svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dernek...hahaha

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 21.05.2007.

Evo Ines da ne pišeš samo ti...pozz burekboysi...:)

Dakle...prek vikenda je bilo fun,posebno u subotu-i Ines i meni,s tim da se ona cijelu nedjelju trijeznila,a ja ne jer nisam pila...haha...TENA SRETAN ROĆKAS!-bio je u subotu...:)...sta se danas dogodilo zanimljivo u razredu...hm...ja sam Katerini rekla da cu joj nogu strgat ak se bude i dalje preseravala...onda...Martina i Marko nisu dobili još jedan tjedan redarstva...a ionak su već rezervirani za pol 9. mjeseca sljedece godine...hehe...pomirite se...topli savjet...:)...onda...a da,Marko nije ni bio 1. sat:)...Pisali smo kemiju...ništa lakše,ova nova žena je totalno cool...onda...Poslovne...a kučka...pa...Biologija...ništa bolje od poslovnih...knjigovodstvo...isto tako...i hrvatski...ionak nis ne radimo,pa se zezamo...Topić je odlučio mene napiti i povalit u gardalandu...ja velim da mi se neće ni približiti...nećemo u detalje sto je pričao...Ja,Kika i Ivona smo odlučili djeliti Prexa,a Ines će si nać neke talijane...Prex,znamo da to želiš...hahahahahahahahahahaha...šala...pa dakle,to vam je ukratko to...Ja sam cijelo vrijeme u kurcu pa sam odlučila prebaciti se u emače...probat ću pa šta bude...ajd pozz...chiao!



~21:41~ komentari (1) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.