jednog dana ću te zaboraviti.
I znaj, znaj da ne mrzim te, ja opraštam ti sve...

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

x Krivo ti je što me voli, vidi se, odaje te pogled mržnje kada prođeš kraj mene. Krivo ti je što sam sretna bez tebe, da te boli ljubomora priznaj sam sebi, ali jedno znaj i ja volim tebe...

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
x Lazem da ga volim da sam srecna s njim
i da sam uspela da te zaboravim.
Lazem da si za mene niko i nista
pa zasto mi onda u oku suza blista?
Zasto je tuga u srcu mom...
boli me jer znam da si sa njom....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x..."MRZIM TE"...x

Otvori svoje oči
Duboko me pogledaj
I reci mi što vidiš?

U mojim mislima
Kriješ se ti.
U mojoj duši
Krije se žudnja.

Žudnja za tim da ti kažem što osjećam...

Mrzim tvoje oči,jer ja zbog njih plačem.
Mrzim tvoj osmijeh,jer zbog njeg od sreće skačem.
Mrzim tvoje suze,jer zbog njih patim.
Mrzim tvoje usne jer ne znam kako da ih vratim.
Mrzim tvoj glas ,jer me iz sna budi.
Mrzim ovu sudbinu,koja našu ljubav sudi.
Mrzim tvoje misli,jer ne znam što kriju.
Mrzim tvoje nakane ,jer ne znam što sniju.
Mrzim tvoje srce,zbog tog što moje nije.
Nadam se da ćeš me voljeti poslije ili prije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


x...Često je teško pronaći riječi, jer onih pravih je tako malo… ali zar su uopće i potrebne riječi da shvatiš da mi je do tebe stalo?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x...VOLIM TE I SAD
DOK TI VOLIŠ DRUGU
DA LI ZNAŠ DA MI TI
DONOSIŠ BOL I TUGU
VOLJECU TE I ONDA
I AKO NE BUDEŠ MOJ
MAKAR CE U SJECANJU
OSTATI ZALJUBLJEN POGLED TVOJ....

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
x...Oprosti mi ako sam ti zasmetala u zivotu...
Ako sam ti pokvarila planove...
Oprosti sto sam plakala za tobom...
Oprosti moje suze...
Oprosti mi ako ti ikada neko ZBOG MENE nesto zamjeri...
Ako te neko ZBOG MENE zamrzi...
Oprosti ako ti ikada neko zlo pozeli...ZBOG MENE...
Ako prijatelja ZBOG MENE izgubis...
Oprosti mi sto sam ti srce dala..
A nisam trebala...
Oprosti ako sam te na tvom putu zadrzala...
I za ljubav molila...
Oprosti mi sve...Ako je ZBOG MENE...
Oprosti srcu mom....
Oprosti SVE...Oprosti jer sam te voljela...
I jer te jos uvijek volim....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x Pamtiš li..x..

Pamtiš li???
Pamtiš li onu noć???
Kada sam ti rekla....
Rekla koliko te volim...
I kako dugo....
I da sam njega ostavila...
Da, zbog tebe....
Ne sramoti se....
Dopirali su glasovi....
Zar te nije sram...
Što vam je??
Ne...nije me sram...
Zar je sramota nekoga voljeti???
Nekome to reći....
Teško je voljeti...
A to nikom ne reći....
I skrivati tu silnu bol....
A zapravo svima pričati....
Pričati o sreči....
Sječas se???
Sjetiš li se rekao si «pogledaj me u oči»...
Ne ja to nisam mogla...
Tvoje oči meni donjele su samo patnju....
Bol...koje se ne zaboravlja....
Neizbrisivi trag...
Trag koji ću uvijek pamtiti...
Ali ne i boljeti...
Da, vjerujem da vrijeme rane liječi...
Znaš li koliko mi je trebalo da se trgnem...
Da te prebolim...
Da te prestanem voljeti...
Tvoje uvrede...
Ma tko bi to zaboravio....
Mislila sam da ću te zauvijek voljeti ma što god rekao...
Ali ne....
Ovaj put to nije vrijeme....
U moj život je ušao dečko....
Drugi dečko.....
Kojemu sam i sada zahvalna....
Taj je dečko bio samo osveta tebi...
No nisam ni slutila da mi je stalo do njega...
I kolika se duša skriva u njemu...
Ne, nisam ga volila...
I ne, nikada nikoga neću više voljeti...
Nikad više nikoga kao tebe...
Ali on...on mi je pomogao...
Pomogao da te prebolim....
Da..on...
Znam...
Znam priče o njemu...
On nije dobar dečko, on je ovo...on je ono...
Nije te zaslužio....
Ja nisam njega zaslužila....
I znam što misliš o njemu...
I ti...i svi vi...
Ne...OSTAVITE GA!!!...on je mene izvukao iz dna...
Da baš on...
Kada sam mislila gore ne može...
Kada si se ti svemu samo smijao....
Vani se neprestano opijao...
I mislio kako jedna mala noćas...
Noćas za tobom plače....
Plače u sobi sama....
Gdje je tama...
I da tužna i sama....
To je bilo sve fora...
Da..fora....fora za tebe...
Mislio si da si nedostižan....
Kada mi nitko nije mogao niti htio pomoći...
On je bio tu....
Uvijek će mi ostati u lijepoj uspomeni....
Ne..on više nije pokraj mene...
On je sada moj prijatelj....
I uvijek će to biti...
Uvijek će ostati lijepa uspomena na srcu...
Znaš li da sam se prije njega svim muškarcima svetila...
Tvojim sam ih imenom zvala...
Da, baš tvojim....
Tražila tebe u njima...
A nikada te našla...
Jer netko takav ne postoji...
Pitaš li se sada što još osječam?
Što mislim o svemu....
Ne... ne osječam više ništa....
Moje srce izbušeno je...
Da...ti si ga izbušio...
Sa svojim uvredama....
Nemože ono više voljeti.....
Ali nema veze....
Sada je samo važno....
Važno da više ne voli tebe....
Tebe zauvijek pamtit ću...
Pamtit kao prvu ljubav....
Da...baš onu ...
Onu koja se ne zaboravlja...
Ona poslije koje se više ne voli.....
Ne osjeća.....
Ne... ne mrzim te....
I ne mislim ništa loše o tebi....
Ali znaj sada je gotovo...
I sada ljubim druge....
Druge koje ne volim....
Vidim smeta ti....ljubim ih...
Tuđi trag na vratu sada krijem....
Da sve ti vidiš...znam....
Samo reci jedno....
Da li se ikada kaješ....
Dali te sada savjest peče...
Zbog toga...
To što si mogao biti meni sve...
Ne...sada više to ne pokušavaj....
To je prošlo...
Promijenila sam se....
Promijenio si me....
Ali najviše od svih.....
Promijenio me ON....
Pa njemu hvala....
A tebi....
Tebi ZBOGOM.....

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

¤°°~ LInKIci..=))...~°°¤

IvAnA
ČuPkO
MoJ staRi Blog
MArtINa M
EnA
bEta
AniTA
TonKA
FiJA I SAnDRica
Eva
Lil@ And KAtyy
AdrY
sArChy
Osm@Shi...HReLjin
AnUskA
SAnDriCA
SAnDriCA & WanChy


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ VOlI mE- VOljet cu TE
LJubI mE- LJuBit CU te
VArAj mE- VARAt cu TE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤°°~ nemoj PAtIti, Suze Liti, AKO me VOlis, Nemoj to Kriti, Ne mUci SEbe JER ja MOZda VOLim TEbe..=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ LoVe Is PAiN...=(
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~ JedNOm KAd sve OVO sAD BUde DAlekO, KAd SvaNe DAn, NesTAne MRAk,KAd DodE netKO I RasPLete Sve STO vezE ME, SvI NIti OVOga sna...MOzda TAd Cu ti PRizNAti KOLiko saM te vOljela....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~Ako Ti goDine OduZmu NAdu, Ako ti Zli LJudi Srecu UKRadU, AKo ti DUsa LAGAno vene, SjetI se DA ZAuVjek IMAs mene...

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

¤°°~Tesko je VOljetI nekoG I sVoje oSjeCAje kRiti, GledaTI ga ISpOd OKA i s NJim PrijAtelj Biti...

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

¤°°~ DEcKo MI je KO slIKA- TReBa GA oBjesITI...=)

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤°°~...ApsOLuTno Sve ZNAciS ZA meNE...I BIlo GDje DA kREneM, NemoGU bEz TEBE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~NAjgori NAciN da Ti neTko nedosTAje...Jest...DA sjedIS Pred NJega, I znas...DA ga NIkad nECes IMAti...=(
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~teBe Je LAko VOljeTI KAo disaTI zraK-SvakI TRen s TObom JE neBEsKI daR...TEbi je LAko PjeVAti, POgadAti SNe, NikoM na SviJetu NIje BIlo LAkse RECi...VOLIM TE
Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤°°~hVAlA tI za Srecu, RAdosT I smIjeH, HVAlA Ti za SvakI sKriveni grijeG. HVala TI za sRECu STo I suZE BRise, TAkaV se PRIJateLJ NE nalaZI Vishe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ZAsto PLAces MALena, CEmu Oci VLazNe, ZAr da MLAdosT SvoJu guBIs ZBoG LJUbavI lazNe!! nEmoj priJO DA te TUzNu IKAd GledAm JER te ON NIKAD NIE BIO VRIJEDAN!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~TjeRAm te IZ sebe, SA sOBom se BOrim, ZELIm TE mrZiti...AL PROKLETo te VOLIM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ AKo NEkoG nIje MOGuce U PotPUNostI IMAti...NAjbOlje GA je U POtPUNOstI IZGUbiti..=(
Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤°°~U nesRETNOj ljUbavI VESeLA BUdi JER U JEDNOm COvjekU NIsu SvI LjudI, KAd TE NetKO NOgIra, A ZNAs DA GA vOJis, NIje VRijedan TVOjiH suZA,...NemoJ DA ga MOLIs...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~NE VijeRUJ ONoMU KOJI TI KAze VOLIM TE...VEC ONOMu KOJi TE U SUamA PITa...VOLIS LI ME?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~Suza JE NAjwJERNIJI PRaTILac COWjeKU...JER kad TE svI OStave..ONA sE POJAVI...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~NeMA sTVOreNJA BEZ LJUbavI, NI LJUbavI Bez LJuBomOre...NI LJuBoMore BEz VAranJA, NI varAnja BEZ raZLOga....

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤°°~Tesko je PLAkaTI A suZe ne LIti, TEsko je VOljetI A Voljen ne BITi, TEsko je vOljetI nekOG A Svoje osjECAje kRiti I gledaTI ga POTajNO A PrijaTELJ MU bitI...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~JeBes ZivOt kad Dusa PatI, KAd cOvjek Covjeka Nemoze da ShvatI...JebeSh ZIvOT KAd TI Dusa VEne I kad ZIvIs oD FAKING UspOmenE.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~LJUbaV nIje CUdO...
Ali CIni Čuda......

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15

¤°°~ZastO si TakO LJepa al ipak TAko gLUpa...?
Lijepa sam DA Bi se ZAljUBIo U mene, A gLUpa zatO stO vOLim BUdalU pOput TEbe..=).......

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤°°~.Kada mi prođe još jedan težak dan, kada mi se oči sklapaju, kada lagano tonem u san, sjetim se onog zbog koga me srce boli, onog za koga sam nekad mislila da me voli. Kada mi suze kroz lice teku, opet one stare rane peku i ja za svoju ljubav više ne postojim premda sam govorila da se toga ne bojim. U srcu je sada jedna velika rupa jer znam da nikada nećemo biti skupa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~Nikoga ne možeš natjerati da te voli.
Jedino što možeš učiniti je da
dopustiš biti voljen.
I nije najvažnije što imaš na putu
života već koga imaš na putu života

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤°°~..Hej, da si vino da te popijem
jos jace s tobom da se opijem
da mi ko vino krenes niz vene
jer ti si jedina, jedina zena za mene...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~I tko li nocas
ljubi usne tvoje
tko li ljubi usne tvoje
sto su nekad bile moje
i kome nocas cvatu ruzmarini
kada vise sa mnom nisi
a najveca ljubav ti si

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~..Al' s vremena na vrijeme
u san mi dodju njene
usne sto niko ljubit' nece
njznije od mene

Prolaze zime, ljeta
dijeli nas pola svijeta
a ja jos sanjam usne njene
ko da su kraj mene

Rastanka naseg sjecam se
kad mi je rekla da to nije to
pitala da li ljutim se
i da joj ne uzmem za zlo

Rekla je da zivot tece dalje
da moram, htio ili ne
da pomirim se jednom s tim
da necu imati bas sve...

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15


¤°°~Ne znam otkud meni to
da cu te preboljeti
i za ljubav da je lijek
nekog drugog voljeti
al' znam da nije pravedno
to sto nismo zajedno

Ne znam sto to meni bi
kad si rekla da je kraj
da se pomirim sa tim
i rukom odmahnem, al' znaj
da sam dotakao dno
otkad nismo zajedno

Ref.
Lazem da mi ne smeta
kad za tebe pita neko
za tebe ni kraj svijeta
nije dovoljno daleko

Kako da ti oprostim
kad ne mogu protiv sebe
i da te zaboravim
sve me podsjeca na tebe

Ne znam otkud meni to
da cu te preboljeti
i za ljubav da je lijek
nekog drugog voljeti
al' znam da nije pravedno
to sto nismo zajedno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~.Oci u oci, nije to lako
al' rastanak, barem, zasluzili smo
oci u oci, a ne ovako
k'o da se nikad ni sreli nismo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~Koliko cu puta preci preko
obecanja da cu ti se javiti
znam da zalit' cu za tobom
pred ljudima i sobom
ja to ne znam sakriti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x My FrienDs x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x..Evo DA VAm pREdsTAvIM MOje nJABljE
pRIJateLJE KOje JAKo JAko VOJim...x
JA NEZNam SA BI ja BEZ NJiH...


x SVE STO JE LIJEPO,
KRATKO TRAJE...JA SE NADAM DA NECE
TAKO I PRIJATELJSTVO NASE...x



X iVAna
& ABra X


~ivaNA
~predoBRA osObA
~ najBoljA freNDIca
~luđANika moA
~jaKO ju vojiM
~ NeznAM sa bi NAPravILA da Ju izGuBIM
...

~Abra

~sPaLJAni MAli REper
~Uvijek Te RAsPOLoZI kad SI U KUrcu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x SArČE° x

~ KApULica MOA
~ I NJU iSTO jako PUNo voJAm
~ UVijek me PAzI KAd MAlo ..hh...
~ VOli SVOJeG lUKicu...
~JAko JAKo....
~ Super OSOBa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




x KOkY x

~danielica MOa
~SPalJenO diTE
~POnekAd JU ULoVI ZUTA mINUTa
~ Super FRENDica
~i NJu POnu VOJAm


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x SilVia Š x

~A moJa mAja SIlviJA...
~NJu JAko VOJam
~ SITna ALi dinAmItna
~ JA sam JU POvrijEdILa U proslOsti
I saD MI je ZAo....
~ OsoBA od POwjereNJA...
~Ali..NA greskAma se UCi...
~ SILvia JOSh jeDNOm SORRY... VOLIM Te..!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




x TInCE i Frency x

~TInce:
~dobra FRenDICa
~ I nju JAko VOJam
~VOji SvoG DRaGOg FRaneta
~ SLonic MAli...
~FRAne:
~FReNčy RUPica...
~JAko VOJi TInce
~supER FREnd
~ UVijek SpremaN poMOc


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




x SAnDRa x

~ SanDRIca JE moa JUBica
~ UVijek sPREmna ZA RAzgovoR
~ RAZUmije me
~ja neznam sa BI ja Bez NJe...
~ VOlim ju PUnooo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x Dora x

~ DOra Je mOA..KApULaa..
~ LudaKInja mala
~ VOlI seTAt...LJuLJAt se..
~JAko JU VOOjim..
~ nEZnam sa Bi BEz nJe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x AnA x

~ Ana Je mOA..PAlŠisa I anUska
~ MAlena SLjatkica
~ IstO Uvijek spremnA NA razGovoR
~ja neznam sa BI ja Bez NJe...
~ VOlim ju PUnooo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x KrKo=)))..ZubO..
MAtKo..Joe..KArLO...EdI..x


~SkIce Iz RAzReda:
~Legende
~ mAlO preWisHe zajebaWAju..alI Okej...
~ KrkO: Ah..da..NO coment
~Super FrendoWi
~ UwiJeK za CuganJe

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




x AniTA mARtina I AnTOnijA x


~ e to Su 3 LUde Cure KOje JAko JAko VOJIM...
~ NE Vidam IH BAs CEstO...I Faje MI...smRc
~S NJIma smO se BEZveZE svadAle PO LJeti..
ali sad je Sve OK...
~VOJIM VASSSS



x MArtINa O I VIktoR x

~
hehe...Oni Su SPaljeni...OBAdvOJe
~Super su...
~ vec JA mISLim 9 Mjeseci skUPa
~SLinavci, hihi
~doBRi FRendovi
~ i njih jako vojim



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x ZEkOO x


~Super FREnd
~majI zekoo
~legenda
~jako ga VOJAm
~IDE U MOju SkolU PA CA VIdiM SvakI dan



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


x NEvENIć x

~ a NEvEn, SA da KAzem ZA NJEga
~SpaljeN
~MOJ DRAGI BIvsi...
~SAd MI je DObar FreNd
~ POnekaD JE stVarNO malo GLUP
~ I njeg PUno VOJIm..Ali sAMo KO
PRIJAtelJA..NARAvno...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


x KIsaa i Vidas...x

~ lEgeNDe MOJe...IZ OSnoVne
~KIsa:
~Ah...MAli KISICA..LEGEnda NA KVadraT
~ SPALjeno DIjete...
~VOji se ZAjebavat
~jako GGA VOJIm
~VIDAs:
~heh..MOj MUz..
~zeniLi smo se u 2 RAZredU..hihi...
~legenda
~jajko ga vojimmmmMMM
~naj freND JOS OD vRTiCa.
..



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



xI TO BI tREBAlo BIti To...Hehe...x

x A SAd IDU SLJIkiCE....HiHI...x

x...JA I MOje nAj PIce....Hih...ZUja je ZAKON!...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x...pijanDUReeeeeeeee..xD...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x...jA POzIraM...Heh..xD...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


x... Ena DAJanA, KOky I IVANA...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x...ZrNo, KOKy And Me...x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x MUskI luĐaciii...=))..x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x EkipA...4 Ever In mY heArt...=))) x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x SvaSt PIjanO blAgo..=))x-hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
x me & KRkO...=))) x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



x Evo JOsH LJubavNIh PIjesMIcaaaaa x

¤~°°OPROSTI

Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤~°°ZAŠTO ME NE VOLIŠ?

Volim te
Od prvog dana
Kad su se naši pogledi sreli.
Volim te...
A zašto ti mene ne?

Svaki dan
Ja se nadam da ću te vidjeti
Da ćeš me pogledati.
Da će plavi sjaj
U očima tvojim
Kad vidi moje
Zablistati.

Ali, one ne sjaje,
Bar ne zbog mene.
Ti ne gledaš u me,
Nego u nju.

Volim te.
Želim da i ti osjećaš isto.
Da se smiješ radi mene,
A ne radi nje.
Volim te
A zašto ti mene ne?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤~°°ZBOG TEBE

Sjećam se kako sam plakala
za tvojim očima
kako sam drhtala
na spomen tvoga imena
Tebi ni to nije bilo dovoljno
Morao si uništiti
svaki tračak nade
svaku svjetlost malu
iz mene izbrisati
svu ljubav uzeti i baciti.
Sjećam se
za tebe sam živjela
za tebe se svako jutro budila
svaki novi dan
samo za tebe živjela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤~°°Sječanja


Sjećam se tvoga prvog pogleda,
Kada si njime srce mi otela,
Tad si me u svijet mašte povela,
I u prekrasnu stvarnost dovela.

Sjećam se tvoga prvog dodira,
Koji me oslobodi ropstva nemira.
Zrakama svoje ljubavi si me opkolila
i postala meni jedina, premila.

Sjećam se našeg prvog poljupca,
I kako mi tada srce zakuca,
Moj jezik tada nemoćno zamuca,
A pjesma se začu iz presretnog srca.

Sjećanja ne blijede jer si kraj mene,
I ja sam sretan pored voljene žene.
Naša ljubav nikada ne vene,
Jer su nam duše za našu ljubav stvorene



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤~°°SUZE ZA KRAJ


Gledao sam u tvoj obraz
i pružao ti ruku
Svoje oči zatvorila si
da ne vidim ljutnju.

Dodirnuo sam tvoju kosu
nisi se pomakla
Iz zatvorenih očiju
vidim suzu da je kapla.

Otvorila si svoje oči
i pokušala reči mi nešto
No suze su prejake
a riječi zvuče tako teško.

Na licu svome osjetih suze
i opet me taj osječaj obuze
Opet me zabljesnuo tvoj sjaj
ali ovo su ipak suze za kraj!

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤~°°NJEMU
Voljet ću te zauvijek,
znam da hoću...
Čujem sjene i glasove neke kako mi to govore noću...
I kad svega nestane,
kad samo tuga ostane,
sjetit' će se nebo i rijeke neke koliko smo toga prošli...
Pričat' će cvijeće o danima sreće,
pričat' će noći kako je tako suđeno svima,
kako je kraj jednom morao doći...
Šapati naši negdje u daljini
govorit' ce prijateljici tišini...
Doći će druga djeca,
sjest' će na naša mjesta,
donijet' će ljubav i poljupce neke
bas kao i ti i ja u onim trenucima sreće...

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
¤~°°Suza na dlanu
Sjedili smo zagrljeni na klupi,
moja glava na tvom ramenu.
Još od prvog trenutka
kad smo se upoznali
u našim se srcima budila ljubav.
Svima je bilo jasno
da smo se zaljubili,
a samo smo se mi
bojali priznati svoje osjećaje.
Razumjeli smo se i bez riječi,
znali smo što onaj drugi misli.
Ali oboje smo se bojali
učiniti onaj prvi korak
koji bi prešao granicu
između prijateljstva i ljubavi.
Jednog si se dana
ipak odvažio i zagrlio me,
a ja sam naslonila glavu na tvoje rame.
Bio je to najljepši trenutak u mom životu,
bila sam najsretnija žena na svijetu.
Da sam barem mogla
zaustaviti vrijeme u tom trenutku,
da taj trenutak traje zauvijek.
U jednom trenu su se
raspršili svi moji snovi,
sva nadanja,
sve se pretvorilo u prah i pepeo,
kao da nikad ničeg nije ni bilo.
Tog je dana propao moj život
i otada nemam razloga
zašto bih se veselila.
U moj se život uvukla tuga
i ne znam kako
da krenem dalje bez tebe,
bez tvog osmjeha.
Bio si moja jedina ljubav,
jedino sam se sa tobom
osjećala sigurnom i voljenom.
Ne znam kako da te zaboravim,
ljudi govore da vrijeme sve liječi,
ali ne znam koliko u još godina
morati da pričekam da te prebolim.
Misliš li i ti ponekad na mene?
Jel' ti žao što smo se rastali
I sad dok se sjećam onih dana
kad smo bili sretni zajedno,
jedna mi je suza kapnula na dlan

¤°°~ LIjepI stIHovi I PjesmiCe,,,~°°¤

¤°°~ MOzda CU ZAliTI sTO sam TE UPOZnala,
TRAZIla D a BUdeS mOj...MOžda CU PLakaTi
ZBOg LJUBAVI...suzamA PrklINjatI sebE...mOzda
CU PONovno VOljeTI...alI NIKOG KAO TEBEEE!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~DAnI su LosI, NOci Josh Gore!!...UVijek te POvrIjedE ONI KOJi te NAVODNO Vole...DOK su S TObom, StalNo TI LAžU, A NA kRAJU NI ZBOGOM ne KAzu...!!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ OProsTI mI za sve...A ZNAj DA tako BOlI me...
stO MOram REcI da je kRAj...
ZAbORavIt ces Me...AKo ZEliS mrZi me...
Ali JAce jE od meNE...OPROSTI ZA SVE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

¤°°~ SvakE nOci SAnjaM TvOje OCI,
sVE se NAdam DA cES Opet Doci, NEma DAna DA ne MIslIM na tebE...
NA MEne...NA USPOMENE....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ I proMIse I WiLL NEVer FOrget The Day WE kIssED OR the DAy WE Met
....
The SKy mAy FAll And tHe staRs mAyy TOo BUt In The ENd I WiLL stIll
LOVE YOU....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤°°~ NE zalI za ONIm stA je PROslo...NE ceZni Za oNim sTo ne MOze Biti... NE Boj se oNog stO treBA docI...Ako je TUzno...jednoM CE ProcI!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
On voli drugu zenu...Voli...Voli srcem svim...Ja nemam sto drugo da uradim nego da ga zaboravim!!!Poklanja joj svoju ljubav...Svoj zivot i svu srecu ovog svijeta...Ja to gledam svaki dan sve vise i vise i pokusavam da ga zaboravim...A on kad me pogleda...Cini mi se da cu ga voljeti zauvjek...
Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
Trebalo mi je!!!!

Trebalo mi je dosta vremena da ga zaboravim...Trbalo je dosta vremena da ode iz srca mog...Mnogo sam suza prolila...Zbog covjeka tog...Moja dusa je sad izlijecena...Izlijecena od mnogo boli...Sve rane su zacijelile...Vise nije kako je bilo...Sad sam u potpunosti sretna...Nista me ne moze oneraspoloziti pa cak ni sazaljenje da u njegovom zivotu postoji neka druga...Zelim mu da bude sretan...Da u drugoj nadje radost...Da drugoj posveti zivot svoj i da zaboravi na mene i zivot moj

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
Za koga su nocas
tvoje kose raspletene
nekom se nadas a bojim se
da to nisam ja

Jos su mi misli
u tvoje rijeci zapletene
i pitam se dal` je kasno za nas
bar reci mi da znam

Ref.
Za koga ove suze padaju
kad ti ih ne cujes
i sumnjam da me pamtis
da mi ikad ime spomenes

I kome pruzam ove ruke
kada znam da nisi tu
u sobi sami ja i ljubav
jer jos samo imam nju

Koga li nocas gledaju
tvoje oci snene
i dal` je u njima jos uvijek
onaj isti sjaj

Ko da me nema
kada nisi pored mene
i neces doci predosjecam
bar reci mi da znam

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
Sad kad sam jedan od bivših
znam da nije ti stalo,
glasom od šapata tišim
sam sebi kažem "budalo!",
jer znam da trebao ne bih,
al' ja još mislim o tebi,
u meni nada rodi se i umre svaki dan...

Neću da te krivim,
al' ovo moram ti reći,
još uvijek zbog tebe živim
s tugom, al' nadam se sreći,
i prije nego se snađem
ona se kraj mene nađe
da me na tebe podsjeti,
a ja joj kažem...

REF.
Dobrodošla u moj dom tugo,
mirišeš na usne njene...
Hajde reci drugu svom
ko ih ljubi mjesto mene...
pomaze li?

Image Hosted by ImageShack.us
By sparky15
SMS-Ti
Sve na tebe jos me podsjeca
a znam da nemam prava zar ne
k'o svoju jos te osjecam
k'o dijete ti se radujem

I tebi pjevam na sav glas
nek' cuje se do neba
toliko toga dijeli nas
a tako malo mi treba

Ref.
Ti, samo ti srce u njedrima
vjetar u jedrima
ti, samo ti, samo ti
sto me najbolje poznajes
u meni ostajes

Ti, samo ti srce u njedrima
vjetar u jedrima
ti, samo ti, samo ti
suza u oku mom
jos venem za tobom
ti, nedostajes mi

Pjesma koja me u srce dira
.....

nedjelja, 25.11.2007.

¤~°° PRvi POSt....

evo i menemah...da...ovo je moj drugi blog...lud
onaj prvi sam zatvorila tocno na godinu dana od 1 posta...zujo
nadam se da sta shvatili...smijeh
ja sam gabrijela....zovu me GAby...zivim u malom mijestu kraj rijeke...cerek
hm..pa sta da jos napisem....partyparty
ljubav....groznoooo....neide mi nikako...samo nailazim debile...
ah...a valjda ce se i to promijeniti...valjda....burninmad
idem u Kemijsko graficku skolu za web dizajnera...pa KULl je taj smijer...zanimljiv je...hrvatska
hehe...ma pisem gluposti..dada...zaliven
eto...pozdravljam MOje naj frendove i frendice....kisskiss
=))..ima ih puNoo...aj..
poZZ...ljudiiismijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.