06.09.2007. / četvrtak

Ljeto nam se vratilo ouououou......Lucas je car

I tako.... Nakon dugo vremena da i ja neš napišem..... Eto počet ću s najgorim - počela škola... S jedne strane mi je ful drago vidjet sve ljude koje nisam vidio preko ljeta, al s druge..... E, i samo da kažem Čikotu: Odi ti lijepo u pizdu materinu kad me uspoređuješ sa Žitkom. Eto ti ga sad.
Hm, da, ljeto bilo strava, Klada je četvrti put za redom opravdala velika očekivanja... Najjače mjesto na svijetu definitvno je Donja Klada. Još sam i DJ Pimpa upoznao tamo. Car. U pon imamo lektiru..... Tako da preko vikenda moram cca 200 str pročitat. Već je počela Br**a.... Razred nam je ostao bez 4 člana, ali oni zauvijek ostaju članovi našeg razreda... Jedan od njih je i legendarni Luka B., također vlasnik ovog bloga. Njegov jednistveni humor i nogometni talent će nam nedostajati u borbi sa zlom. I Žitkom. Tako da nam je sada samo još jedna tamnoputa osoba u razredu - kolega Oggy. Također će nam nedostajati nogometni komentari, i sva moguća sranja koja je radio legendarni Filip G. Glavna vijest je da je sljedeću sri party u Riveru, kao za prvašiće, premda se ja ne sjećam da smo mi imali party za doček al aje, opraštamo. I da, bio ja na televiziji nekih 3 i pol sekunde pred par dana na RTL-u. Onako učenici ulaze u školu a ja u prvom planu. Yeah. Sad sam ful ponosan. Da.
I, naravno, vic za kraj, premda nije za one slabijeg srca:

Što radi gluhonijema djevojčica bez 3 prsta? -Muca.

Hahaha, prejako. Ugl, pozz svim ljudima dobre volje.
I da, Tree Hill rocks, Crna Guja rocks i Lucas rocks.

Vač


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.