16.05.2007. / srijeda

Tomo-MetallicA

evo da se predstavim
ja tomo (metallica) sa krnjeva
imo sam blog prije al sam ga izbriso jer me neko prijavio murji a na njemu sam imo neprikladan sadržaj, za koji dobiješ citiram '3-5 godina u lepoglavi' haha ma *****CENZURA***** drotovi nemaju pametnijeg posla nego čitat blogove okolo
adresa mu je bila tomometallica.blog.hr
uglavnom
smatrajte ovo nastavkom bloga Tomo-Metallica uz iznimku da ga pišem sa još 3 legende pošto mi se neda samome i zato će bit svakakvih postova
novost je ta ša ću se u komentarima potpisivat sa # jer mi je predugo uvjek pisat tomo metallica
ša da vam još kažem.....niš pametno
osim ovog, ****CENZURA**** mater hakerima ako mi neko sje** blog doć ću mu na vrata makar morao tražit godinu dana i onda ću mu sve kosti polomit (to govorim jer u zadnje vrjeme ima takvih debila i napadaju dost blogova, kao ša je jedan debil srušio blog od frendice.....)
i još neš ako se nekome ne sviđa nek se gubi s bloga, il bar nek ne čita moje posteve i moj dio bloga
a svi vi ostali uživajte, nadam se da će te (me) nas čitat :D i komentirat hehe
aj sad idem, pozz, #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.