10.06.2007. / nedjelja

D nju post

Uf da. Nakon dugo vremena pišem novi post. Hm, evo za početak da sve čitatelje podsjetim na ono sha već znaju, da je samo još 2 tjedna do kraja škole. Jeeeee!!! A ja još moram lektiru od cijele godine prepisat, barok, talijanski i likovni ispravit. Al prolazim s 4 stoposto, ako ispravim, a vjerojatno oću.
E da, u srijedu je bio party u Riveru, bilo je strava. Prije partya smo bili na delti, njih par se zagrijavalo. Bio sam od nekih 9, 10 pa do 2 s tim da je bilo non-stop čaganje. Još sam uspio pogledat drugo poluvrijeme tamo, a nisu baš naši dobro odigrali, malo su bili u grču al o tome ću poslije. Poslije tekme je počela raja pristizat, i onda je tek postalo dobro. Ja, Turk, Emil i Željko smo bili vladari plesnog podija. :D U četvrtak smo bili samo ja, Čiko i Tomo malo do grada na ljarbi u Passage gdje sam dobivao instrukcije iz dotične igre. Onda u petak prvo iživljavanje na onom aparatu u Retru. E, skinuli smo nepoznati par MM u kvizu zemljopis prvo preko velikog odmora, a poslije škole smo se zadržali do 3 i tek smo onda uspjeli skinut đubrad i u World Quizu. Nadasve veliki pothvat. Ako nas sad skinu, a neće, svaka im čast. E da, i moram zahvalit Diani, jer smo zbog nje ostali odigrat još jednu partiju, i to onu dobitnu. I naravno Ivotu, koji je napravio gro posla. Onda navečer smo bili ja, Čiko i Tomo na Pricinom rođendanu na kontu, odnosno močvari :D. Dobro je bilo, malo smo se zajebavali i tako. Tomo jednoj likici uzeo digitalac i ona ga lovi tamo po kontu nekih 15 min, a Čiko se dere da kasni na bus. Na kraju joj je vratio pa smo otpratili Čikota na bus i onda ja i Tomo išli još neš pojest, napričali se, pa doma. U sub išo ujutro na rzbo, u 9 i pol e. Jedva sam se digao. Stara mi bila na izletu na Plitvice, pa smo ja i braco kvalitetno provodili vrijeme zajedno. Još sam trebao ić na nogomet na Krnjevo, i još poslije u kino, al mi se ful nije dalo pa sam bio doma cijeli dan. Navečer tekma bila na HRT-u. Zaragoza-Real Madrid. Ne sjećam se kad sam gledao tako napetu tekmu. Derao sam se cijelo vrijeme. Al na kraju je sve dobro završilo. Real doma treba pobjedit Mallorcu i naslov stiže u Madrid po 30. put. I to po meni zasluženo. Onaj Sergio Ramos je kreten kakvog nema, dovoljno pogledat na šta liči. Al su zato Ruud i Beckham carevi bez premca. Baš bi zbog Beckhama volio da Real osvoji prvenstvo, da bar neš osvoji s Realom. I samo da još prokomentiram nova pojačanja Rijeke..... A šta reć bar se neš događa. Nije Rijeka bez Bosanaca Rijeka. :D Al kad vidim koga Dinamo i Hajduk dovode...... Bit će dobra ova sezona, bar se nadam.....Još ako bude dobra za Rijeku....
Hm, moram nastavit tradiciju pa vam evo par viceva:

Što kaže John Wayne kad vidi krdo bizona? –Gle, krdo bizona!

Idu dvije lepinje gradom i vide pizzu. Kaže jedna drugoj: -Vidi kurva kako se našminkala!

Pita sin tatu: -Tata, tata, di su Alpe? A tata će: -Ne znam sine, mama ti je spremala sobu.

Jedan za Tomota: Koji je najčešći razlog iseljavanja iz Slovenije? Klaustrofobija!

Uzme slijepac turpiju i pipa je, pipa.... Nakon nekog vremena spusti je i kaže: -Ovo je najgluplja stvar koju sam ikad pročitao!

To bi bilo to od mene....
Pozz
Vač


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.