21.08.2007. / utorak

alo ljudi jeste se vratili s godnišnjih????

opet piše Tomo, jbg ovi debili preljeni za otvaranje blog editora
ja radim, jedem, spavam, radim još više, jedem spavam i tako svaki radni dan a ipak nađem vremena i za pokoji post
ovaj vikend sam bio u dugoj resi, malo zejebancija, išo van i tako....
samo ša sam u nedelju morao radit (OPET!!!!) i to na svadbi....al ne žalim se, dobro sam plaćen kad su svadbe u pitanju :D
nego htio sam samo reć : 'ALO BUVAČ , BANDALO, A I TI ČIKOVIĆU, MOGLI BI I NAPISAT NEŠTO I ODGOVORIT NA KOJI KOMENTAR, BAR VI IMATE VREMENA, OSTAVITE SE DRKANJA I NAPIŠITE PONEŠTO HAHA!'

I evo još nešto od mene, našao na netu pa reko da stavim na blog
uživajte

Upozorenje

Kupci Mercatora - oprez!!!

Dragi prijatelji,
Ovo pišem da vas upozorim na nešto što mi se desilo i zato što sam postao nevina žrtva prevare ispred supermarketa.
Desilo se ispred Mercator centra u Splitu, a vrlo lako može se desiti i vama.

Evo kako to izgleda.
Dvije zgodne, tamnopute 18 - godišnjakinje prilaze do vašega auta upravo kad slažete namirnice, koje ste kupili, na pod ispred prednjeg sjedišta i spremate se za odlazak iz centra.
Jedna od njih počne čistiti vjetrobransko staklo sa Windex-om za prozore, dok druga prilazi do vas i naginje se kroz prozor tako da joj grudi skoro ispadnu iz grudnjaka i kaže: "Živio!" sa juznjačkim naglaskom.

Nemoguće je ne pogledati je!
Kad im se uljudno zahvališ za čišćenje stakla i ponudiš nešto novaca, kažu da im treba prijevoz do Sinja i pitaju možeš li ih povesti.
Ako pristaneš, obje uđu u auto i sjednu na zadnje sjedište.
Tijekom vožnje, odmah nakon što izađete na autoput, one se počinju dirati, maziti i ljubiti, a onda jedna preskoči na prednje sjedište i otkopča ti hlače, i dok izvodi oralni seks, druga ti ukrade novčanik...

Ja sam na taj način bio napadnut u utorak, srijedu, četvrtak i petak, ali u subotu i nedjelju nisam ih više mogao naći!

Budite oprezni!



pozz, Tomo


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.